Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 21:58
Kraafie
Kraafie is offline
Ik las en zag eens iets over tantrische seks. Je krijgt dan een stijve zonder lichamelijk aanraking en ook een orgasme! Het leek op een soort yoga en zo kwamen 2 mensen door hun geestelijke inspanning tot een hoogtepunt! Ik ging dit eens met iemand proberen, zij ging toen op haar panfluit spelen zodat ik in trance kon raken. Ik deed ondertussen was Yoga oefeningen uit een boek van mijn moeder. Maar het lukte niet! Wie heeft ervaring?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Opgewonden raken zonder aanraking kan zeer gemakkelijk, maar op die manier zou ik echt niet klaar kunnen komen. Daar heb ik toch zeker wel lichamelijk contact voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
je moet niet vergeten ondertussen gelkaarsjes te branden, dat helpt enorm
Oud 02-01-2004, 22:19
Kraafie
Kraafie is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 02-01-2004 @ 23:17:
je moet niet vergeten ondertussen gelkaarsjes te branden, dat helpt enorm
Dankjewel! We hadden er nog wat liggen mijn moeder had nieuwe gekocht bij de blokker. Ik gebruik zelf normaal alleen neutrale gelkaarsjes zonder kleur en geurstof. Maar de nieuwe hadden een soort lavendel lucht of kiwi lucht. Of heb ik een ander speciaal luchtje nodig?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:54
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 02-01-2004 @ 22:58:
zij ging toen op haar panfluit spelen zodat ik in trance kon raken
ze moet ook niet op haar panfluit spelen
ze moet op jouw panfluit spelen
Oud 02-01-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 02-01-2004 @ 23:54:
ze moet ook niet op haar panfluit spelen
ze moet op jouw panfluit spelen
hehe, logisch toch...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:36
AngelLena
AngelLena is offline
Vergeet niet dat je flink ervaren moet zijn in deze vorm van sexuele activiteiten voordat je deze staat kan bereiken. Er zijn maar weinigen die zover zijn.
Dus voordat je de karma sutra eens een keer hebt afgewerkt zou ik er nog niet eens aan beginnen. Deze technieken zijn zeer zeker wel nodig om die staat te bereiken.

PS: mensen doe even normaal, dit is op zich een erg interessant topic of heeft iig de mogelijkheid om dat te worden als men er normaal op kan reageren. De reacties die verwijzen naar bepaalde gebeurtenissen in het verleden verwijderd, die onzin willen we hier niet meer horen.

Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:11
Verwijderd
Tantra is helemaal niet een manier van seks waarbij je klaarkomt zonder aanraking; het gaat bij tantrische seks juist wél om de aanraking en níét om het orgasme.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-01-2004 @ 18:11:
Tantra is helemaal niet een manier van seks waarbij je klaarkomt zonder aanraking; het gaat bij tantrische seks juist wél om de aanraking en níét om het orgasme.
En dat dacht ik dus ook. Dat waar TS het over hebt weet ik iig niets vanaf.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:51
Verwijderd
Oja en Kraafie, je moet eens wat muziek van Yanni opzetten! Werkt gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-01-2004 @ 19:26:
En dat dacht ik dus ook. Dat waar TS het over hebt weet ik iig niets vanaf.
Is een vorm van sex die beschreven staat in de karma sutra, wordt beschreven als tantrische sex, maar eigenlijk is die definitie niet helemaal correct...
Oud 03-01-2004, 22:04
Verwijderd
Ik dacht eerst dat het een typfout was, maar je doet t 2 keer achtereen: kama sutra, niet karma sutra.

en waarom is de beschrijving van de kama sutra zelf niet correct? En welke van de twee (orgasme zonder aanraking of aanraking zonder orgasme) wordt volgens jou beschreven?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-01-2004 @ 23:04:
Ik dacht eerst dat het een typfout was, maar je doet t 2 keer achtereen: kama sutra, niet karma sutra.

en waarom is de beschrijving van de kama sutra zelf niet correct? En welke van de twee (orgasme zonder aanraking of aanraking zonder orgasme) wordt volgens jou beschreven?
Wel spelfout, heb mijn r geloof ik niet zo goed onder controle

De beschrijving van de kama sutra klopt wel, maar het hoofdstuk/deel ervan waar het onder staat is niet helemaal correct. Want da's idd tantrische sex, waarbij het draait om aanraking terwijl deze vorm van tantrische sex NIET draait om aanraking. Toch valt het er onder. Beetje vaag maar ach, boeit ook niets toch?
Oud 03-01-2004, 22:08
Bianca83
Bianca83 is offline
het lijkt mij heel moeilijk maar ik kan al snel in een trance komen
Oud 03-01-2004, 22:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-01-2004 @ 23:06:
De beschrijving van de kama sutra klopt wel, maar het hoofdstuk/deel ervan waar het onder staat is niet helemaal correct. Want da's idd tantrische sex, waarbij het draait om aanraking terwijl deze vorm van tantrische sex NIET draait om aanraking. Toch valt het er onder. Beetje vaag maar ach, boeit ook niets toch?
Ik weet niet wat jij gelezen hebt, maar in de ECHTE Kama Sutra, dus niet zo'n populair standjes-werk maar de originele versie, gaat helemaal niet over "tantrische sex" en dergelijk gewauwel. Heck, de echte Kama Sutra gaat maar voor een klein deel over sex, die zogenaamde nieuwe 'uitgaven' zijn gewoon geldtrekkers die misbruik maken van de titel.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-01-2004 @ 23:10:
Ik weet niet wat jij gelezen hebt, maar in de ECHTE Kama Sutra, dus niet zo'n populair standjes-werk maar de originele versie, gaat helemaal niet over "tantrische sex" en dergelijk gewauwel. Heck, de echte Kama Sutra gaat maar voor een klein deel over sex, die zogenaamde nieuwe 'uitgaven' zijn gewoon geldtrekkers die misbruik maken van de titel.
Klopt, maar als je de kama sutra goed leest (het origineel) dan vind je ook een deel over orgasmes bereiken in een trance waarbij geen aanraking voorkomt.

En om de 1 of andere reden wordt dit gezien als tantrische sex. Niet zozeer door de kama sutra zelf, maar door de mensen die de naam hebben gegeven aan verschillende hoofdstukken van de kama sutra.
Oud 03-01-2004, 22:20
Verwijderd
Ok. Daar kan ik me dan weinig bij voorstellen. Stomme westerling die ik ben
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:36
juno
juno is offline
De Kama Sutra is eigenlijk ontzettend taaie kost, eenhandleiding voor jonggehuwden. Het gaat meer over hoe je moet samenleven met iemnd dan over sex. Maar: dat hoofdstuk over sex is wel redelijk uitgebreid, hoewel voor een groot deel niet praktisch haalbaar of je moet kicken op nagelafdrukken in je tepelhof.( jaiks.) , cq een abonnement hebben op een goede sportmasseur.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 22:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 03-01-2004 @ 23:36:
De Kama Sutra is eigenlijk ontzettend taaie kost, eenhandleiding voor jonggehuwden. Het gaat meer over hoe je moet samenleven met iemnd dan over sex. Maar: dat hoofdstuk over sex is wel redelijk uitgebreid, hoewel voor een groot deel niet praktisch haalbaar of je moet kicken op nagelafdrukken in je tepelhof.( jaiks.) , cq een abonnement hebben op een goede sportmasseur.
en fysiotherapeut en yoga instructeur en op acrobatiek zitten etc etc
Oud 04-01-2004, 16:20
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Uit het sekswoordenboek:
Citaat:
Tantra sex is gebaseerd op Oosterse tradities en verschilt sterk van de manier van vrijen die wij in het Westen kennen.
* Het is meer een vorm van meditatie en minder gericht op opwinding en orgasme.
* Je moet als man een zaadlozing voorkomen, omdat dan alle energie zou verdwijnen. Via verschillende technieken kun je leren een orgasme te hebben zonder zaadlozing.
* De kunst is de seksuele energie als een soort rivier door je lijf te laten stromen, van je voeten naar je hoofd en weer terug. Ademhaling speelt hierbij een belangrijke rol.
* Na veel training kun je een punt te bereiken waarop je tegelijkertijd opgewonden bent en helemaal ontspannen.
Dus je komt niet klaar (zaadlozing) en het is een vorm van meditatie waarbij opwinding ontstaat. Dat houdt in dat je niet per se aanraking moet hebben, maar dat wordt hier ook niet echt uitgesloten.
Oud 04-01-2004, 17:21
juno
juno is offline
Dus eigenlijk is cybersex waarbij je alleen je fantasie aan het werk zet en niet je handjes laat wapperen hardstikke tantrisch?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 19:00
STP
STP is offline
trance

haha
Oud 05-01-2004, 11:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
juno schreef op 04-01-2004 @ 18:21:
Dus eigenlijk is cybersex waarbij je alleen je fantasie aan het werk zet en niet je handjes laat wapperen hardstikke tantrisch?
Nee, want volgens mij gaat het vooral om het opwekken van die energiestromen en je af te sluiten van de rest van de wereld. Dat lukt niet bij cybersex je moet namelijk je alleen maar richten op het opwekken van die energiestromen. Op het moment dat je bezig bent met cybersex moet je ook aandacht hebben voor de computer en is het dus niet tantrisch.

Regels voor berichten