Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2003, 05:59
Musk
Musk is offline
Sinds eergisteravond is het uit tussen mij en mijn vriend. De reden zal ik jullie besparen. Misschien hoort deze ook wel op Psychologie maar dat merk ik dan wel.
Het probleem is dat ik me nog nooit zo slecht heb gevoeld. We hadden ruim twee jaar en tot vorige maand ging het geweldig. Nu is het dus echt over. Ik heb me gisteren volgegoten met alcohol en was te dronken om alleen naar huis te gaan dus mijn zus moest me brengen. Hij was er ook namelijk en ik kon hem natuurlijk geen knuffel of kus geven. Het doet me heel veel pijn. s'nachts kan ik niet slapen en overdag kan ik ook niks. Ik heb gisteren een halve dag over de nieuwedijk gelopen, heen en weer, heen en weer, en toen naar huis. Ik heb steun van vrienden maar ik voel me zo leeg. Ik weet niet wat mijn bedoeling is van deze topic, ik moet mijn verhaal kwijt denk ik. Ik hoop steeds dat ik me beter ga voelen maar ik voel me kapot van binnen. Heeft iemand misschien iets nuttigs te zeggen waaraan ik wat heb?
Oud 17-10-2003, 06:16
Verwijderd
Tequilla slaat er wel lekker in!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 06:37
Alkazar
Alkazar is offline
Toen mijn vriendin het uitmaakte was ik in het begin ook erg kapot.

Hoe ik het opgelost heb is mezelf een doel te stellen in de sportschool... dat werkte ten dele...

En ik heb mezelf voorgehouden dat ze me een heleboel mooie dingen gegeven heeft en dat ik daa rblij om moet zijn.
Dat heeft het meeste geholpen en het is nog waar ook.
Oud 17-10-2003, 10:03
Verwijderd
Probeer te accepteren dat het echt uit is en niet meer aan zal gaan, hoe moeilijk dit ook is. Als je er niet uitkomt is het slim met hem nog een keer een goed gesprek te voeren, niet om weer opnieuw te beginnen, maar misschien voor jezelf om te weten waarom het niet meer ging. Wat ook helpt en best moeilijk en gemeen is: maar schrijf zijn slechte eigenschappen op, of wat je minder leuk aan hem vond. Probeer niet in een put te raken maar probeer er sterker uit te komen, tis nu even doorbijten, maar straks zal je zien dat je ervan hebt geleerd. Probeer niet medeleden te krijgen met jezelf en je zielig te voelen en zo gaan drinken en nog meer.... van een afstand is dit makkelijker te zeggen, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Omring je met vrienden en spreek leuke dingen af, wees trots op jezelf en stel een doel of geef jezelf een kadootje.

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:26
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Ten eerste: heel veel succes ermee!

Een relatie die opeens over is, is niet niets, je zult je wel onwijs leeg voelen e.d. Ook weet je niet waar je het moet zoeken, het liefst zou je ws. nu in de armen kruipen van je vriend om daar troost te zoeken, maar NIET doen!! Dat is alleen maar uitstel van executie eigenlijk. Je zult toch eens moeten accepteren dat het uit is, en pas dan kun je door die hele weg heen..en ook die is niet echt makkelijk, maar je gaat 't redden hoor! Oh, ja alcohol is misschien niet direct het juiste medicijn, ik weet 't het verzwakt je verdriet eventjes, maar op lange termijn lost het echt niets op! h et beste medicijn is de tijd, denk ik. Echt tijd heelt alle wonden, maar ja daar heb je nu niet veel aan he!

Iig. heel veel sterkte de komende tijd!

liefs, sanne
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:28
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik ken het.. Het is nu bijna 3 maanden uit met mijn vriend, en het voelt nog steeds klote.

Toen het net uit was, heb ik me gewoon een week helemaal verrot gevoeld. Niet gegeten, niks gedaan behalve huilen. En er heel veel over praten! Je moet je gevoel vooral niet op gaan kroppen, want daar heb je niks aan. En met je exvriend praten heeft waarschijnlijk ook niet zoveel succes. Hij wil je ws. alleen maar helpen, maar jongens hebben daar het verkeerde zicht vaak op (mijn ex in ieder geval wel) Probeer in ieder geval een beetje afstand van m te nemen, en misschien helpt het ook wel om het van je af te schrijven.

Niet teveel gaan drinken, want dat schiet echt geen ruk op. Ik heb dat de eerste 4 dagen ook gedaan, maar het heeft niks geholpen. T was inderdaad alleen maar uitstel, en in dit geval komt van uitstel geen afstel.

Suc6 meis!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 10:38
Musk
Musk is offline
Bedankt voor de tips. Ik hoop dat ik me binnenkort beter ga voelen.
Oud 18-10-2003, 13:11
Verwijderd
mja ik ken het, het is echt pijnlijk
maar ga er nou niet vanuit dat je er binnen een maandje overheen bent, hoe lullig het ook klinkt, het kan nog heeeel lang duren, als je daar geen rekening mee houdt is het helemaal *****

sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:44
steentje
steentje is offline
het is nu bijna 2 maanden uit met mijn vriend en wat ik heb gedaan is:
een week niet eten, huilen en praten.(ook met mn ex...tip..niet doen!de eerste week dan...wacht daar 2 weken mee ofzo..)
Vervolgens ben ik achter de andere mannen aangegaan(erg goed voor je ego moek zeggen), al lost dat niet veel op...je bent wel een poosje met je gedachten bij iemand anders.
Nu gaat het al heel wat beter met me..en hoe dat komt? Tijd..echt waar. En buiten dat heb ik nu nix anders als ruzie met mn ex(tevens mn beste vriend 4 jaar lang...).

Maar meiske.....nix is voor altijd...en probeer de voordelen te zien(erg moeilijk..ik weet het) Maar je bent weer lekker vrij, hoeft met niemand rekening te houden, veel minder problemen, lekker tijd voor jezelf en voor je vriendinnen. Zorg trouwens dat zij je constant bezighouden! Helpt echt! Ga leuke dingen doen!

Veel succes ermee....en alles komt goed...het duurt alleen erg lang!
Oud 18-10-2003, 18:19
22B
22B is offline
Ik heb dat gevoel nog steeds, ook al is het nu al 2 maanden uit. Ik kan haar gewoon niet loslaten. Ik heb echt iedere mogelijkheid al geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Iedere dag denk k aan haar, en ik slaap nog steeds iedere nacht slecht. zodra k ergens afleiding kan vinden, doe ik dat ook, maar t lukt gewoon niet, wat k ook doe. Ik ben mn best aan t doen, maarjah.
Ik heb ook nog ff hier de tips bekeken, en ik zal kijken of ik er ook wat mee kan doen..

In ieder geval heel veel sterkte ermee!!
Reageren

Regels voor berichten