Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm heb erg veel hulpverlening gehad, maar mijn laatste ( dat is een psychiater ) weet pas echt wat eraan de hand is, aan de vorige heb ik dat gewoon niet verteld en die hebben ook niets gemerkt
![]() ![]() praat er nu dus wel over, maar dat gaat heel moeilijk, sluit gewoon iedereen buiten van mijn "echte ik ", heb een hele dikke muur, dus..
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel vervelend voor je, maar blijf alsjeblieft erover praten. Dat helpt je namelijk te verwerken, ook al klinkt het heel erg cliché.
Ik vind het wel goed van je dat je alles, wat dat ook moge zijn, aan je psychiater hebt verteld. Wanneer je het tegen niemand wilt zeggen, maar toch kwijt wil zegmaar, raad ik je aan het op te schrijven. Dat lucht ook op. Succes! |
![]() |
|
uhm, ik wordt nu niet meer mishandeld, alhoewel de kans blijft dat het nog een keer gebeurd, hij is niet opgesloten en heeft geen straat verbod, komt zelfs nog elke week langs om mijn broertje op te halen, dus
![]() ik wordt dus niet meer elke dag mishandeld, maar herrineringen blijven, en daarin gebeurd het nog wel. mijn ouders zijn gescheiden dus is het daardoor opgehouden, maar een garantie is er dus niet, het kan altijd weer gebeuren ![]()
|
nee, vind niet dat je teveel vraagt, en anders zeg ik het wel gewoon, zo ben ik wel
![]() als je het aan mijn moeder zou vragen, zou die zeggen dat het allemaal niet zo erg is geweest, omdat het vaak gebeurde als zei er niet bij was en denk ook dat ze het niet echt wil uhm hoe zeg je dat, erkennen. hij sloeg ook altijd heel bewust, heel hard, maar net niet hard genoeg om een blauwe plek te krijgen, dus is het voor mijn moeder ook makkelijker geweest ( en nog trouwens) om net te doen alsof er niets aan de hand was, omdat je niets zag ![]()
||
Citaat:
wat bedoel jij met een beetje geestelijk mishandeld?? om nog even antwoord te geven op je vraag aries, hij heeft het nog een keer geflikt om te doen, toen we mijn broertje gingen ophalen, toen is er wel aangifte gedaan, maar alleen van dat voorval. van alle vorige keren ook de keren dat het veel erger was als "alleen maar slaan " is er niks gebeurd ![]()
||
Citaat:
Als ik elke dag roep dat iemand een ternghoer is, nisk goed kan doen, later nisk wordt, een zwak schaap is etc etc, dan kun je zo iemand geestelijk mishandelen. (vaak gaat het slachtoffer geloven wat de dader zegt) |
![]() |
||
Citaat:
dit is duidelijker dat het om een beetje gaat: Wat versta jij onder een beetje geestelijke mishandeling? Wat versta jij onder een beetje geestelijke mishandeling? Wat versta jij onder een beetje geestelijke mishandeling? |
![]() |
|
Ik heb er geen ervaring mee (gelukkig), maar er zullen hier vast mensen zijn die ongveer hetzelfde als jou hebben meegemaakt/meemaken...
Praten is iig heel belangrijk en alles van je af schrijven kan ook goed helpen! Succes en sterkte! Ik vind het trouwens heel sterk en knap van je dat je je vader soms nog onder ogen kan komen! Maar hij haalt je broertje op?? Ben je niet bang dat hij hetzelfde bij hem gaat doen? Waarom heeft hij je trouwens mishandeld? Was hij ergens verslaafd aan of zomaar? Zonder reden?
|
![]() |
|
nee ik ben niet bang dat hij hetzelfde met mijn broertje doet, omdat ten eerste hij dat vroeger ook nooit gedaan heeft en omdat mijn broertje zijn lievelingtje is.
mijn vader was nergens verslaafd aan. dat maakt het ook zo moeilijk, als iemand verslaafd is en die slaat je alleen als hij dronken of wat dan ook is, dan weet je dat het niet aan jouw ligt, ik zeg niet dat dit minder erg is, maar dan heb je een soort excuus zeg maar. bij mij kwam het denk ik omdat hij me gewoon haat, waar dat door komt weet ik niet. wat ik al eerder verteld heb, het ging heel bewust, zonder blauwe plekken, dus het gebeurde gewoon heel gecontroleerd en er is dus geen excuus dat hij in een soort "waanwereld"was toen hij het deed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invalide jongen op Helmonds station mishandeld Rabbi Daniel | 121 | 31-08-2003 17:12 | |
Psychologie |
Mishandeld? RoelMasselink | 13 | 20-03-2003 14:55 | |
Stram bestuurder mishandeld Real one | 9 | 14-01-2003 15:31 | |
het is een hype ofzo: Vader en zoon in Winschoten mishandeld MissCzechMeOut | 3 | 28-10-2002 17:49 | |
Psychologie |
Is hij geestelijk mishandeld? Brooklynn | 35 | 01-06-2002 18:04 | |
Psychologie |
Mishandeld? Nena21 | 12 | 01-03-2002 12:01 |