Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 18:05
cassandra
cassandra is offline
tja, waar zal ik beginnen.

Mijn vriend, z'n broertje en ouders hadden al heel lang last van een haan. Iedere ochtend werden ze wakker om 7:00, zonder keuze. Ze wilden het beest weghebben maar politie, praten, verzoeken, boswachter, niets hielp, de haan bleef.

Pa, ma en de kinders waren altijd jolige grapjes aan het maken hoe ze de haan konden 'afmaken' , 'm bombarderen, 'm kauwgom geven etc.

Tot voort kort bleef het bij grapjes, maar mijn vriend werd er steeds serieuzer in. Ik heb toen mijn mening uitgesproken dat ik het niet vond kunnen om het beest te doden ( ik ben GEEN dierenfreak), mede omdat het iemands anders eigendom was

...gister...in bed..vertelde mijn vriend wat hij gedaan had. Hij heeft het beest dus GEDOOD. Gewoon achtertuin in gegaan, en de nek omgedraaid, in vuilniszak, en huppakee. Hij vertelde het alsof hij er trots op was

Ik walgde van hem, draaide me om, en huilde mezelf in slaap

dat HIJ, mijn lieve vriend, waar ik zo trots op was, zo stupide daad kon begaan, snapte ik niet. ( het kan me niet schelen als ze dat beest ontvoerd hadden, maar GEDOOD). Het geeft mijn vriend iets engs, iets onvoorspelbaars en dat heb ik ook tegen hem gezegd.

nu komt het: hij VERWIJT mij, dat IK niet naar hem wil luisteren, en hij zijn verhaal niet bij me kwijt kan. dat ik hem als zijn vriendin zou moeten begrijpen en steunen.

ben IK verkeerd, stel ik me aan, of...hij?

ik heb het weten te relativeren, er zijn veel dingen waarom ik van hem houdt, maar van deze situatie zie ik het einde niet...
Advertentie
Oud 16-10-2003, 18:08
Verwijderd
als de haan niet wil luisteren moet hij maar voelen
Oud 16-10-2003, 18:14
cassandra
cassandra is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 16-10-2003 @ 19:08:
als de haan niet wil luisteren moet hij maar voelen
denk je dat de politie met de HAAN is gaan praten? nee, met de eigenaar snuggere...
Oud 16-10-2003, 18:14
Aniken
Aniken is offline
Maar volgens mij gaat die ruzie dan niet om het doodmaken van die haan, meer om een kant van je vriend die je nog niet eerder hebt gezien..

Ik vind trouwens niet dat je hem hoeft te begrijpen en te steunen met wat 'ie heeft gedaan, omdat het iets is waar je zelf niet achter kunt staan.
Kan hij dus ook niet van je vragen.. Maar misschien kun je je proberen een beetje in zijn situatie te verplaatsen?

Praat erover met hem, dan moet je er toch uit kunnen komen.. Zou zonde zijn van je relatie om die te beeindigen om een haan!

Die er overigens ook niets aan kan doen, en die hadden ze dan ook allang ergens anders naartoe moeten brengen.. maar da's een ander verhaal
Oud 16-10-2003, 18:15
Last Resort
Last Resort is offline
Ik vind dat je nou wel een beetje overdrijft. Als hij nou de buurman zn nek om had gedraaid, dan snap ik dat je van streek raakt. Maar ik vind dat je een beetje heisa maakt om nix, en ik vind het het ook niet waard om je relatie onder te laten lijden.
Oud 16-10-2003, 18:15
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
cassandra schreef op 16-10-2003 @ 19:14:
denk je dat de politie met de HAAN is gaan praten?

Hadden ze misschien ook eerst nog moeten proberen!
Oud 16-10-2003, 18:21
strafcorner
strafcorner is offline
Ja en wel gewoon vlees eten natuurlijk fokking hypocriete mensen.. ooh en je vriend is een tyfuslijer.
Oud 16-10-2003, 18:22
cassandra
cassandra is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 19:21:
Ja en wel gewoon vlees eten natuurlijk fokking hypocriete mensen.. ooh en je vriend is een tyfuslijer.
ik gee fniets om het 'doden van dier voor vlees' maar wel om je problemen op te lossen.
Oud 16-10-2003, 18:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vind het wel n beetje ver gaan dat ie dat beest de nek om heeft gedraaid (sorry walg er zelfs n beetje van als ik dit lees) als hij elke avond keihard muziek draait en ik kan daar niet van slapen draai ik zijn nek toch ook niet om
sorry hoor maar misschien weleens in zn hoofd opgekomen om ff naar de eigenaar te gaan??????
Oud 16-10-2003, 18:29
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
cassandra schreef op 16-10-2003 @ 19:22:
ik gee fniets om het 'doden van dier voor vlees' maar wel om je problemen op te lossen.
doden is doden beetje krom dat het je alleen iets kan schelen als je er zelf niets voor terug krijgt..., en waarschijnlijk heeft die hufter het alleen maar gedaan om dat ie het coel vond om te doen...
Oud 16-10-2003, 18:30
cassandra
cassandra is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 16-10-2003 @ 19:27:

sorry hoor maar misschien weleens in zn hoofd opgekomen om ff naar de eigenaar te gaan??????
lees: politie, praten, verzoeken, boswachter, niets hielp, de haan bleef.

de eigenaar bleef hardnekkig vasthouden aan het beestje..

hmm verkeerde woordkeuze zie ik nu
Oud 16-10-2003, 18:35
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 19:21:
Jij begrijpt het.

Oh, en topicstarter, de rest van je familie zijn zo te lezen ook debielen.

Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 18:37.
Oud 16-10-2003, 18:36
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Getver, bij mij lag hij er direct uit, blegh, zelfzuchtige mensen ...
Oud 16-10-2003, 18:39
cassandra
cassandra is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-10-2003 @ 19:35:
Jij begrijpt het.

Oh, en topicstarter, de rest van je familie zijn zo te lezen ook debielen.
verbeter: je = zijn
Oud 16-10-2003, 18:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
cassandra schreef op 16-10-2003 @ 19:39:
verbeter: je = zijn
Oh, was het zìjn familie.

Dumpen die hap.
Oud 16-10-2003, 18:44
Verwijderd
OMFG

Dat vind ik echt grof

Ik zou ook zo gereageerd hebben als jij.. nou nee eigenlijk niet, ik had 'm uit bed gegooid (of was zelf weggegaan, afhankelijk van waar het was) en ik had 'm flink uitgescholden. Het is idd iets onvoorspelbaars en ook vind ik het gemeen. Die haan kan er ook nix aan doen...

Ik vind het ziek. Zomaar, zonder emotie zo'n beestje z'n nek omdraaien zegt iets over z'n persoonlijkheid vind ik.
Oud 16-10-2003, 18:50
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-10-2003 @ 19:44:

Ik vind het ziek. Zomaar, zonder emotie zo'n beestje z'n nek omdraaien zegt iets over z'n persoonlijkheid vind ik.
Waarom is dat wel ziek, en het massaal afmaken van kippen hanen en kuikentjes om ze op te eten niet?

Mensen zijn zo scheef...
Oud 16-10-2003, 18:53
Verwijderd
mjah nouja, ik vind het lullig, maar om er nou zo moeilijk over te gaan lopen doen vind ik ook weer een beetje onzin hoor. Zeg tegen je vriend iets in de zin van dat je het niet van hem verwacht had dat hij dat ook daadwerkelijk zou doen.

Om er nou ruzie om te gaan maken gaat me wel erg ver hoor
Oud 16-10-2003, 19:42
zeep007
zeep007 is offline
haan , schmaan.
Oud 16-10-2003, 19:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
cassandra schreef op 16-10-2003 @ 19:05:
.

ben IK verkeerd, stel ik me aan, of...hij?
[/i]
Jij zit verkeerd.

allereerst is een nek omdraaien een vrij diervriendelijk emanier (mits goed gedaan) om een beest te doden.

Ten tweede is het gruwelijk gruwelijk gruwelijk irritant om NOOIT eens fatosleinlijk lekker te kunnen slapen zonder dat dat kutbeest je wakker maakt. Ze hebben er alles aan gedaan om het fatsoenlijk op te lossen, maar niets hielp, dan maar zo.
Oud 16-10-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
AnneM schreef op 16-10-2003 @ 19:15:

Hadden ze misschien ook eerst nog moeten proberen!
Oud 16-10-2003, 20:07
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Wat erg! Het gaat er niet om dat het beest nu dood is, want inderdaad, we eten tenslotte ook vlees. Maar wel dat hij iets van iemand anders heeft doodgemaakt, terwijl die mensen misschien heel erg aan hun haan gehecht waren. Misschien heeft hij hen er wel veel pijn mee gedaan.

Bovendien is het onnodig om die haan te doden, er is tenslotte geen vlees van gemaakt ofzoiets...

Ik was ook heel kwaad en verdrietig geworden, ik vind dan ook absoluut niet dat je overdreven reageert!
Oud 16-10-2003, 20:11
Tellurian
Tellurian is offline
ja man copy en paste dan iets van een ander forum
Oud 16-10-2003, 20:37
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-10-2003 @ 21:07:

Bovendien is het onnodig om die haan te doden, er is tenslotte geen vlees van gemaakt ofzoiets...
Doden om vlees is ook onnodig...
Oud 16-10-2003, 20:45
Warsocket
Warsocket is offline
ik vindt het niet onvergeefelijk
maar wel gewoon bot en erg lomp
kzou het er een keer goed over hebben (vertel ook welk gevoel je erbij hebt en hoe erg dat dwarszit) en dan gewoon verdergaan
Oud 16-10-2003, 20:48
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 21:37:
Dan wordt het tenminste nog genuttigd... Je moet er trouwens niet direct vanuit gaan dat hier totaal geen vegtariers tussen zitten, nergens staat verder dat Alicia Silverstone vlees eet dus daar kun je haar niet op aanvallen.
Oud 16-10-2003, 20:54
Verwijderd
Nou ik ben vegetariër, dus ik zou het in een soortgelijke situatie uit maken.
Oud 16-10-2003, 20:55
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 16-10-2003 @ 21:48:
Dan wordt het tenminste nog genuttigd... Je moet er trouwens niet direct vanuit gaan dat hier totaal geen vegtariers tussen zitten, nergens staat verder dat Alicia Silverstone vlees eet dus daar kun je haar niet op aanvallen.
Ik val niemand aan, ik maak een punt, die post was niet expliciet op haar gericht.....
Oud 16-10-2003, 20:55
Verwijderd
Hmm
Beetje maf topic dit..

Gaat het er nu om wie er gelijk heeft en wie niet? Dan hoort dit namelijk ergens anders thuis, want dan gaat het om de kwestie of het terecht was die haan te doden.
Of is je vraag hoe je dit probleem weer op moet lossen, dan moet je je vraag toch iets aanpassen.

Er komen nu reacties die gaan over het doden van dieren, dat heeft weinig met L&R te maken, is dan eerder F&F..

Nou ja, aangezien het topic op L&R staat lijkt me dat het gaat om de kwestie dat dit een afstand heeft gecreëerd tussen jou en je vriend, dus verzoek ik iedereen ook vriendelijk daarop in te gaan..

De discussie over het doden van dieren e.d. voeren jullie maar ergens anders.
Oud 16-10-2003, 21:03
Verwijderd
Om het maar even van een ander perspectief te bekijken: een haan is gewoon iemands eigendom. Je vriend vernielt dus zomaar andermans eigendom. Dat maakt hem asociaal, en ik zou niks met een aso willen hebben.
Oud 16-10-2003, 21:14
Verwijderd
Die haan is gewoon vervelend en de buren hebben na meerdere klachten niets ondernomen, dus heeft je vriend zelf actie ondernomen. Ik kan mij niet druk maken over het doden van pluimvee.
Mag ik vragen waar die vriend woont, in de stad of op het platteland?
Oud 16-10-2003, 21:17
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-10-2003 @ 22:14:
Die haan is gewoon vervelend en de buren hebben na meerdere klachten niets ondernomen
Ha mijn buren maken elke zondag pokkeherrie met hun gelovige amateurkoortje.. als praten tot niets leidt dan pak ik ook mijn hakbijl maar eens...
Oud 16-10-2003, 21:18
BBEM
BBEM is offline
ik heb ookweleens een haan afgemaakt was best wel fun eigenlijk
Oud 16-10-2003, 21:18
Verwijderd
En ook al hebben we het nog niet eens over de waarde van een mensen- of een dierenleven, je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven.
Oud 16-10-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 22:17:
Ha mijn buren maken elke zondag pokkeherrie met hun gelovige amateurkoortje.. als praten tot niets leidt dan pak ik ook mijn hakbijl maar eens...
Jou buren zijn geen pluimvee, maar mensen.
Oud 16-10-2003, 21:42
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-10-2003 @ 22:31:
Jou buren zijn geen pluimvee, maar mensen.
Beide dieren met emoties en een centraal zenuwstelsel dat pijn kan registreren...

Wie ben jij om te bepalen welke diersoort je wel en niet mag vermoorden? Wat voor criteria liggen daar aan ten grondslag?
Hitler vond de joden ook minderwaardig.. dat is echter nog geen rechtvaardiging om ze af te slachten.. zo is het met dieren net zo. We staan als mensheid voor de keuze om vlees te eten, dit maakt het nuttigen hiervan pure moord, wij verzuimen als ras onze verantwoordelijkheden te nemen...

De mensheid is verdervelijk...
Oud 16-10-2003, 21:43
Faery
Faery is offline
Citaat:
cassandra schreef op 16-10-2003 @ 19:22:
Hou dan in godsnaam je muil.
Oud 16-10-2003, 21:50
Boeing 747-400
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 21:37:
De mens is een omnivoor. Dus in het voedselpatroon van de mens hoort vlees. En aangezien niemand hier levende dieren eet, moet je een dier toch eerst doden voor vlees. Maar vlees is wel degelijk een belangrijk onderdeel van ons voedsel. Dus doden voor vlees is wel nodig. Zij het dat zoiets wel op een diervriendelijke manier zou moeten gebeuren eigenlijk...
Oud 16-10-2003, 21:57
Faery
Faery is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-10-2003 @ 22:50:
De mens is een omnivoor. Dus in het voedselpatroon van de mens hoort vlees. En aangezien niemand hier levende dieren eet, moet je een dier toch eerst doden voor vlees. Maar vlees is wel degelijk een belangrijk onderdeel van ons voedsel. Dus doden voor vlees is wel nodig. Zij het dat zoiets wel op een diervriendelijke manier zou moeten gebeuren eigenlijk...
Zonder vlees te eten overleef je net zo prima. En als je toch een vitamine-freak bent, heeft de AH prachtig vleesvervangend prut voor je.
Oud 16-10-2003, 21:57
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-10-2003 @ 22:50:
Pure bullshit! de mens heeft meer eigenschappen van herbivoren dan van carnivoren, ons lichaam is veel geschikter om een plantaardig dieet te volgen dan een dieet dat voornamelijk bestaat uit vlees (onze darmen zouden het niet eens aan kunnen om rauw vlees te eten om maar iets te noemen) Is het jou trouwens bekend dat vegetariers een 7 jaar langere levensverwachting hebben, veganisten weer iets langer? los van onze natuurlijke herkomst, hebbben wij tegenwoordig als mens de keuze om dieren uit onze voeding te houden, je kan tegenwoordig heel makkelijk verantwoord zonder vlees leven. We hebben de keuze, vlees eten is een luxe een bloederige luxe...

Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 22:00.
Oud 16-10-2003, 22:13
Boeing 747-400
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 22:57:
Pure bullshit!
Het is zeker niet pure bullshit. Ik ga de discussie niet aan, heb me er al een tijdje niet meer in verdiept. Ik weet alleen nog dat er in vlees ook dingen zitten die we nodig hebben. Mens is en blijft omnivoor. Natuurlijk kan je dan supplementen kopen, maar dat is al helemaal niet natuurlijk...

Alleen is dit volledig offtopic, dus laten we er maar over ophouden. Het ging tenslotte om een meisje die haar vriend niet begreep, en niet over wel of niet vegetariër zijn.
Oud 16-10-2003, 22:21
Sithan
Sithan is offline
Alsjeblieft zeg,
Als je ziet wat voor frustraties kunnen ontstaan bij insomnia, valt het doden van een haan toch nog wel mee
Lees ns verhalen van mensen die geconfronteerd werden met irritante honden bij buren, dan weet je hoe vreselijk het kan zijn als je buren niet wensen te denken aan iemands nachtrust maar wel een huisdier nemen...

Oh ja vegetariers moeten zich wat meer in de biologie van de mens interesseren dan hoeft die discussie niet de hele tijd opnieuw gevoerd te worden...
Oud 16-10-2003, 22:22
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 16-10-2003 @ 23:13:
Het is zeker niet pure bullshit. Ik ga de discussie niet aan, heb me er al een tijdje niet meer in verdiept. Ik weet alleen nog dat er in vlees ook dingen zitten die we nodig hebben. Mens is en blijft omnivoor. Natuurlijk kan je dan supplementen kopen, maar dat is al helemaal niet natuurlijk...

Alleen is dit volledig offtopic, dus laten we er maar over ophouden. Het ging tenslotte om een meisje die haar vriend niet begreep, en niet over wel of niet vegetariër zijn.
Je hebt je er a een tijdje niet in verdiept.. hoe durf je jezelf dan in deze discussie seriues te nemen, mensen kunnen vegetarisch eten ZONDER supplementen, dierlijke voeding is OVERBODIG... ik kan me zo kwaad maken om mensen die totaal geen clue hebben , zich niet ergens in verdiept hebben, maar wel het hardst schreeuwen in discussies... gadver... Ik heb mij bijzonder goed verdiept in deze materie... dus kom mij aub niet vertelllen dat ik geen gelijk zou hebben...
Oud 16-10-2003, 22:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 23:22:
Je hebt je er a een tijdje niet in verdiept.. hoe durf je jezelf dan in deze discussie seriues te nemen, mensen kunnen vegetarisch eten ZONDER supplementen, dierlijke voeding is OVERBODIG... ik kan me zo kwaad maken om mensen die totaal geen clue hebben , zich niet ergens in verdiept hebben, maar wel het hardst schreeuwen in discussies... gadver... Ik heb mij bijzonder goed verdiept in deze materie... dus kom mij aub niet vertelllen dat ik geen gelijk zou hebben...
Wat denk je dat er gaat gebeuren als carnivoren groente gaan eten...dan stoort het systeem der natuur in en krijgen we een overbevolking van herbivoren...laten we aub niet denken dat we slimmer zijn dan de natuur, want dat is al menigmaal uitgewezen niet zo te zijn...
Wij zijn bedoeld om beide te eten, laten we dat dan ook blijven doen ipv god te gaan spelen...
Oud 16-10-2003, 22:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 16-10-2003 @ 22:42:
Beide dieren met emoties en een centraal zenuwstelsel dat pijn kan registreren...

Wie ben jij om te bepalen welke diersoort je wel en niet mag vermoorden? Wat voor criteria liggen daar aan ten grondslag?
Hitler vond de joden ook minderwaardig.. dat is echter nog geen rechtvaardiging om ze af te slachten.. zo is het met dieren net zo. We staan als mensheid voor de keuze om vlees te eten, dit maakt het nuttigen hiervan pure moord, wij verzuimen als ras onze verantwoordelijkheden te nemen...

De mensheid is verdervelijk...
Als je een leeuw maar langgenoeg blijft irriteren zal die je ook wel van kant maken hoor
Oud 16-10-2003, 22:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
heeft die eigenaar nog wat gezegd?
t lykt tenslotte niet b epaald op een normale dood...
Oud 16-10-2003, 22:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 16-10-2003 @ 23:33:
heeft die eigenaar nog wat gezegd?
t lykt tenslotte niet b epaald op een normale dood...
Waarschijnlijk weet ie niet eens wat er met de haan gebeurd is aangezien die in een zak is meegenomen toch?...
Oud 16-10-2003, 22:37
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-10-2003 @ 23:25:
Wat denk je dat er gaat gebeuren als carnivoren groente gaan eten...dan stoort het systeem der natuur in en krijgen we een overbevolking van herbivoren...laten we aub niet denken dat we slimmer zijn dan de natuur, want dat is al menigmaal uitgewezen niet zo te zijn...
Wij zijn bedoeld om beide te eten, laten we dat dan ook blijven doen ipv god te gaan spelen...
Wij niet bedoeld om beide te eten... Verdiep je er maar eens in, een mensenlichaam heeft veel meer de bouw om planten te eten, we stamen af van de apen en rara de mensaap is vegetarisch (ok een chimpansee eet af en toe wat insecten)

schematje:

Vleeseter
Heeft klauwen
Geen poriën in de huid; transpireert via de tong Scherpe voortanden om mee te verscheuren, geen vlakke maalkiezen
Gladde ingewanden 3 maal zo lang als het lichaam voor vlotte doorgang van snel bedervend vlees
Sterk zoutzuur in de maag om vlees te verteren
Speekselreactie zuur
Maakt zelf vitamine C aan in eigen lichaam

Planteneter
Geen klauwen
Transpireert door de poriën in de huid
vlakke kiezen Geen scherpe voortanden; vlakke kiezen
Kronkelige ingewanden 6-12 maal zo lang als het lichaam
Maagzuur 10 maal zwakker dan dat van vleeseters
Speekselreactie alkalisch
Niet alle planteneters kunnen zelf vitamine C aanmaken, zoals apen die het uit fruit halen

mens
Geen klauwen
Transpireert door de poriën in de huid
vlakke kiezen Geen scherpe voortanden; vlakke kiezen
Kronkelige ingewanden 6-12 maal zo lang als het lichaam
Maagzuur 10 maal zwakker dan dat van vleeseters
Speekselreactie alkalisch
Kan geen vitamine C aanmaken en moet dit opnemen uit groenten en fruit

... Los daarvan is het natuurlijk zwaar onmogelijk om alle carnivoren in 1 maal herbivoor te maken, dit zal een geleidelijk proces zijn.. waardoor die overbevolking ook wel mee zal vallen aangezien alle dieren nu speciaal gefokt voor het vlees worden, dit is dus geen natuurlijke situatie, zoals jij suggereerd met je "laten we aub neit denken dat we slimmer zijn dan de natuur".
Oud 16-10-2003, 22:38
Verwijderd
Het spijt me zeer..

maar de discussie in dit topic heeft werkelijk niets meer te maken met Liefde en Relatie.. Ik heb al gevraagd om de discussie over vlees eten en dergelijke ergens anders te voeren, niet hier. Ik vind het een superboeiende discussie maar hij hoort hier gewoon niet..

Verhuis met zn allen naar F&F en ga daar de discussie aan, neem desnoods dit topic als aanleiding, zet een link naar dit topic of wat dan ook.. PM mij evt. de link van het topic op F&F, dan zet ik die hier nog neer om mensen door te verwijzen.

Ik sluit hem nu..

Het spijt me zeer Cassandra, maar ik heb geen zin alles te gaan lopen verwijderen en dergelijke. Je kunt zoals gezegd naar Flora en Fauna gaan met de vraag of het doden van die haan terecht was of niet..

Ik vind het ook goed als je hier een topic heropend wanneer je nog heel erg behoefte hebt aan advies over het omgaan met gedrag van je vriend wat jij totaal afkeurt.. Laat dan alleen het hanenverhaal achterwege en hou het wat algemener, dan gaat men in op de goede dingen en geen discussie over vegetarisme of wat dan ook voeren.

Neem evt. contact met me op via PM als er iets niet duidelijk is ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten