Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu ja we moeten met deze jonge ploeg verder, en iedereen gelooft er hier ook in. Ondanks de uitschakeling beseft iedereen dat de toekomst er rooskleurig uit ziet.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bullshit ik kan me nog een onterechte penalty herinneren na een schwalbe van Bart Goor tegen Tsjechié.
|
Verwijderd
|
Ik hoorde trouwens gisteren op de radio dat de loting gestuurd wordt en dat NL zeker niet tegen Spanje zal spelen. Dit heeft te maken met het feit dat Spanje het buurland is van Portugal en als Spanje niet naar het EK gaat lopen ze in Portugal nogal wat inkomsten mis. Ik weet niet of het waar is, maar get zou kunnen.
Ontopic: Kroatie, Spanje en Turkije zijn het lastigst. Van de andere ploegen winnen we zeker |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit moeten 'we' kunnen halen, maar walst niet zomaar over Schotland heen. Ze hebben van die verdedigers die de aanvallers mank schoppen als het nodig is, ze hebben overal schijt aan. Fysiek zijn we denk ik zwakker dan de Schotten. Maar Nederland heeft een veel groter technisch arsenaal en op elke positie wel een topspeler.
|
![]() |
|
nou , dit moet toch zeker wel lukken, lijkt me tenminste , 5x gewonnen ,4x gelijk , 4x verloren ,sinds 1938, dus op papier niet de zwakste eigenlijk...maarja we moeten maar hopen op een goede afloop.Het had immers slechter kunnen aflopen(turkijke spanje rusland...)....
|
![]() |
Za 15-11-03 Letland Turkije
Za 15-11-03 Kroatië Slovenië Za 15-11-03 Rusland Wales Za 15-11-03 Schotland Nederland Za 15-11-03 Spanje Noorwegen Wo 19-11-03 Noorwegen Spanje Wo 19-11-03 Turkije Letland Wo 19-11-03 Nederland Schotland Wo 19-11-03 Slovenië Kroatië Wo 19-11-03 Wales Rusland |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS: op elke positie een topspeler? ![]() |
![]() |
|
Doorgestoken kaart! die hele loting!
![]() Schotland is niet vergelijken met Ierland. Ok, allebei tonen ze veel karakter. Ierland heeft echter veel meer voetbal met duff, keane, harte, Kilbane en Holland.. Schotland daar moet gewoon van gewonnen worden
|
Of het doorgestoken kaart is kunnen we wel allemaal gaan zitten roepen maar dat heeft toch geen nut aangezien we er nooit achterzullen komen.
Het is idd wel een aparte loting dat de "zwakkere" landen tegen de "betere" landen spelen. Nederland mag blij zijn met Schotland als tegenstander maar het is zeker nog niet gewonnen denk ik. We zeiden na Oostenrijk thuis dat we weer zelf vertrouwen hadden om vervolgens op onze bek te gaan in Tjechië. Nu hetzelfde verhaal na Moldavië. Ik moet het nog maar ff zien dus of we wel gaan winnen! Zal zeker niet makkelijk worden.
|
het is gewoon TE toevallig dat de "toplanden" en minder land hebben geloot. Erg vreemd. Toch denk ik dat Nederland het nog moeilijk gaat krijgen in Glasgow
||
![]() |
Citaat:
Belgie is geflikt in Bulgarije, met een 2-2 stand 3min voor tijd een loepzuivere penalty niet krijgen lijkt me toch duidelijk. Elke arbiter kan fouten maken maat het was er 1 die ons de barrages of zelfs rechtstreekse kwalificatie kost !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Leuk dat Youri Mulder altijd zijn eigen onzin over bijvoorbeeld een valse loting de wereld in wil helpen, net zoals die blunder van de keeper bij Macedonie-Engeland na het schot van Rooney toen wist Youri wel weer te vertellen dat de keeper was omgekocht
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 |