Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2003, 13:16
KiNkY-lAy-D
KiNkY-lAy-D is offline
Ik was zeker wel een jaar lang gek op een jongen die een vriendin had ( niet sow gek dat ik zelf geen vriend heb gehad ofsow en alleen maar aan hem kon denken maar gewoon vond hem leuk ).
Al die tijd dat hij een vriendin had liep hij mij gek te maken van jah ik vind je echt sow leuk en ik ga het echt snel uitmaken ensow mwjah dat zei hij dus zeker wel een jaar lang maar het ging maar niej uit ... dus luisterde er niej meer na maar zaterdag tijdens het uitgaan kom deze jongen dus tegen en verteld mij dat hij het een tijdje geleden had uitgemaakt ensow ... dus hij had me heel de avond hoop lopen geven we hebben gezoend en de verliefdheid die toen weg was , was weer helemaal trug. Was helemaal in de wolken.

Mwjah wat gebeurd er gister nou ... ik bel hem maar hij zei niet echt veel dus op een gegeven moment zeg ik bel ik ongelegen ofsow hij : jah ik ben bij me vriendin !!!! Meneer heeft dus gewoon weer een andere vriendin en dat betekend dat ik hem dus WEER moet vergeten

Waarom kunnen jongens sow gemeen zijn en niet denken aan de gevoelens van een meisje
Oud 18-11-2003, 13:18
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
vrouwen kunnen dat ook!!

generaliseren is fout
Oud 18-11-2003, 13:19
Qimm
Qimm is offline
Mannen zijn varkens, allemaal behalve 1

Tja op die leeftijd wordt er niet veel rekening gehouden met andere mensen denk ik.
Tis gewoon een eikel, zet um uit je hoofd en denk er nooit meer aan. Al ligt hij smekend op zijn knieen voor je. Hij zal je belazeren
Debje
Debje is offline
Weet je het zeker? Kan ook dat ie gewoon een reden verzon om te zeggen waar hij zat...
Verwijderd
jup, alle jongens moeten dood.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:22
KiNkY-lAy-D
KiNkY-lAy-D is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-11-2003 @ 14:19:
Mannen zijn varkens, allemaal behalve 1

Tja op die leeftijd wordt er niet veel rekening gehouden met andere mensen denk ik.
Tis gewoon een eikel, zet um uit je hoofd en denk er nooit meer aan. Al ligt hij smekend op zijn knieen voor je. Hij zal je belazeren
Jah ik wil hem ook uit me hoofd zetten alleen de laatste keer ging het al moeilijk en nu zal het denk ik alleen nog maar moeilijker zijn
Oud 18-11-2003, 13:24
KiNkY-lAy-D
KiNkY-lAy-D is offline
Citaat:
Debje schreef op 18-11-2003 @ 14:19:
Weet je het zeker? Kan ook dat ie gewoon een reden verzon om te zeggen waar hij zat...
Het kan zijn dat ie op dat moment niet bij zijn vriendin was ... maar hij heeft wel zeker een vriendin, want hoorde het later van een vriend van hem.
Oud 18-11-2003, 13:34
juno
juno is offline
Rotte appel. Wormstekig exemplaar. Vergeten, hij is je niet waard, wilde je alleen maar in reserve, voor als het even uit zou zijn tussen twee anderen in, om niet zonder te zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:04
Last Resort
Last Resort is offline
tsja, als hij je al zo lang aan het lijntje houdt kun je zoiets natuurlijk verwachten, beetje naief dat je er nog op in bent gegaan.
Oud 18-11-2003, 14:30
Gothic
Gothic is offline
Je gaat met de verkeerde jongens om...
Oud 18-11-2003, 14:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-11-2003 @ 15:04:
tsja, als hij je al zo lang aan het lijntje houdt kun je zoiets natuurlijk verwachten, beetje naief dat je er nog op in bent gegaan.
inderdaad, eenbeetje eigenwaarde behouden is wel leuk toch..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:55
Faery
Faery is offline
Hij vindt je lelijk.
Oud 18-11-2003, 15:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-11-2003 @ 15:55:
Hij vindt je lelijk.
best kans dat dat t is ja
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-11-2003 @ 15:04:
Dit klopt wel denk ik... maar goed; er is zo weinig aan je gevoel te doen
ALs een jongen je zó kwetst moet je dit zien als een enorm slechte eigenschap van hem en hij zal er vast nog wel meer hebben dus je moet hem echt vergeten!
(lekker makkelijk gezegd, maar probeer hem gewoon te ontwijken zodat je hem langzaam aan vergeet)
Oud 18-11-2003, 16:10
Verwijderd
Jongens van jou leeftijd denken inderdaad nog niet heel erg na over de gevoelens van meisjes. Al vind ik soms dat meisjes dat net zo min doen.
Hij heeft je flink belazerd dus ik zou toch proberen om hem te vergeten, en je blik te werpen op alle andere leuke jongens, want er zijn echt wel jongens die je niet zullen belazeren hoor. Neem dat maar van me aan...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:41
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Probeer hem te vergeten, aan deze jongen heb je helemaal niet... der looopt zat wel leuks rond.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:02
Susanne
Susanne is offline
Snap dat dan, hij had gewoon fftjes zin in je die zaterdag, maar misschien ben je het toch niet helemaal voor hem en heeft ie maar een leukere vriendin gezocht. Was voor mij niet zo moeilijk om achter te komen.
Oud 18-11-2003, 17:06
ABrules
ABrules is offline
Wachten is dom!!!
Daar is je leven veel te kort voor!!!!

maar goed... aan de titel te zien ben je niet al te intelligent en kom je er met een paar breezahs er wel weer overheen...

wacht dus niet meer, dat heb je hier van geleerd en zo leer je steeds meer
Oud 18-11-2003, 17:14
CryptapiX
CryptapiX is offline
vrouwen doen dat niet zeker
Oud 18-11-2003, 17:42
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
ABrules schreef op 18-11-2003 @ 18:06:
Wachten is dom!!!
Daar is je leven veel te kort voor!!!!

maar goed... aan de titel te zien ben je niet al te intelligent en kom je er met een paar breezahs er wel weer overheen...

wacht dus niet meer, dat heb je hier van geleerd en zo leer je steeds meer
Oud 18-11-2003, 17:47
Verwijderd
Jij roept het ook gewoon op jezelf af, wat niet wegneemt dat die jongen uiteraard een stomme klootzak is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:06
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 18-11-2003 @ 14:19:
Héhé. Cool.

Ik vind zo'n dingen zo puberaal.
Als ik men oude doos boven zou halen, zou ik samen met men grootmoeder vertellen over de tijd dat ze nog niet naar fuifjes mocht en dat ze vast en zeker niet kuste met de eerste de beste waar ze vlindertjes voor had. Ik doe dat zelfs niet. (En dan is het al erg)
In hormonale tijden, ben je gevoelig. Isn't it?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:43
KiNkY-lAy-D
KiNkY-lAy-D is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 18-11-2003 @ 17:10:
Jongens van jou leeftijd denken inderdaad nog niet heel erg na over de gevoelens van meisjes. Al vind ik soms dat meisjes dat net zo min doen.
Hij heeft je flink belazerd dus ik zou toch proberen om hem te vergeten, en je blik te werpen op alle andere leuke jongens, want er zijn echt wel jongens die je niet zullen belazeren hoor. Neem dat maar van me aan...
Hij is geen jongen van mijn leeftijd hij is 19 dus denk niej dat dat er iets mee te maken heeft ... maar thanks
Oud 18-11-2003, 18:45
KiNkY-lAy-D
KiNkY-lAy-D is offline
Citaat:
Susanne schreef op 18-11-2003 @ 18:02:
Snap dat dan, hij had gewoon fftjes zin in je die zaterdag, maar misschien ben je het toch niet helemaal voor hem en heeft ie maar een leukere vriendin gezocht. Was voor mij niet zo moeilijk om achter te komen.
Ja dat zou het kunnen zijn, maar zondag heb ik hem nog gesproken en hij deed heel lief ,we hebben een goed gesprek gehad en hij vertelde hoe leuk hij me vond en maandag had ie ineens een vriendin dus ik denk niej dat het alleen voor die zaterdag was want anders had hij me ook niet gebeld ofzo.
Als hij niets meer van zich had laten horen dan had ik dat zelf ook wel kunnen verzinnen
Oud 18-11-2003, 19:03
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
KiNkY-lAy-D schreef op 18-11-2003 @ 19:45:
Ja dat zou het kunnen zijn, maar zondag heb ik hem nog gesproken en hij deed heel lief ,we hebben een goed gesprek gehad en hij vertelde hoe leuk hij me vond en maandag had ie ineens een vriendin dus ik denk niej dat het alleen voor die zaterdag was want anders had hij me ook niet gebeld ofzo.
Als hij niets meer van zich had laten horen dan had ik dat zelf ook wel kunnen verzinnen
neej... als hij maandag alweer een vriendin heeft vindt hij je natuurlijk voor veeeeeeeeel langer leuk

ik denk dat je die gast doorhebt
Oud 18-11-2003, 19:08
miro
miro is offline
Hij koos eerst al voor die andere meid.....

Lijkt me logisch dat ie dan niet echt supergek op je is... Maarja dat zul je nu zelf ook wel inzien.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:20
Debje
Debje is offline
Citaat:
KiNkY-lAy-D schreef op 18-11-2003 @ 14:24:
Het kan zijn dat ie op dat moment niet bij zijn vriendin was ... maar hij heeft wel zeker een vriendin, want hoorde het later van een vriend van hem.
Lastig
Oud 19-11-2003, 15:24
TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 18-11-2003 @ 14:19:
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
KiNkY-lAy-D schreef op 18-11-2003 @ 19:45:

Jij laat je ook alles zo makkelijk aanpraten... genoeg gozers zeggen tegen meiden dat ze dr knap leuk en lief vinden je gelooft het ook meteen....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:26
pessimistje
pessimistje is offline
beter iets dan niets!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:29
Verwijderd
Wie gaat er dan ook op 'r 15e een jáár wachten op een jongen die niet alleen al een vriendin heeft, maar ook nog eens duidelijk een leugenaar is...?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 18:16
Verwijderd
Je bent zelf dom bezig omdat je zolang achter dat janlulletje aan hebt gelopen...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:00
probeer
probeer is offline
ok voordat er iemand leuk verdergaat in dit topic... uhm laten we alle trieste vooroordelen als: alle jongens zijn klootzakken of ja jongens op die leeftijd denken niet aan de gevoelens van een meisje ff lekker overboord gooien. het slaat totaal nergens op en ik vind de mensen die zulke stellingen/meningen posten naief en hypocriet, of ze hebben echt geen leuk liefdesleven gehad. tis hier niet mun bedoeling om te gaan lopen flamen maar het is gewoon onzin. generalisatie is flauwekul dus niet meer doen .

uhm ontopic dan maar:

tsja tis echt heel bagger voor je, maar wat ik drvan denk is dat ie alleen sex met je wilde, of even tussendoor iets snel.. (vergeef mijn lompheid), het beste is dat je em gewoon vergeet (ofnee nog beter, snel een andere wel goede jongen leuk gaat vinden). je moet het zo zien, al je volgende relaties zulle een stuk eerlijker zijn enzovoorts.. leer ervan succes
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:39
Verwijderd
Played

overigens heb ik geen respect voor meiden die zich LATEN playen, want dat doen ze.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:56
guess what
guess what is offline
Citaat:
********** schreef op 19-11-2003 @ 23:39:
Played

overigens heb ik geen respect voor meiden die zich LATEN playen, want dat doen ze.
Geen respect is nog wel te snappen, maar echt niet elk meisje wat geplayed wordt roept dit over zichzelf af, meneertje.
Oud 19-11-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 19-11-2003 @ 23:56:
Geen respect is nog wel te snappen, maar echt niet elk meisje wat geplayed wordt roept dit over zichzelf af, meneertje.
Ach komop, je pikt players er toch zo tussenuit? En meestal weten ze het al van tevoren vanwege de vele vriendinnen die hij al heeft gehad.. maar altijd is het bij haar 'anders'. Maar zelfs al ken je die vriendinnen niet dan nog zijn ze te doorzien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten