Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2003, 09:28
Verwijderd
Ehmmmm..

Morgen vertrek ik met mijn tennisteam een week n aar Portugal om daar te trainen.. We gaan met het vliegtuig, lekker hotel, alles is geregeld, de mensen die meegaan zijn mn beste vrienden..
Ik heb er zoooooooo'n zin in.. Maar omdat ik daar ook wil zwemmen enzo wou ik niet ongesteld worden en omdat ik nog niet aan de pil was vroeg ik aan de dokter of er een ander pilletje beschikbaar was.. Die was er en die ben ik gaan slikken..
Bijwerkingen hiervan waren: Misselijkheid

Een tijd geleden (ik was toen nog niet aan deze pil) was ik 's nachts erg misselijk en heb ik d ehele tijd mijn overgeef in proberen te houden.. de hele tijd doodstil gelegen enzo en zorgen dat het er niet uit kwam..
Het kwam er ook niet uit, maar ik was de dagne erna wel doodziek.. Dus veel nut had dat ook niet

Vanacht was ik weer heel erg misselijk.. Ik werd zwetend wakker en ik moest heel nodig overgeven.. Ik ging naar de wc en ging wachten tot het kwam; omdat ik bang was dat ik anders de dagen er na weer ziek zou worden.. (En das niet echt handig in Portugal, wel?) Maar er kwam niets.. Ja he tzat telkens net op het randje en dan moest ik eigenlijk even hoesten of iets doen maar dat durfde ik dan niet (Ik heb er zoooo'n hekel aan..)

Toen gign ik weer op bed liggen en pakte een paracetamol met de hoop dat het dan wel ging zakken.. Maar nu is het 's morgens en het is helemaal NIETS gezakt..

Ik vraag me af..
Zou dit komen door die pil?
Door de spanning?
Door iets wat ik verkeerd heb gegeten?
In welke gevallen is het dan niet goed dat ik het niet gewoon laat komen en in welke gevallen is dat niet erg omdat het vanzelf wel zakt? Ik ben hartstikke bang dat ik weer ziek blijf en wil heel graag overgeven.. Maar het.. komt op de een of andere manier gewoon niet..

Heel verhaal maarja, bedankt voor het lezen.. Ik hoor het wel

x
Sanne
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 09:42
Verwijderd
Had je de tweede keer die pil wel geslikt?

Ik zou niet weten waar het van komt, 't kan denk ik van al die dingen die je noemt... Verder zou ik het ook niet weten, misschien gewoon ff je huisarts bellen?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:02
Verwijderd
Jah 2e keer slik ik pil wel

Maar wat kan die er tegen doen?
Ik kan hoogstens wat op de bank liggen en paracetamolletjes slikken.. Maar moet ik overgeven zodat het over is?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef op 17-10-2003 @ 12:02:
Jah 2e keer slik ik pil wel

Maar wat kan die er tegen doen?
Ik kan hoogstens wat op de bank liggen en paracetamolletjes slikken.. Maar moet ik overgeven zodat het over is?
Als je over moet geven, dan zou ik overgeven. Maar ik zou niet bv. een vinger in je keel steken ofzo. Paracetamol is toch niet voor misselijkheid? Ik weet niet of je wat gegeten had voor je paracetamol nam, maar volgens mij is dat op een lege maag ook niet echt handig en/of goed. Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen, behalve wachten dat het over is... (En als het te vaak of te lang is, ff langs de dokter gaan.)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik denk dat het van die pil komt. ik had het ook met dé pil. iedere keer als ik hem weer ging slikken (dus een nieuwe strip) was ik 2 dagen kotsmisselijk. maar daarna was het wel weer over. misschien dat jouw lichaam er ook aan moet wennen aan deze pil? en dat het na 2 dagen weer over is?
ik heb nu een andere pil en dat gaat veel beter.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 22:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
Wrom ga je niet gewoon aan de pil dan? Dit gaat ws. veel beter dan dit vage pilletje waar jij het over hebt!?

Maar ik zou in ieder geval iets tegen de misselijkheid nemen zodat je je niet zo beroerd voelt.. (weet niet goed wat, ga ff langs de apotheek oid)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten