Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2003, 16:39
X Mabel X
X Mabel X is offline
Een tijdje terug heb ik een jongen leren kennen, ik wist toen nog niet dat hij al 2.5 jaar een vriendin had.
Een week nadat ik hem ontmoet had heeft hij mij dat verteld, ondanks dat ben ik toch doorgegaan met hem te zien.

Hij zei een tijdje terug dat hij verliefd op mij is en haar gaat dumpen. Maar nu zegt hij dat hij gaat kiezen, oftewel misschien kiest hij wel gewoon voor haar.

Ik ben heel erg verliefd en wil de relatie niet verbreken, maar mijn hart breekt als hij bij haar is. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?! Het nog even aankijken, en van zijn gezeldschap blijven genieten, of er een einde aan maken?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 16:47
Sonrisa
Sonrisa is offline
Er DIRECT een einde aan maken! Waar haalt die kerel het lef vandaan om van 2 walletjes te eten?

(en ow ja, de M veranderen in een V kan ook helpen, alhans voor ons om je beter te begrijpen )
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 16:53
Ui
Ui is offline
Jah, ik denk ook niet dat je hiermee door moet gaan.
misschien dat als je hem laat merken dat je dit niet zo wilt, en 'bij hem weg gaat', hij eindelijk ziet dat het niet kan waar hij mee bezig is.
Oud 11-10-2003, 16:57
Verwijderd
dumpen! hij houdt je lekker aan het lijntje, dump hem dus voordat ie het bij jou doet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:03
Bruut
Bruut is offline
lol je bent echt dom om hier nog eens te gaan vragen of je t nog even moet aanzien
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:04
barbara.inc
barbara.inc is offline
Tja, ik vrees dat ik het met de bovenstaande reacties eens ben...als ie echt 100% voor jou ging, had ie haar allang gedumpt
Oud 11-10-2003, 17:07
bassgirl
bassgirl is offline
het is al stom van 'm dat hij een relatie met jou begint als ie nog een vriendin heeft... dat alleen al, en 2 tegelijk tja tis wat je leuk vind he , maar ik zou 't niet pikken
Oud 11-10-2003, 17:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
einde aan maken. punt. hij weet nu dat je dit pikt en zal je blijven belazeren...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Er een einde aan maken, hoe moeilijk dat dan ook is... ik zou de eer aan mezelf houden. OF hij wil mij OF hij wil mij niet, het is niet mij en nog iemand anders.

Ja toch?
Oud 11-10-2003, 19:26
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou er direct mee stoppen hij pijnlijk het ook is. je kan beter uitkijken naar een jongen die jou respecteerd en gewoon alleen voor jou is dan iedere keer verdrietig zijn als hij bij zn vriendin is..
En dat gedoe met dat hij nu gata kiezen.. tja ik denk dat hij je gewoon aan het lijntje wil houden..

sterkte ermee..
Oud 11-10-2003, 19:47
snoopy
snoopy is offline
mijn mening is niet echt anders dan die van de rest, sorry...
Oud 11-10-2003, 19:56
Last Resort
Last Resort is offline
ik snap niet dat je uberhaupt nog twijfelt over wat je moet doen...
Oud 11-10-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Sonrisa schreef op 11-10-2003 @ 17:47:
Er DIRECT een einde aan maken! Waar haalt die kerel het lef vandaan om van 2 walletjes te eten?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Je keuzes zijn: Dumpen, dumpen, of dumpen!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:53
Verwijderd
DUMPEN!!! Wat een sukkel...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 02:46
Verwijderd
Citaat:
Sonrisa schreef op 11-10-2003 @ 17:47:

En een biertje in zijn gezicht gooien en knietje tussen de benen doen!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 02:54
Verwijderd
Als hij dit bij zijn huidige vriendin doet, kan hij het ook bij jou doen: dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
X Mabel X schreef op 11-10-2003 @ 17:39:
Een tijdje terug heb ik een jongen leren kennen, ik wist toen nog niet dat hij al 2.5 jaar een vriendin had.
Een week nadat ik hem ontmoet had heeft hij mij dat verteld, ondanks dat ben ik toch doorgegaan met hem te zien.

Hij zei een tijdje terug dat hij verliefd op mij is en haar gaat dumpen. Maar nu zegt hij dat hij gaat kiezen, oftewel misschien kiest hij wel gewoon voor haar.

Ik ben heel erg verliefd en wil de relatie niet verbreken, maar mijn hart breekt als hij bij haar is. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?! Het nog even aankijken, en van zijn gezeldschap blijven genieten, of er een einde aan maken?!
als hij dat bij haar doet, doettie het ook bij jou.. die gast moe eerst maar eens beetje volwassen worde, wat een sukkel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:46
Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 12-10-2003 @ 03:46:
En een biertje in zijn gezicht gooien en knietje tussen de benen doen!
nou nou, wat een opgekropte woede
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 15:35
poesiefox
poesiefox is offline
Hij wordt niet verliefd op jou als het allemaal rozegeur en maneschijn met haar is. Misschien was jij de eye opener die hem dat deed beseffen. Maar hij heeft haar al een tijdje, en hij was op haar ook ooit heel erg verliefd. Dat kap je maar niet zomaar af.

En waarschijnlijk is hij bang dat het met jou uiteindelijk niet beter zal zijn dan met haar, en wart schiet hij er dan mee op? Voor niets haar hart gebroken..

Hij twijfelt. Tussen zijn vroegere liefde, en zijn nieuwe. Maar voor hij met een nieuwe liefde verder kan, moet hij eerst de oude verwerken. Dus reken, wat hij ook beslist, niet op een zorgeloze nieuwe verkeringstijd. Hij zit, ook met jou, midden in een verwerkingsproces. Hij zal blij zijn met jou, en soms ook verdrietig om haar.

Het is niet de gemakkelijkste weg, maar het komt vaker voor, en het kan werken.

Praat er met hem over, voor je hem veroordeelt. Het is voor hem ook moeilijk.
EDIT:

Hij wil je wel voor meer dan even, anders had hij het gewoon nooit verteld van haar. Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Jij bent de andere vrouw, en dat is niet de leukste positie. Mestal kiezen ze voor die eerste vrouw, maar ach, ze hebben pas 2,5 jaar wat, en hebben nog niet een heel leven samen opgebouwd. Dus is er voor jou wel een kansje.

Hoe dan ook: eigenlijk moet jij zelf kiezen.Vraag je af of jij het aankunt om hem te moeten delen, en dan heb ik het niet over eerlijk delen, want veel tijd zal hij niet voor je hebben en het moet altijd stiekem. Als je hem nodig hebt, zal hij er vaak niet kunnen zijn, omdat zijn loyaliteit in de eerste plaats bij haar ligt. Hij zal gesprekken afkappen, afspraakjes afzeggen op het laatste moment, steeds maar een paar uurtjes jou kunnen zien.

Als jij serieus iets met hem wilt opbouwen, is dit een heilloze exercitie, en moet je hem voor de keus stellen. Zij of jij, met als risico dat hij haar kiest. Of je wacht, tot hij voor jou kiest, wat hij misschien wel nooit zal doen, en waar jij aan onderdoor zult gaan.

Wil je zelf ook niets serieus, dan staat niets in de weg aan een succesvolle en vrijblijvende sexrelatie, waarbij jij dan ook het recht hebt om verder te kijken dan je neus lang is. Sta hem geen bezitterigheid toe: dat mag jij immers ook niet zijn. Hij kwam ook pas op de proppen met een vriendin toen jullie al wat hadden. Het is niet bepaald iets wat je van te voren wist, voor je wat met hem begon.

Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:10
Verwijderd
Mijn vriend had ook al bijna 3 jaar een relatie toen wij wat kregen. Na 2 weken maakte hij het met haar uit en ik was zo blij!! Ik weet niet hoe lang jullie al bij elkaar zijn. Maar of ik zou zeggen dat hij moet kiezen, gelijk! of hem dumpen, hoe moeilijk het ook is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:44
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
Bruut schreef op 11-10-2003 @ 18:03:
lol je bent echt dom om hier nog eens te gaan vragen of je t nog even moet aanzien
jezus, zij zal ook wel weten wat ze eigenlijk zou moeten doen, maar blijkbaar is ze nogal gek op die jongen en hoopt ze dat wij met een andere oplossing komen die ook werkt zodat ze hem niet kwijt raakt. Was dat nou zo moeilijk om te bedenken?

Als ik jou was, X Mabel X, zou ik maar ns met um gaan praten dat je echt niet langer zin hebt om voor tweede viool te spelen, ondanks je hem heel leuk vindt, en dat je hem niet meer wil zien totdat hij een keus heeft gemaakt. Want nu geef je hem speling en denkt hij: oh, relaxed, ik kan ongestraft van 2 walletjes eten. Succes!
Oud 13-10-2003, 14:51
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
verhaal poesiefox...helemaal mee eens.
Nog verstandiger en gezonder voor jou zou misschien zijn om even niet verder met hem te gaan totdat hij zijn vriendin verlaat en er helemaal zeker van is dat hij jou wil, en niemand anders. ik zou het zelf niet kunnen, maar goed, wie weet jij wel en pakt het allemaal goed uit, maar je moet er maar op rekenen dat het de eerst komende tijd geen rozegeur en maneschijn voor jou en hem wordt.
Oud 13-10-2003, 19:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op. Je moet nooit iets beginnen met iemand die al een relatie heeft, terwijl je het weet!!! Dan ben je echt dom bezig. Hierbij ben je dus net zo fout bezig als hij, want dan vraag je er gewoon naar bedrogen te worden.

Zie hem niet meer en in het vervolg niets meer beginnen met iemand waarvan je weet dat hij een relatie heeft... dan wacht je maar mooi totdat die geen relatie meer heeft.

Bedoel, als hij het uit wilt maken voor jou, betekend dit, dat er toch al iets niet goed zou zitten in de relatie, dus zou hij niet moeten vragen naar zekerheid, als hij uit de relatie komt.

Op dit moment wordt je in ieder geval mooi aan het lijntje gehouden en eigenlijk heb ik geen medeleiden met jou, eerder voor zijn huidige echte vriendin.

Sorry, maar ik verafschuw echt dit soort acties.
Oud 13-10-2003, 19:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-10-2003 @ 16:35:
Hij kwam ook pas op de proppen met een vriendin toen jullie al wat hadden. Het is niet bepaald iets wat je van te voren wist, voor je wat met hem begon.
Volgens mij klopt dit niet. Ze kende hem een week, betekend niet dat ze al een week iets met hem had. Tenminste, als ik haar tekst zo lees. Oftewel, was ze vrij fout bezig, door toch een relatie met die vent aan te gaan.
Oud 13-10-2003, 19:36
Verwijderd
En dan met zo'n nickname, GENIAAL. *applaudisseert en stampt op de grond*
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:28
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
die jongen heb het echt voor elkaar zeg

Ik zou hem het plezier gunnen

na een tijdje komt zijn vriendin er wel achter
en schopt ze hem er wel uit!!

heb je hem voor je alleen!!
Oud 15-10-2003, 20:14
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-10-2003 @ 20:36:
En dan met zo'n nickname, GENIAAL. *applaudisseert en stampt op de grond*
Mabel heeft dus echt nix te maken met deze situatie...
Dat ging over een relatie die ze ooit eens heeft gehad...
Wat is daar zo geniaal aan ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 16:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
hem een trap onder zn hol geven en aan dat meisje laten weten dat t zo'n eikel is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 16:41
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tis gewoon een lul want denk jij nou echt dat hij dei relatie van 2,5 jaar uitmaakt? neee......die gast heeft niet 2 vriendinnen maar 5 of 10....allemaal hetzelfde geintje en z'n vaste verkering is zo naief dat ze het niet door heeft

Dit lijkt namelijk verdomt veel op een jongen die ik ken en die liegt zijn hele leven bij elkaar....en juist dit soort jongens doen je het meeste pijn!
Oud 16-10-2003, 17:24
ratjas
ratjas is offline
mijn vriend heeft 2 vriendinnen

wat een pooier
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 22:49
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
X Mabel X schreef op 11-10-2003 @ 17:39:

jeetje komt mij dus echt wel bekend voor....ik vertel wel ff dat je het ook ff begrijpt...ik ben al verliefd op een jongen vanag dat ik 10 jaar was ofzo (ja dat kan...) en op mijn 12e voor het eerts met hem gezoen op m'n 13e, 14e en 15e dus weer elke zomer waren wij gewoon bij elkaar. Af en toe d8 ik dat het over was die verliefdheid maar zodra ik hem zag kwam het in een klap weer terug ...maar goed nu heeft hij dus al een jaar een vriendin...zo opeens vlak nadat ik heb gezegd dat ik niet langer zo door wou gaan dat hij maar moest kiezen tussen of een vaste relatie of gewoon niks...ik was nog steeds verliefd op hem maar hij heeft toen vaag gedaan en ik heb me toen maar wat op de achtergrond gehouden, had hij een vriendin. Toen heb ik hem een jaar niet gezien en kwam hem laatst tegen hij zei dat het uit was en we hebben weer gezoend..Ik hoorde dus later via een vriendin van mij die vrienden met zijn vriendin is ( ja ingewikkeld) en een week erop was ik in de stad en zag ik zijn vriendin mij de hele tijd vuil aankijken maargoed ik begreep het niet helemaal dus die vriendin van mij (die dus ook vriendin van haar is) naar haar toe en ze vertelde haar dat hij het had uitgemaakt omdat hij al 3 jaar verliefd op mij is. Ik stiekem wel happy dus maar heb het niet laten merken...de keren erop dat ik hem toevallig zag hadden we constant oogcontact...en nu heeft hij het al weer 3 weken aan met haar...Als hij bij haar is doet hij net of hij me niet ziet...als hij alleen is probeert elke keer weer dat ik weer met hem ga zoenen...ik doe het niet ik wil geen problemen...maar goed hetzelfde probleem zo ongeveer als jou dus....wat ik doe is gewoon geen aandacht aan hem besteden em hem maar tijd geven om na te denken over wat hij wil (ondanks dat er geen eind aan dat nadenken komt)...je moet niet tussen 2 mensen in gaan staan...hij zal uiteindelijk toch zelf moeten kiezen..en als hij dan toch haar kiest...voel jij warschijnlijk nogal gebruikt...Ik zou hem maar even met rust laten. Veel Liefs
Reageren

Regels voor berichten