Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij wordt niet verliefd op jou als het allemaal rozegeur en maneschijn met haar is. Misschien was jij de eye opener die hem dat deed beseffen. Maar hij heeft haar al een tijdje, en hij was op haar ook ooit heel erg verliefd. Dat kap je maar niet zomaar af.
En waarschijnlijk is hij bang dat het met jou uiteindelijk niet beter zal zijn dan met haar, en wart schiet hij er dan mee op? Voor niets haar hart gebroken.. Hij twijfelt. Tussen zijn vroegere liefde, en zijn nieuwe. Maar voor hij met een nieuwe liefde verder kan, moet hij eerst de oude verwerken. Dus reken, wat hij ook beslist, niet op een zorgeloze nieuwe verkeringstijd. Hij zit, ook met jou, midden in een verwerkingsproces. Hij zal blij zijn met jou, en soms ook verdrietig om haar. Het is niet de gemakkelijkste weg, maar het komt vaker voor, en het kan werken. Praat er met hem over, voor je hem veroordeelt. Het is voor hem ook moeilijk. EDIT: Hij wil je wel voor meer dan even, anders had hij het gewoon nooit verteld van haar. Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Jij bent de andere vrouw, en dat is niet de leukste positie. Mestal kiezen ze voor die eerste vrouw, maar ach, ze hebben pas 2,5 jaar wat, en hebben nog niet een heel leven samen opgebouwd. Dus is er voor jou wel een kansje. Hoe dan ook: eigenlijk moet jij zelf kiezen.Vraag je af of jij het aankunt om hem te moeten delen, en dan heb ik het niet over eerlijk delen, want veel tijd zal hij niet voor je hebben en het moet altijd stiekem. Als je hem nodig hebt, zal hij er vaak niet kunnen zijn, omdat zijn loyaliteit in de eerste plaats bij haar ligt. Hij zal gesprekken afkappen, afspraakjes afzeggen op het laatste moment, steeds maar een paar uurtjes jou kunnen zien. Als jij serieus iets met hem wilt opbouwen, is dit een heilloze exercitie, en moet je hem voor de keus stellen. Zij of jij, met als risico dat hij haar kiest. Of je wacht, tot hij voor jou kiest, wat hij misschien wel nooit zal doen, en waar jij aan onderdoor zult gaan. Wil je zelf ook niets serieus, dan staat niets in de weg aan een succesvolle en vrijblijvende sexrelatie, waarbij jij dan ook het recht hebt om verder te kijken dan je neus lang is. Sta hem geen bezitterigheid toe: dat mag jij immers ook niet zijn. Hij kwam ook pas op de proppen met een vriendin toen jullie al wat hadden. Het is niet bepaald iets wat je van te voren wist, voor je wat met hem begon.
Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 15:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was, X Mabel X, zou ik maar ns met um gaan praten dat je echt niet langer zin hebt om voor tweede viool te spelen, ondanks je hem heel leuk vindt, en dat je hem niet meer wil zien totdat hij een keus heeft gemaakt. Want nu geef je hem speling en denkt hij: oh, relaxed, ik kan ongestraft van 2 walletjes eten. Succes! ![]()
|
![]() |
verhaal poesiefox...helemaal mee eens.
Nog verstandiger en gezonder voor jou zou misschien zijn om even niet verder met hem te gaan totdat hij zijn vriendin verlaat en er helemaal zeker van is dat hij jou wil, en niemand anders. ik zou het zelf niet kunnen, maar goed, wie weet jij wel en pakt het allemaal goed uit, maar je moet er maar op rekenen dat het de eerst komende tijd geen rozegeur en maneschijn voor jou en hem wordt.
|
![]() |
Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op. Je moet nooit iets beginnen met iemand die al een relatie heeft, terwijl je het weet!!! Dan ben je echt dom bezig. Hierbij ben je dus net zo fout bezig als hij, want dan vraag je er gewoon naar bedrogen te worden.
Zie hem niet meer en in het vervolg niets meer beginnen met iemand waarvan je weet dat hij een relatie heeft... dan wacht je maar mooi totdat die geen relatie meer heeft. Bedoel, als hij het uit wilt maken voor jou, betekend dit, dat er toch al iets niet goed zou zitten in de relatie, dus zou hij niet moeten vragen naar zekerheid, als hij uit de relatie komt. Op dit moment wordt je in ieder geval mooi aan het lijntje gehouden en eigenlijk heb ik geen medeleiden met jou, eerder voor zijn huidige echte vriendin. Sorry, maar ik verafschuw echt dit soort acties. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
die jongen heb het echt voor elkaar zeg
![]() Ik zou hem het plezier gunnen na een tijdje komt zijn vriendin er wel achter en schopt ze hem er wel uit!! heb je hem voor je alleen!! ![]()
|
tis gewoon een lul want denk jij nou echt dat hij dei relatie van 2,5 jaar uitmaakt? neee......die gast heeft niet 2 vriendinnen maar 5 of 10....allemaal hetzelfde geintje en z'n vaste verkering is zo naief dat ze het niet door heeft
Dit lijkt namelijk verdomt veel op een jongen die ik ken en die liegt zijn hele leven bij elkaar....en juist dit soort jongens doen je het meeste pijn!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #98 groovy | 494 | 29-05-2009 20:12 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van me vriendin =S Charlene | 37 | 27-11-2007 15:13 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
De beste vriendin... [Erg lang] Mirrored | 51 | 30-06-2003 16:20 |