![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mnou goed, ik vind het nog dom van je, ten eerste omdat hij zoveel jaar ouder is, ten tweede omdat je misschien wel zwanger bent. kom op, je bent nog maar een kind hoor! Verspeel je leven toch niet zo. Doe gewoon morgen die test dan weet je het zeker. |
![]() |
|
Ik zou gewoon een test doen als je niet ongesteld word.. als je die eerder doet kan die negatief uitvallen omdat je niet genoeg HCG hebt..
maar als je er veel mee bezig bent krijg je ook de kwaaltjes van zwanger zijn en kan je menstruatie uit blijven.. dat is raar maar dat is een reactie van je lichaam... dus hou je er niet te veel mee bezig ( zo goed als mogelijk) en ga dan testen .. als die negatief is en je bent overtijd dan kan het dus zijn dat je menstruatie uitblijft omdat je er te veel aan denkt.. offtopic... : ff aan iedereen.. kun je niet reageren op wat ze vraagt? geen andere dingen?!! daar vraagt ze immers niet om.. ik zie dat bij zoveel topics.. dan vraagt iemand iets.. en meteen afkeuringen, meningen enz.. kom op mensen liefs lotte
||
Citaat:
Als je iets op een forum zet dan weet je gewoon dat je ook meningen krijgt die je misschien niet had willen horen. Klaar. Ontopic: je wil graag een test doen, schrijf je? Dan is volgens mij het antwoord ook niet zo moeilijk. Ga die test halen! En vertel iemand waar je mee zit. Dat lucht al een heel end op en diegene kan je dan steunen (je vriend bijvoorbeeld)
|
Verwijderd
|
De kans dat je zwanger bent is best klein hoor, als je de pil wel min of meer volgens de regels hebt ingenomen... dat er bruinig slijm uit komt, kan komen doordat je gestressed bent; daardoor kan het gebeuren dat er alvast wat menstruatiebloed losgelaten wordt uit je baarmoeder.
Maargoed, als je het zeker wil weten, dan kun je maar het beste een test doen he... dan hoef je je tenminste geen zorgen meer te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
hoi sweet dreams!
ik kan je echt goed begrijpen maar toch moet je ff doorzetten! ga gewoon naar de winkel en koop die test! heb ik ook gedaan vond het ook erg eng maar moet maar ff. mocht de uitslag positief zijn dat je zwanger bent maak dan gelijk een afspraak bij de dokter. mocht het negatief zijn dan wordt het een opluchting voor je! STERKTE MEIS! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |