Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 11:32
Mozzel
Mozzel is offline
welke door god vergeten mongool heeft het vak ANW bedacht!!

* hallo ik moet ook mijn diploma halen*
Oud 18-10-2003, 14:53
Ieke
Ieke is offline
En wat wil je hiermee? Anw is leuk
Oud 18-10-2003, 16:00
Verwijderd
Inderdaad, je moet ook je diploma halen en ANW kan je daar goed bij helpen door je gemiddelde flink omhoog te halen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:10
Verwijderd
Verschrikkelijk nutteloos vak. Mensen met een N-profiel hebben er niets aan omdat die toch wel het meeste van die info (die later te gebruiken is) weten, en mensen met een M-profiel zullen er ook nooit iets mee doen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:21
SCREAM!
SCREAM! is offline
Citaat:
wouszer schreef op 18-10-2003 @ 17:10:
Verschrikkelijk nutteloos vak. Mensen met een N-profiel hebben er niets aan omdat die toch wel het meeste van die info (die later te gebruiken is) weten, en mensen met een M-profiel zullen er ook nooit iets mee doen.
Ik vind het voor mensen met een M profiel niet verkeerd dat ze ANW hebben... voor je algemene ontwikkeling lijkt het me best goed. Voor de N-profielen vind ik het idd zinloos... Misschien kun je voor die mensen eerder een soort ANW alleen dan over alfa-onderwerpen, zoals cultuur geschiedenis of weet ik het geven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:51
Verwijderd
Ik vind het wel een interessant vak, vind het ook niet zo moeilijk.... erg leuke onderwerpen!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 11:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
SCREAM! schreef op 18-10-2003 @ 17:21:
Ik vind het voor mensen met een M profiel niet verkeerd dat ze ANW hebben... voor je algemene ontwikkeling lijkt het me best goed. Voor de N-profielen vind ik het idd zinloos... Misschien kun je voor die mensen eerder een soort ANW alleen dan over alfa-onderwerpen, zoals cultuur geschiedenis of weet ik het geven.
Zinloos kan ik het echt niet noemen, ook voor n-profielen. Zeker dat stukje sterrenkunde is echt leuk, dat krijg je anders helemaal niet. Ok. bepaalde informatie krijg je ook met de n-vakken, maar het is ook leuk om meer naar onderzoekers te kijken en de stukken die je in de andere vakken niet krijgt, waar gewoon geen tijd voor is.
Voor mensen met een M-profiel vind ik het zeer nuttig om dit te krijgen, misschien doe je er niets meer mee, maar dat maakt niet echt uit, het is goed voor je algemene ontwikkeling. De N'ers moeten toch ook alle talen en geschiedenis volgen?
Oud 19-10-2003, 13:49
SCREAM!
SCREAM! is offline
Citaat:
Ieke schreef op 19-10-2003 @ 12:55:
Zinloos kan ik het echt niet noemen, ook voor n-profielen. Zeker dat stukje sterrenkunde is echt leuk, dat krijg je anders helemaal niet. Ok. bepaalde informatie krijg je ook met de n-vakken, maar het is ook leuk om meer naar onderzoekers te kijken en de stukken die je in de andere vakken niet krijgt, waar gewoon geen tijd voor is.
Voor mensen met een M-profiel vind ik het zeer nuttig om dit te krijgen, misschien doe je er niets meer mee, maar dat maakt niet echt uit, het is goed voor je algemene ontwikkeling. De N'ers moeten toch ook alle talen en geschiedenis volgen?
Oke, het is misschien overdreven om te generaliseren dat ANW zinloos is voor mensen met een N-profiel. Maar ik heb er persoonlijk niet veel aan gehad, omdat de manier waarop alles uitgelegd werd zondanig oppervlakkig was dat ik zover ik mij kan herinneren niets nieuws geleerd heb (hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo zijn geweest). Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het niet leuk vond; ik vond het best interessant om het door te lezen. Ook de manier van "toetsen" stelde bij ons niet zoveel voor. Zo hadden we dus enerzijds samenvattingen die we moesten maken en anderzijds toetsen die je met een beetje algemene ontwikkeling ook zonder leren kunt maken. Het vak hoeven ze van mij echt niet afschaffen, maar het is volgens mij beter dat ze bij het maken van het vak er rekening mee moeten houden dat de mensen met een N-profiel al een zekere kennis van de ANW hebben. Ik zou dus minder onderwerpen proberen te behandelen, maar die onderwerpen dan tenminste een beetje diepgang geven, zodat ik aan het eind van V6 zou kunnen zeggen dat ik van die onderwerpen minder af wist zonder ANW.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten