Citaat:
Plusmarktboy schreef op 10-10-2003 @ 07:59:
Natuurlijk erase ik een cdRW van te voren.Wat me een beetje irriteert englightment is dat je denkt dat ik zoiets niet in de gaten heb; je denkt dat het niveau van alle forummers laag onder dat van jouw is. Mijn excuses voor de topictitel.
|
Jammer dat je het meteen als een kleinering ziet. Ik weet echt niet wat je al geprobeerd hebt en op wat voor niveau je zit. Waarom zie je het zo negatief? Zo is het niet bedoeld.
Citaat:
nare man schreef op 10-10-2003 @ 12:42:
Kul natuurlijk, want Nero biedt de mogelijkheid om de laatste sessie weer te openen, zodat met een nieuwe multisessie-layout er gewoon achteraan kunt schrijven. Je hoeft niet per se een CD in één keer te branden. Dat kon zelfs al met oude CD-R's, daar kon je gewoon de laatste sessie openlaten en er dan onbeperkt achteraan schrijven, zolang je maar niet in DAO brandde.
|
Ja, dat kan. Wel is het zo dat het problemen kán geven bij sommige (goedkope) CD-ROMs en CD-spelers. Maar even om het probleem uit te sluiten is het handig als je eerst erased, desnoods een full erase (wat dus 6 minuten ofzo duurt).