Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 10:16
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
vraagje;

waarom kan ik cd-rw wel op mijn werk branden en lezen en nog bestanden toevoegen, maar waarom kan ik de betreffende bestanden wel lezen maar niet branden thuis? Ook anders om gaat het niet. Ik sluit niet de sessie af en brand gewoon met dezelfde applicatie. Beide pc's zijn XP Prof.
Oud 09-10-2003, 10:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
Een CD-RW dien je eerst leeg te maken (erase) alvorens je opnieuw kunt schrijven).

Ik wil je wel vragen of je voortaan een goede topictitel wilt gebruiken, dit is namelijk niet de eerste keer dat je een titel als "vraagje" gebruikt. Denk hier voortaan aan.
Oud 09-10-2003, 11:40
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
cdrw is echt klote als je het mij vraagt. Het wil mij nooit lukken iig Niet bij mij, niet op school, niet bij mn vader, niet bij vrienden etc....
Oud 09-10-2003, 12:41
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-10-2003 @ 11:35:
Een CD-RW dien je eerst leeg te maken (erase) alvorens je opnieuw kunt schrijven).
er is wel een mogelijkheid tot multi...nogwat.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:16
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 09-10-2003 @ 12:40:
cdrw is echt klote als je het mij vraagt. Het wil mij nooit lukken iig Niet bij mij, niet op school, niet bij mn vader, niet bij vrienden etc....
Moet je wel CDRW's gebruiken he
Oud 10-10-2003, 06:59
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:

Ik wil je wel vragen of je voortaan een goede topictitel wilt gebruiken, dit is namelijk niet de eerste keer dat je een titel als "vraagje" gebruikt. Denk hier voortaan aan.
Natuurlijk erase ik een cdRW van te voren.Wat me een beetje irriteert englightment is dat je denkt dat ik zoiets niet in de gaten heb; je denkt dat het niveau van alle forummers laag onder dat van jouw is. Mijn excuses voor de topictitel.
Oud 10-10-2003, 09:49
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 10-10-2003 @ 07:59:
Natuurlijk erase ik een cdRW van te voren.Wat me een beetje irriteert englightment is dat je denkt dat ik zoiets niet in de gaten heb; je denkt dat het niveau van alle forummers laag onder dat van jouw is. Mijn excuses voor de topictitel.
Je zult verbaasd staan over het niveau van sommige mensen, en aan een enkele post is vaak moeilijk te bepalen wat iemand van computers weet.
Oud 10-10-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Kul natuurlijk, want Nero biedt de mogelijkheid om de laatste sessie weer te openen, zodat met een nieuwe multisessie-layout er gewoon achteraan kunt schrijven. Je hoeft niet per se een CD in één keer te branden. Dat kon zelfs al met oude CD-R's, daar kon je gewoon de laatste sessie openlaten en er dan onbeperkt achteraan schrijven, zolang je maar niet in DAO brandde.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 08:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 10-10-2003 @ 07:59:
Jammer dat je het meteen als een kleinering ziet. Ik weet echt niet wat je al geprobeerd hebt en op wat voor niveau je zit. Waarom zie je het zo negatief? Zo is het niet bedoeld.
Citaat:
nare man schreef op 10-10-2003 @ 12:42:
Kul natuurlijk, want Nero biedt de mogelijkheid om de laatste sessie weer te openen, zodat met een nieuwe multisessie-layout er gewoon achteraan kunt schrijven. Je hoeft niet per se een CD in één keer te branden. Dat kon zelfs al met oude CD-R's, daar kon je gewoon de laatste sessie openlaten en er dan onbeperkt achteraan schrijven, zolang je maar niet in DAO brandde.
Ja, dat kan. Wel is het zo dat het problemen kán geven bij sommige (goedkope) CD-ROMs en CD-spelers. Maar even om het probleem uit te sluiten is het handig als je eerst erased, desnoods een full erase (wat dus 6 minuten ofzo duurt).
Oud 19-10-2003, 13:51
Verwijderd
Ik vrees dat 't te maken heeft met verschillende branders die niet jofel samen kunnen werken in het kader van multisessie-CD's. Daar doe je vrij weinig aan, behalve zorgen dat je 2 dezelfde branders hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten