Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik heb ervaring maar die deel ik dus niet hier maar hier .
|
Gothics zijn de allergrootste meelopers.
Ik zal niet zeggen dat ik niet met trends mee loop,maar die gasten lijken echt allemaal op elkaar, ik vin het absoluut niet alto ofzo, je zet je zelf meer te kijk zo van ''jullie zijn het klootjesvolk ,maar ik ben anders...''
|
Omdat ze stinken
![]() Waarom is het zooooo erg dat iemand anders JOUW kledingstijl niet helemaal oké vindt, lang leve vrijheid van meningsuiting en als je er niet tegen kan, dan kleed je je maar eens normaal of je houdt eens op MET ZEIKEN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ineens geen zin meer in mijn broodje gezond. moet iemand anders een broodje gezond hebben?
ontopic: die "goths" die je hier hier ziet noem ik geen gothic maar dat is gewoon een andere vorm van breezersletje. waarschijnlijk de enigste band die zij kennen is whitin temptation en di-rect |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wat zijn gothic kenmerken?? rastaindapasta | 84 | 01-03-2007 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen... Heleeeeen | 78 | 15-01-2006 15:25 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Overeenkomsten Islam-Christendom Verwijderd | 270 | 28-11-2004 13:56 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 |