![]() |
|
![]() |
http://teletekst.nos.nl/gif/115-01.html
Veel Antilliaanse jongeren schrijven zich na aankomst in Nederland niet in het bevolkingsregister in, om zo ongestraft delicten te kunnen plegen. De politie krijgt geen vat op deze groep, die steeds van stad naar stad trekt. Dat blijkt uit een onderzoeksrapport dat de Nederlandse Politie Academie in opdracht van de gemeente en politie in Nijmegen opstelde. Nijmegen is een van de zeven "Antillianen-gemeenten". Antillianen houden zich volgens het onderzoek vooral bezig met handel in cocaïne, auto- en winkeldiefstallen en "loverboy- praktijken. Ze treden meestal op in groepen met een oudere leider. We hebben in Nederland al genoeg problemen met moslims en dan komt dit er nog bovenop!Word het nou niet zo langzamerhand tijd om de grens dicht te gooien naar dit crimineel landje? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zal me vrij voelen om het forum vol te gooien met artikelen over criminele nederlanders om daarna de doodstraf ervoor te eisen omdat het probleem dan word opgelost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tja, van de Godetts hoef je geen actie te verwachten vrees ik. De Antillen worden verpest door corruptie, vriendjespolitiek en drugs. En de Godetts doen daar niet veel aan, behalve een hoop heilige huisjes omschoppen.
M.a.w. zolang de problemen op de Antillen niet aangepakt worden, blijft dit probleem bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is 'wordt' met dt en 'criminele landje'
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Maak je niet druk. Er is vast wel één of andere LPF'er die dit ook leest en dan stelt dat ze maar allemaal terugmoeten naar hun eigen land. (Dat Nederland met de Antillen en Aruba één Koninkrijk der Nederlanden vormt en die mensen een Nederlands paspoort hebben en Nederlander zijn weten ze dan even niet.)
|
![]() |
||
Citaat:
Waar hoor jij bij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach ja, je kan 't die Anti's eigenlijk niet kwalijk nemen. Wat moeten ze anders? Er is geen perspectief voor ze op de Antillen en in Nederland moet ook niemand ze. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Denk je dat ik daar niet op heb gelet? Waar staat dan 'de'? Ik kan het een Turk net zo goed kwalijk nemen dat hij crimineel is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(dus voor de duidelijkheid: ik ben voorstander voor een zeer sociaal en mensgericht beleid van Politie en Justitie, TOTDAT grenzen worden overschreden, daarna is het SEARCH & DESTROY, ZERO TOLERANCE) dan wil ik graag nog even vertellen waarom we in Nederland dit beleid nog niet hebben: Dat komt omdat er een grote groep mensen ontzettend kortzichtig en (bijna) racistisch continue wijst naar etnische minderheden (of het nou Marokkanen, Turken, Negers of Antillianen zijn, kan me niet schelen!) die verantwoordelijk zouden zijn voor alle criminaliteit hier. Ten eerste zijn de meeste van hen inmiddels net zo Nederlands als jij en ik (dus geen importcriminelen) en ten tweede komt heus niet alle criminaliteit door deze groepen. Dan is er een tweede grote groep die alle verhardingen in het beleid op grond van deze kortzichtige racistische meningen afwijst omdat deze racistisch en kortzichtig zijn. Als nou heel Nederland het probleem: CRIMINALITEIT, bij de naam noemt, dan is er GEEN ENKEL PROBLEEM. AANPAKKEN DIE HAP. Maar nee hoor, al die kortzichtige racisten hebben het continue over die groepen die verantwoordelijk zijn voor criminaliteit (en wat hun betreft ook voor het fileprobleem, werkloosheid, woningtekort en andere onzin) dus....?? Wanneer gaan we met zn allen volwassen worden en zeggen dat er wat aan de Criminaliteit moet worden gedaan...? En hard ook!!! ?? zeg het maar..... WIJ zijn er klaar voor. nou jullie nog |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af hoe je die jochies kunt aanpakken. Je kunt ze niet dwingen zich in te schrijven, want ze hebben veelal bewust geen papieren bij zich en weigeren domweg zich in te schrijven. Compleet wetteloos dus. De enige mogelijkheid is in mijn ogen om ze het land uit te zetten. Dan maar onderscheid tussen Nederlanders en Nederlanders.
Ik zie overigens ook niet in waarom we iemand niet naar een overzees gebiedsdeel zouden kunnen uitzetten alleen omdat daar toevallig de Nederlandse nationaliteit ook verleend wordt. Er is al een flink aantal betogen gehouden hiervoor (maar ook voor meer dingen, bijv. om Nederland gebruik te laten maken van zijn volkenrechtelijke zelfbeschikkingsrecht en uit te treden uit het Koninkrijk). Ik ben overigens een voorstander van het uitzetten van álle Antillianen die bij herhaling delicten plegen naar de Antillen. Hoe die regeling dwingend vorm moet krijgen, valt nog te bezien. Het is natuurlijk het makkelijkst om gewoon een paar charters vol met die apen te zetten en de marechaussee mee te sturen om er zorg voor te dragen dat ze op de Antillen ook daadwerkelijk het vliegtuig uitgetrapt worden. Om het systeem echt effectief te krijgen moet er op de Antillen een adequate strafrechtspleging mogelijk zijn. Gelukkig heeft het OM daar wel hersens, getuige de vervolging van Anthony Godett (die het natuurlijk weer een 'politiek proces' noemde en een 'spelletje van de Nederlanders en hun marionetten'). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies, en op het moment dat het te kostenintensief is om die mensen hier weer op het rechte pad te krijgen, of het blijkt dat de projecten die wij hier voor die mensen hebben opgezet, gewoon totaal niet werken, dan moet je misschien maar naar een ander middel grijpen. Bijvoorbeeld het driedubbel doorlichten van elke vlucht die van de Antillen afkomt en het terugschoppen van Antilliaans tuig waar ons strafrecht kennelijk geen vat op heeft. Het is vooral de combinatie van die twee die het 'm doet: natuurlijk heeft het geen nut iemand eruit te schoppen wanneer de kans dat hij binnen een week weer op Schiphol staat, erg groot is.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
nare man schreef op 06-11-2003 @ 11:07:
Citaat:
Citaat:
Oh wacht, in Nederland ook ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() You've lost me ![]() Citaat:
Gelukkig hebben we jou nog om ons te waarschuwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is alleen dat de Antillen een corrupt en incompetent zootje zijn. Daar moet dus eerst iets aan gebeuren. Helaas zitten zoals je zegt in Nederland en in de Antillen incompetente lieden, hoewel ik wel moet zeggen dat ik de route die Thom de Graaff nu bewandelt met interesse volg. Hij heeft namelijk na zijn recentste werkbezoek aan de Antillen laten weten dat hij, indien de regering-Godett niet mee zal werken aan zijn plannen, hij ze zelf zal uitvoeren en opleggen. Met of zonder hulp van de Antillen dus. En verder: inderdaad, probleemverplaatsing. Zoals alles is dit voor mij een afweging. Hoeveel geld, tijd en moeite moeten wij in Antillianen stoppen die hier delicten plegen? Er zijn grenzen aan de humaniteit die naar mijn mening aan de dag gelegd moet worden. Hoewel het inderdaad voor de feiten weglopen is, kan het soms uit oogpunt van efficiëntie beter zijn om de vloed maar door de strafrechtelijke dijk te laten komen en de simpele oplossing te kiezen: Antillianen eruit, grenzen dicht voor Antillianen. Verbreking van de band tussen Nederland en de overzeese gebiedsdelen zou daar éen van zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ze niet inzien is dat onafhankelijkheid ze nog verder richting prehistorie zal sturen. De Antillen hebben Nederland nodig. Dat is overigens geheel eenzijdig. Er zal geen Nederlander een cent minder verdienen omdat wij de Antillen compleet in de stront laten zakken, maar er is (gelukkig) ook nog zoiets als mededogen, humanisme en ontwikkelingshulp. Daar kunnen we best mee doorgaan, maar dan wel met streng Nederlands toezicht. Met andere woorden: onder curatele plaatsen die hap, een volledig Nederlands bestuur er neer zetten en vervolgens probere het openbaar bestuur te hervormen en vernieuwen. Als de meest fundamentele zaken dan een beetje op poten zijn gekomen, mogen ze hun eigen landje wel weer besturen. En als ze het dán nog naar de klote helpen mogen ze wél volledig in de stront zakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn twee tegenstrijdige belangen. Aan de ene kant willen de Antillen onafhankelijk zijn. Ben ik volmondig met ze eens. Wat voor band hebben wij nou met dat land? Niks toch? Het feit dat Antillianen Nederlanders zijn, is een overblijfsel uit vervlogen tijden, dat mijns inziens zo snel mogelijk moet worden afgeschaft. Anderzijds is er natuurlijk wel een soort 'ereschuld'. Je kunt eeuwig twisten over de vraag, of de Antillen zonder bemoeienis van de blanken wel of niet beter af zouden zijn geweest dan ze nu zijn. Dat kun je je bij heel Afrika wel afvragen, maar die discussie is onmogelijk. Je kunt niet beredeneren hoe de Antillen er uit zouden hebben gezien als ze nooit met de blanke buitenwereld in aanraking zouden zijn gekomen. Ze zijn het nu eenmaal gewoon. Daarom hebben wij wel de morele verplichting om ze niet in de stront te laten zakken. Dat kan in de vorm van geldelijke steun, etcetera. Heb ik ook niks op tegen. Maar op het moment dat al dat geld verdwijnt in de partijkas van de Frento Obrero Liberacion van Godett, en de arme Antillianen in de steden blijven arm, dan hebben wij wel het recht om in te grijpen en te controleren of dat geld goed besteed wordt. Mogen we niet ingrijpen, dan gaat ook de geldkraan dicht, simpel. Je stopt niet ergens geld in zonder te controleren waar het terechtkomt en of het wel nut heeft. |
![]() |
|
Wat een bulshit als de Antiliaanen weg moeten, moeten de Yougo's ook weg, die lopen hier een beetje het wilde westen te spelen met Etien U[Antiliaan] en z'n nederlandse vriendjes.
Dus als je de Criminelen Anti's weg moeten doe het dan wel goed en ga dan niet discrimineren met Antis wel maar yougo's niet. Oo ja de Polen komen ook nog tra la la altijd om de dag weer binnen, dus geen polen meer.
|
![]() |
|
|