![]() |
|
Het ligt een beetje aan je scheermesje of het zonder schuim kan. Bij kan het wel, maar je moet het dan niet elke dag doen, dan gaat het irriteren... De laatste tijd worden m'n benen wel verdomde droog en gaat het achteraf jeuken, dus ik denk dat ik weer ga teruggrijpen naar scheerschuim, hoe vervelend het ook is.
|
Verwijderd
|
Okey, ik scheer dan wel niet me benen, dus ik weet niet of het hetzelfde voelt, maar toen ik me een keer wilde scheren(gezicht dus
![]() ![]() As I said, geen idee of het met benen hetzelfde zou voelen. |
![]() |
||
Citaat:
Met is wel prettiger maar zonder doet geen pijn ofzo of irriteert niet.
||
Citaat:
ik gebruik bodylotion die ik kado heb gekregen en eigenlijk niet lekker vind. Daarna lekker scrubben en dan weer dik insmeren met een bodylotion die ik wel lekker vind. Ik garandeer je dat je hierna een babyhuidje hebt.
|
Verwijderd
|
Ja, droog kan ook wel, de haartjes gaan net zo goed weg. Maar ik vind al die bloederige wondjes of korstjes op mijn benen niet zo mooi, en al die ingegroeide haartjes ook niet, en die jeuk vind ik nu ook niet bepaald prettig.
Niet dat scheerschuim per se nodig is, cremespoeling of douche-olie doet het ook, maar droog... mjah... lijkt mij toch niet de meest prettige methode... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik me niet onder douche scheer, doe ik het altijd met schuim; dat maakt de kans dat ik me snijd een stuk kleiner namelijk. En ik vind gewoon dat het dan naderhand zachter is, als ik me droog zou scheren zou ik van die droge poten hebben, niet lekker zacht.
Onder de douche scheer ik me meestal met was zeep; ik zeep m'n benen in en ga daar dan overheen, scheert gewoon fijner dan met alleen water. Ik vind het helemaal geen geldverspilling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Overdreven jeuk Verwijderd | 13 | 30-07-2004 10:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren; met water of scheerschuim? duivelaartje | 43 | 03-05-2004 10:01 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren :S MrfUbU | 3 | 06-11-2002 14:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
jeuk na het scheren KrizzZzZZzzjE :P | 17 | 17-08-2002 14:13 |