Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geef haar parfum, bloemen, stuur haar kaarten, neem haar mee uit eten. Geef fortuinen uit om 's morgens naar huis te gaan met de taxi ofzo om de hele nacht bij haar te kunnen blijven. Balen.. vorige keer was precies 't zelfde, maar toen wou ze me terug en ik had toen hoop dat 't nog goed zou komen. Maar dit lijkt me definitief. 'k was trouwens helemaal vergeten dat ik dit gepost had ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
sterkte
ik heb het gister uitgemaakt met m'n vriendje omdat hij juist géén moeite voor me deed. ik heb het uitgemaakt via de sms. Ik voelde me donderdag ontzettend beroerd en ik had pijn, ik had hem aan de phone en hij deed onverschillig. Vrijdag nix van zich laten horen. ipv ff te bellen vond ie z'n computervriendjes belangrijker. Dat gaf de doorslag. Ik stuurde een smsje. Gisteravond 22:10. Sindsdien nix meer van hem vernomen (naja sinds donderdag dus eigenlijk.) Ik had het 5 maanden met hem. Ik haat deze wereld ![]() heel veel sterkte ik hoop ooit nog eens iemand te vinden die écht van me houdt...... damn I love him..... ![]() liefs, Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() inmiddels heb ik hem gister opgebeld, hij deed alleen maar onverschillig, gemeen etc. hij was met "vrienden", voelde zich ineens heel goed, deed arrogant en vond mij niet belangrijk meer. zo kende ik 'm duss niet........ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
en ik weet hoe iemand klinkt als het hem écht niet meer kan schelen. Naja, t zit iets gecompliceerder in elkaar. lang verhaal. Maar zoals hij mij gisteravond behandeld heeft........ineens, de ene dag nog "ik hou van je en wil je nooit meer kwijt", en 2 dagen later boeit het hem niet meer. Terwijl ie zei: zodra ik het idee heb dat het minder tussen ons gaat zeg ik het meteen, ik zal NOOIT zo onverschillig en gemeen doen als je ex heeft gedaan. En over dat vechten:IK wil best vechten, IK heb hem al 6x gebeld. Maar HIJ moet net zo goed voor mij willen vechten. Een fake-relatie wil ik niet, ik ga niet als een hondje achter hem aanlopen (heb ik al gedaan maargoed ![]() ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(met al die kado's en al die moeite van jou zo zou ik me behoorlijk verplicht voelen het aan te houden, maar het lijkt me dat dat niet is wat je ermee wil...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me ook behoorlijk vervelend voelen als ze me vanalles zou geven. Dan zou ik me heel erg onder druk voelen enzo. Heel beklemmend is dat. Verder baal ik wel voor je hoor ![]() |
![]() |
|
Thx! Sorry, ik lees 't nu pas.
Ik besefte me ook later pas dat 't misschien niet zo verstandig was om haar alles te geven. Maarja daar denk je dan niet aan. Ze wist niet wat ze wou, ik zit er mee dat ik niet weet waar ik aan toe ben. En nu is 't uit.. Over een paar weekjes examen en dan kan ik ff niks aan me kop hebben. Wordt een lonely mei vakantie'tje..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27 Nijn* | 491 | 10-05-2005 15:07 | |
Muziek |