Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 17:36
sicilion
sicilion is offline
kwil misschien wel ca/os (culrurele antropologie en ontwikkelings sociologie) gaan studeren alleen dat kan alleen maar in leiden en dat lijkt me eigenlijk best wel een niet leuke stad!

mensen die er al studeren en het er helemaal geweldig vinden ?
Oud 18-10-2003, 20:22
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
sicilion schreef op 18-10-2003 @ 18:36:
kwil misschien wel ca/os (culrurele antropologie en ontwikkelings sociologie) gaan studeren alleen dat kan alleen maar in leiden en dat lijkt me eigenlijk best wel een niet leuke stad!

mensen die er al studeren en het er helemaal geweldig vinden ?
kan ook in nijmegen

Cul tu re le an tro po lo gie

zal niet verschrikkelijk veel afwijken lijkt me?
verder heb ik niet eens een idee waar die mensen zich doorgaans schuilhouden hier op de uni

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 13:17
Nuck
Nuck is offline
Leiden is echt een leuke stad . Een vriendinnetje van mij heeft het echt prima naar d'r zin daar. Ik zat zelf ook eerst te twijfelen of ik nou naar Leiden of Groningen zou gaan.
Oud 19-10-2003, 16:57
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 18-10-2003 @ 21:22:
kan ook in nijmegen

Cul tu re le an tro po lo gie

zal niet verschrikkelijk veel afwijken lijkt me?
verder heb ik niet eens een idee waar die mensen zich doorgaans schuilhouden hier op de uni
euhm scheelt wel heel veel zeg maar omdat je je bij deze studie richt op ontwikkelingslanden ...
Oud 19-10-2003, 17:04
Flowertje
Flowertje is offline
Hoi!

Culturele antropologie kan je verder ook nog studeren in Amsterdam (zowel UVA als VU) en Utrecht, echt heel erg veel verschil is er uiteindelijk toch niet echt.

Ik studeer zelf nu CA/OS in Leiden en vind het harstikke leuk! Ik had eigenlijk precies hetzelfde als wat jij hebt, ik wilde helemaal niet naar Leiden omdat de stad me niet leuk leek, maar nu ik er zit bevalt het heel goed!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:42
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik woon in Leiden, echt heel toffe stad hoor!
Over 3 jaar pas studeren, dat wordt voor mij óf Leiden óf Groningen, maar ik ken best wat mensen van de uni en ik hoor alleen maar positieve reacties!
Oud 19-10-2003, 21:41
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
sicilion schreef op 19-10-2003 @ 17:57:
euhm scheelt wel heel veel zeg maar omdat je je bij deze studie richt op ontwikkelingslanden ...
o ja jo?

Citaat:
als je op de link zou klikken:Culturele antropologie en ontwikkelingsstudies bestuderen maatschappijen en hun culturen over de hele wereld en de veranderingsprocessen die daarin optreden. (...) De afstudeerrichting ontwikkelingsstudies concentreert zich meer op de specifieke problemen van ontwikkeling en onderontwikkeling zoals armoede, overbevolking, milieudegradatie, conflicten, aids en sociale uitsluiting die mensen waar ook ter wereld ondervinden.
Oud 20-10-2003, 09:11
checko
checko is offline
Ik heb er jarenlang gewoond en woon er nu nog vlakbij.....
maarre Leiden is wel een leuke stad...niet te vergelijken met Amstedam en Rotterdam etc, maar wel gezellig... Er Heerst natuurlijk wel een ander sfeertje als in het zuiden, maar tis wel een echte studentenstad..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:31
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 19-10-2003 @ 22:41:
.....
Citaat:
De Leidse docenten richten zich vooral op Indonesië, Afrika ten zuiden van de Sahara en Latijns-Amerika.
dat is wat ik heb gelezen ...

maar ik ga iig even regelen dat ik een meeloop dag krijg op de leidse universiteit en meteen wat meekrijg van leiden
Reageren

Regels voor berichten