hier dan ff een recenter verhaaltje deze komt uit de schoolkrant van gister...
Rampen scenario
Ja hoor het is weer zover, de hele school is alweer weken lang in de ban van HET EINDEXAMEN FEEST.
En overmorgen is het dan eindelijk zover… toen ik vandaag door de school liep, hoorde ik van alle kanten allerlei rampen scenario’s en begon ook eens over mijn eindexamen feest na te denken. Goh een jaartje nog, maar goed, ik, die bekend staat als “het figuur met de meeste blunders” begon ook eens over ramp scenario’s na te denken. Ik zag het al helemaal voor me.
Om 4 uur, een uur voor de intocht wordt je gebeld, ja hoor de vorige huurder van jullie auto, heeft de auto compleet total loss gereden. Helemaal in de stress bel je je oom op, die een klein autoverhuurbedrijfje heeft. “Ja hoor ik heb nog wel een leuk sportwagentje staan”. Het is dan misschien niet de auto van je dromen, maar je bent al blij dat je niet op de fiets hoeft. Om kwart voor 5 komt je oom voorrijden… dan valt je hele droom van een perfect eindexamen feest in duigen. Oh ja het is zeker een sportwagentje, tenminste dat zal het ongetwijfeld ooit geweest zijn, maar het is een stuk barre dat elk moment uit elkaar kan vallen… bedremmeld stap je in, met een net zo bedremmeld kijkende date. De tocht door de stad verloopt ook niet vlekkeloos, nee ten eerste val je heel erg op tussen al die mooie auto’s, en wanneer je voor de school parkeert doen de remmen van de auto het niet en knal je tegen een boom aan waardoor de hele auto in elkaar stort en je kruipend eruit moet komen. Natuurlijk blijf je al kruipen met je jurk achter een uitstekende versnellingspook of iets dergelijks hangen waardoor die een split krijgt van zo’n 94 cm. Je date kan er nog om lachen, en jij probeert er ook het positieve van in te zien. Onder het mom van “Ach loopt ook weer makkelijker” ga je rechtop staan en kijkt naar de trap die ze voor de school opgebouwd hebben. Hij is gigantisch steil en mistroostig kijk je naar je dunne hakjes, je kan er 1000 euro om verwedden dat je de daar af gaat vallen. Maar gelukkig het gaat goed, pfieuw das dan weer een meevaller denk je bij jezelf, de foto wordt gemaakt, en het lijkt of het feest toch nog leuk wordt. Gearmd loop je naar de diner zaal. Waar als voor gerecht soep wordt opgediend, een meisje uit vier Havo waar je al het hele jaar ruzie mee hebt moet uitgerekend jullie tafel bedienen. Natuurlijk laat ze ‘per ongeluk’ de loeiend hete soep over je jurk vallen, waardoor je je benen verbrand en afgevoerd wordt naar het brandwond centrum in beverwijk… de volgende dag wordt je opgebeld door je date. (op wie je al jaren heimelijk verliefd bent) hij verteld je doodleuk dat hij met een ander meisje heeft gezoend (natuurlijk je beste vriendin) en dat ze nu een relatie hebben. Onder het mom van “ja dat kon er ook nog wel bij” hang je op. Was je maar nooit naar dat feest gegaan…
Nadat ik me dit allemaal heb zitten bedenken denk ik dat het beter is om toch maar niet te gaan volgend jaar…
Maar goed donderdag moet ik eerst bedienen… en heb me voorgenomen om het schoolfeest van die ene bitch uit 5 havo ook maar ff te gaan verpesten (gooien met de knoflooksoep haha) dan ben ik tenminste niet de eerste in de geschiedenis van het eindexamen feest die soep over haar jurk kreeg
sann
ja ik weet het het is een stuk langer als de vorige maja laat maar ff weten wat je er van vind...