Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dat heb ik me inderdaad afgevraagd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat hij heeeel anders is dan zijn vrienden
||
![]() |
Citaat:
|
Mmmm ik heb zo'n soort zelfde probleem...
zijn beste vriend mag mij niet...terwijl ik heb wel grappig vind...maar ja....nu natuurlijk ook niet echt maar...hahaha ![]() echt dat is vet irritant... alleen ik denk niet dat ik de oplossing heb ...want ik zelf ook nog zoekende,, ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zou hij het leuk vinden als je met hem mee uitging ?
Dan is het misschien een idee om (een) goede vriendin(nen) mee te nemen. Dan kan je hem zien, maar hem ook zijn gang laten gaan, en het ondertussen leuk hebben met je eigen vrienden. Dit is dus niet een goed plan als hij een guys-night-out wil. Dan staat het een beetje bezitterig inderdaad. ![]() |
![]() |
|
Ik zou eens proberen om met hem en zijn vrienden mee uit te gaan, en zoals Feline zegt zelf een vriendin/vriendinnen meenemen. Of je maakt daar ter plekke wat nieuwe kennissen. Dat is meestal mijn aanpak
![]() Verder... zou ik eerst maar eens kijken hoe het met hem loopt. Mocht het serieus worden, dan zul je zijn vrienden toch ook soms zien, en dan is het misschien een goed idee om de moeite te doen elkaar beter te leren kennen. Wie weet blijken jullie dan toch onverwachts overeenkomsten te hebben die er voor zorgt dat jullie elkaar wat meer gaan mogen. Wel vervelende situatie. Heb ik zelf geen ervaring mee. Ik zit ongeveer in hetzelfde stadium als jij met die jongen, alleen mogen mijn vriendinnen hem wel, en zijn vrienden mij gelukkig ook ![]() Succes ![]()
|
we brengen deze week iig wat meer tijd door samen, we zijn net naar Symphony-X geweest en donderdag komt ie Das Boot kijken
![]() en zaterdag komt er een bandje hier in de buurt dat wij allebei + de vrienden van beide kant leuk vinden, dus dan zie ik em weer ![]() volgende week zal het wel weer anders zijn, want dan heeft hij geen vakantie meer maar dan kunnen we deze week iig een beetje samen optrekken enzo en, ja, elkaar beter te leren kennen dan is het straks ook allemaal wat makkelijker met tijd verdelen, mocht het echt iets serieus worden dus eigenlijk heeft het probleem zichzelf al zo'n beetje opgelost ![]() evengoed bedankt voor de reacties ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |