Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 19:41
Thunder Child
Thunder Child is offline
here's the sotry: ik ken hem van een vriend van me zijn verjaardag
hij was mee met zijn vrienden, die ook weer vrienden van hem zijn
en die vrienden waarmee hij daar was ken ik al behoorlijk lang en ik mag ze totaal niet
en dat is wederzijds
nou zitten we zegmaar in de beginfase van het hele gebeuren, maar ik zie hem bijna nooit omdat hij doordeweeks ergens anders op kamers zit
en op vrijdag en zaterdag gaat hij met zijn vrienden ergens anders uit dan waar ik uitga
dus zie ik hem alleen weleens op zondag, terwijl ik nou juist in het verliefdheidsstadium zit waarin ik hem zo vaak mogelijk wil zien

ik wil niet met zijn vrienden uit, want die gaan naar plaatsen waar ik dus helemaal niemand ken behalve hen, en om nou de hele avond rond mijn toekomstige vriend te gaan hangen en verder met niemand echt om te gaan is niet mijn bedoeling
ik wil ook niet dat hij minder met zijn vrienden omgaat vanwege mij
dus what the hell moet ik nou doen
Oud 20-10-2003, 19:46
Angeles
Angeles is offline
Als hij graag een relatie wil moet hij daar ook tijd voor vrijmaken. Natuurlijk wil hij met zijn vrienden uit, maar je kunt nou eenmaal niet iets met iemand hebben en helemaal niets aan je planning veranderen.

Misschien kan hij tussendoor een keertje van zijn kamer naar huis komen, of bijvoorbeeld alleen op zaterdagavond of op vrijdagavond met zijn vrienden uitgaan. Als je iemand alleen eventjes op zondagmiddag ziet is het wel erg karig. Ik vind het ook logisch dat je geen zin hebt om bij die vrienden te hangen, zeker als je ze niet aardig vindt.

Praat er in elk geval eens over met hem.
Oud 20-10-2003, 19:50
Beryll
Beryll is offline
Als hij echt van je houdt of om je geeft en je wil, maakt hij absoluut meer tijd voor je vrij!

Toch moet je wellicht vraagtekens zetten bij zijn persoonlijkheid; als jij al zijn vrienden niet mag, en hij al jouw vrienden niet, past hij dan wel zo goed bij je?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:52
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Angeles schreef op 20-10-2003 @ 20:46:
Als hij graag een relatie wil moet hij daar ook tijd voor vrijmaken. Natuurlijk wil hij met zijn vrienden uit, maar je kunt nou eenmaal niet iets met iemand hebben en helemaal niets aan je planning veranderen.

Misschien kan hij tussendoor een keertje van zijn kamer naar huis komen, of bijvoorbeeld alleen op zaterdagavond of op vrijdagavond met zijn vrienden uitgaan. Als je iemand alleen eventjes op zondagmiddag ziet is het wel erg karig. Ik vind het ook logisch dat je geen zin hebt om bij die vrienden te hangen, zeker als je ze niet aardig vindt.

Praat er in elk geval eens over met hem.
juh maar daar ben ik juist bang voor, het met hem erover praten... ik kom zo snel over als een bezitterige bitch bij dit soort dingen
Oud 20-10-2003, 19:53
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Beryll schreef op 20-10-2003 @ 20:50:
Als hij echt van je houdt of om je geeft en je wil, maakt hij absoluut meer tijd voor je vrij!

Toch moet je wellicht vraagtekens zetten bij zijn persoonlijkheid; als jij al zijn vrienden niet mag, en hij al jouw vrienden niet, past hij dan wel zo goed bij je?
als het nog zo pril is hou je nog niet zo van elkaar

en dat heb ik me inderdaad afgevraagd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat hij heeeel anders is dan zijn vrienden
Oud 20-10-2003, 19:59
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 20-10-2003 @ 20:52:
juh maar daar ben ik juist bang voor, het met hem erover praten... ik kom zo snel over als een bezitterige bitch bij dit soort dingen
Nou, als je elkaar alleen op zondagmiddag ziet is dat echt niet veel. Er is toch altijd wel een mouw aan te passen.
Oud 20-10-2003, 20:05
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Angeles schreef op 20-10-2003 @ 20:59:
Nou, als je elkaar alleen op zondagmiddag ziet is dat echt niet veel. Er is toch altijd wel een mouw aan te passen.
dat is wel waar ja, maar heb je ook enig idee hoe ik dat aan moet pakken?
Oud 20-10-2003, 20:09
Beryll
Beryll is offline
Vraag hem om meer tijd. Als het echte vriendschap is, tussen hem en zijn vrienden, houdt die vriendschap wel stand. Een relatie is iets wat heel anders is dan een vriendschap. Dat is niet te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:12
freakieflower
freakieflower is offline
Mmmm ik heb zo'n soort zelfde probleem...

zijn beste vriend mag mij niet...terwijl ik heb wel grappig vind...maar ja....nu natuurlijk ook niet echt maar...hahaha

echt dat is vet irritant...

alleen ik denk niet dat ik de oplossing heb ...want ik zelf ook nog zoekende,,
Oud 20-10-2003, 20:13
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
freakieflower schreef op 20-10-2003 @ 21:12:
Mmmm ik heb zo'n soort zelfde probleem...

zijn beste vriend mag mij niet...terwijl ik heb wel grappig vind...maar ja....nu natuurlijk ook niet echt maar...hahaha

echt dat is vet irritant...

alleen ik denk niet dat ik de oplossing heb ...want ik zelf ook nog zoekende,,
irritant he
Oud 20-10-2003, 21:11
feline
feline is offline
Zou hij het leuk vinden als je met hem mee uitging ?
Dan is het misschien een idee om (een) goede vriendin(nen) mee te nemen. Dan kan je hem zien, maar hem ook zijn gang laten gaan, en het ondertussen leuk hebben met je eigen vrienden.

Dit is dus niet een goed plan als hij een guys-night-out wil. Dan staat het een beetje bezitterig inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:16
Sade
Sade is offline
Ik zou eens proberen om met hem en zijn vrienden mee uit te gaan, en zoals Feline zegt zelf een vriendin/vriendinnen meenemen. Of je maakt daar ter plekke wat nieuwe kennissen. Dat is meestal mijn aanpak
Verder... zou ik eerst maar eens kijken hoe het met hem loopt. Mocht het serieus worden, dan zul je zijn vrienden toch ook soms zien, en dan is het misschien een goed idee om de moeite te doen elkaar beter te leren kennen. Wie weet blijken jullie dan toch onverwachts overeenkomsten te hebben die er voor zorgt dat jullie elkaar wat meer gaan mogen.
Wel vervelende situatie. Heb ik zelf geen ervaring mee. Ik zit ongeveer in hetzelfde stadium als jij met die jongen, alleen mogen mijn vriendinnen hem wel, en zijn vrienden mij gelukkig ook
Succes
Oud 22-10-2003, 01:10
Thunder Child
Thunder Child is offline
we brengen deze week iig wat meer tijd door samen, we zijn net naar Symphony-X geweest en donderdag komt ie Das Boot kijken
en zaterdag komt er een bandje hier in de buurt dat wij allebei + de vrienden van beide kant leuk vinden, dus dan zie ik em weer
volgende week zal het wel weer anders zijn, want dan heeft hij geen vakantie meer
maar dan kunnen we deze week iig een beetje samen optrekken enzo en, ja, elkaar beter te leren kennen
dan is het straks ook allemaal wat makkelijker met tijd verdelen, mocht het echt iets serieus worden

dus eigenlijk heeft het probleem zichzelf al zo'n beetje opgelost

evengoed bedankt voor de reacties
Reageren

Regels voor berichten