Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 13:43
Noz
Noz is offline
Weer een nieuwe handheld console:

De Tapwave Zodiac
http://www.tapwave.com/product/index.asp

Kijk ook eens bij "titles", THPS4 bijvoorbeeld.

Ziet er wel indrukwekkend uit, het is een mp3 speler, video player en gaming console in een.

Hij word alleen niet in Europa verkocht dus mocht je er een willen hebben zul je hem moeten bestellen uit amerika...

Wat denken jullie...is het zijn geld waard?

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 15:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 11:01
Noz
Noz is offline
Heeft niemand hier een mening over...?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:09
Verwijderd
Dit wordt geen succes. (althans, niet hier)

Waarom?

Hij wordt niet in europa verkocht. De consument hier is te lui om alles te gaan bestellen vanuit amerika. Uiteindelijk zal het ook gaan inhouden dat wij de spellen daar moeten bestellen, en dan wordt alles een beetje overdreven veel moeite om dat soort dingen te doen.

Het is wel een leuk apparaat, daar niet van. Veel mogelijkheden en dergerlijke, maar daar alleen ga je het niet meer redden. Het is dat ik dit eerder op GoT had gelezen (een weekje terug ofzo), maar anders had ik nooit van deze nieuwe handheld gehoord. Het ding is totaal niet gepromote, en ik vraag me ook af of dat uberhaupt gaat gebeuren.

Afgezien daarvan zal er ook nog eens een flink prijskaartje omheen hangen, mocht ik al die mogelijkheden bekijken.

Ik zie het nog even aan (met een sceptische blik)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 14:18
Noz
Noz is offline
Ja ze promoten dat ding niet inderdaad, maar ik heb op andere forums gelezen (nederlandse) van mensen die hem hadden of mensen kenden die hem hadden en het schijnt een zeer multifunctioneel ding te zijn. En ze zeggen er erg tevreden mee te zijn.

De prijs is 299 Dollar (hoeveel in euro??) in Amerika dus daar zou de verzendkosten nog bij moeten komen, maar je krijgt er dan wel 2 games bij.

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 14:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten