Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik stel me er iig niets romantisch bij voor. Ik heb in Canada wel natives gezien en dat waren gewoon een soort kampers zonder baan die maar een beetje doelloos rondhingen in hun eigen dorpjes. Hun voornaamste bron van inkomsten is het uitbuiten van touristen. "Musea" waar geen ruk te zien valt, een schrale totempaal en "authentieke" souvenirs die eigenlijk alleen gekocht worden uit medelijden.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wacht vrolijk af tot de clou er is
|
![]() |
nou nou nou zeg wat een heisa om niks...
in ieder geval heeft nu Iemand z'n zin, want de topic is verplaatst... sorry hoorrrr maar er was geen rubriek 'indianen ofzow' dus heb ik overwogen tussen: cultuur en toneel- lifestyle. en mystiek is het niet, want ik wil Juist niet indianen associeren met New Age. en de uitleg is verder ook niet zo schokkend hoor.. maar goed... Ik ben zelf dus allang in Canada geweest en afgelopen mei weer, met het bedrijf waar ik voor werk, Walas. Walas werkt samen met de indiaanse bevolking in Canada om o.a. educatie te verschaffen o.a. in de vorm van een blad www.baribal.nl en om het Aboriginal Tourism verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld naar Alert Bay (www.umista.org). maar ook de promotie van www.nimmobay. moeite waard om te bekijken, want dan krijg je wel een ander beeld dan 'kamper en medelijden', maargoed.. Dusss... Walas is bezig met een reis te ontwikkelen in het thema van de traditionele en hedendaagse Noordwestkust cultuur van Canada. De pilot voor het NLse publiek is in zomer 2004. vandaar dat ik jullie die vragen stelde: wat zijn jouw verwachtingen? ik neem jullie opmerkingen in ieder geval mee in de volgende vergadering ![]()
|
![]() |
correctie: www.nimmobay.com
|
![]() |
||
Citaat:
Me pa is er ook nog geboren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|