Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Schoenen!!!
Ik kan die krengen nou nooit eens in mijn smaak vinden. Dan zoek ik de hele stad af en kom ik terug met niks. Ik moet er meestal gewoon toevallig tegen aan lopen. De laatste schoenen die ik kocht daar liep ik toevallig tegenaan maar toen had ik niet genoeg geld bij me ![]() Toen ik tijd had ben ik terug gegaan en waren ze 80 gulden goedkoper ![]() Ze waren eerst 200 gulden en toen nog maar 120 dat kwam wel goed uit ![]() Zag ik eindelijk leuke schoenen hadden ze ze allen nog in maat 39 maar ik moest en zou ze hebben anders moest ik weer verder zoeken dus ik heb er maar van die zooltje bijgekocht dat ze wat kleiner zijn. Ik moet weer nieuwe maar ik zie er zó tegen op!
|
Nou uhm ik heb een hekel aan dingen kopen die ik PER SE nodig heb... Zoals wanneer je PER SE een zomerjas nodig hebt en je MOET slagen... ik kom alleen dingen tegen die ik niet per se nodig heb meestal...
En Panty's daar heb ik echt een hekel aan om ze te kopen!
|
Ik vind ondergoed en bikini's juist leuk om te kopen.
![]() Waar ik niet van houd zijn broeken. Ik zie altijd leuke, maar ik kan er NIET tegen als een broek niet past. Dan ben ik al he-le-maal verliefd op die broek, moet ik hem alsnog weer terug hangen. ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het verschrikkelijk om schoenen te moeten komen. Het is moeilijk om leuke schoenen te vinden die ook nog makkelijk te combineren zijn. Daarnaast zijn de schoenen die ik wil hebben niet in mijn maat, ik heb maat 40
![]() Daarnaast vind ik het stom om onderbroeken te moeten kopen. Ik vind het een beetje raar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of als je bij de AH alleen maar wat boodschappen doet als ijs, koekjes voor de visite etc. Dan haal ik er altijd iets "nuttigs" bij, twee bananen ofzo, of een tandenborstel. ![]() (oke nu niet quoten op m'n twee bananen ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind schoenen zwaar klote om te kopen. Niet echt persé omdat het schoenen zijn maar meer omdat ik maatje 47 heb en dat er in die maat maar weinig moois (of belangrijker) relaxst tussen zit. Ik vind vage flubbertjes en priebeltjes wel veer gaaf om te kopen, ook al doe ik ze vaak niet meer dan 10 keer aan. (of om)
|
![]() |
Ik vind eigenlijk maar heel weinig niet leuk om te kopen. Schoenen weet ik altijd precies wat ik wil, dus dan ben ik snel klaar. Bh's / ondergoed / bikini vind ik wel leuk om te kopen, niet om te passen
![]() En shirtjes, ik kan namelijk (bijna ) nooit leuke shirtjes vinden ![]()
|
Ik vind alles wel leuk om te kopen...
Het ligt er maar net aan wat voor dag ik heb. Ik kan dagen hebben dat alles meezit ( dat de kleren die ik leuk vind goed passen bv.), maar ik heb ook dagen dat het absoluut *niet* meezit ( dat de kleren die ik aanpas, niet staan bv.). Maar ik heb over het algemmen niet zo veel geld tot mijn beschikking dus ik ben blij als ik ff lekker kan shoppen. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bh's, ik weet NOOIT welke maat ik heb en altijd is het weer verschillend. Heb ik een B75 is het een C75 of andersom en het past gewoon nooit. B is ook nooit zo groot als een B en een C is ook nooit zo groot als een C. Ook die getallen weet ik veel hoe ze heten zijn bij al mijn bh's verschillend!
![]() ![]() |
![]() |
|
Bh's en bikini's, sta je de daar in zo'nveel te klein pashokje, met zo'n bouwlamp boven je kopen, eerst alles uit, bh aan, past niet weer alles aan, nieuwe bh zoeken, etc etc etc. Bovendien staat dr altijd zo'n 65 jarige plus doos, goh meisje kan ik je helpen. Nee bedankt. Echt niet? Lukt het? Gaat het?
grrr slecht voor je bloeddruk.
||
Citaat:
|
Ik heb alleen een hekel aan shoppen als je eigenlijk iets 'moet' kopen, als je winterjas bijvoorbeeld helemaal uit elkaar valt en je moet wel een nieuwe maar dan vind je natuurlijk nooit iets... Mijn schoenen voor mn werk vallen nu zowat uit elkaar maar dat vind ik ook nie leuk om te kopen want die koop ik nie omdat ze leuk zijn maar omdat ik ze nodig heb voor werk... en leuke schoenen mogen daar nie...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |