Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 19:56
rosayet
rosayet is offline
Of ik met een probleem zit, weet ik niet echt. Ik vind het alleen een beetje raar van mezelf....

Het zit namenlijk zo.
Ik heb nu 7 maanden een vriend. Eigenlijk gaat alles heel goed, en ik had in het begin ook nooit verwacht dat ik zoveel om hem zou kunnen/gaan geven.

Op het moment is hij met school naar Griekenland. En ik voel me ontzettend leeg.
Ik mis hem ontzettend. Weet niet wat ik moet doen, kan bijna alleen maar aan hem denken.

Toen we twee maanden iets hadden is hij een keertje drie weken weggeweest en toen miste ik hem eigenlijk niet zo heel erg.
Nu blijft hij maar een weekje weg.... en ik mis hem ontzettend.

Het ligt gewoon echt aan mij.
Zonder hem voel ik me ontzettend leeg en heb ik het gevoel dat ik de hele dag maar wat nutteloze dingen aan het doen ben.

Herkent iemand dit?
Oud 24-10-2003, 20:01
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
(Goeie bui hiero)
Maar uhm niks mis mee hoor, net zoiets als heimwee hebben, is ook niet fout ofzo.
Ik ga altijd winkelen als ik me kut voel werkt altijd.
En heeft heeft totaal geen nut om thuis te gaan zitten piekeren en miserabel zijn, je helpt jezelf dan alleen maar van de oever in de sloot
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:02
Verwijderd
Ik herken het helemaal, ik heb het al als ik hem een dag niet zie of spreek dat ik hem al mis. Vooral als de laatste keer dat ik hem zag extra leuk was, laat maar zeggen...

Ik ben in het begin van onze relatie 10 dagen naar Italie geweest, en heb hem niet super gemist, mede doordat ik zo ziek als een hond was, en iedereen die alleen al vroeg hoe het ging me al te veel waren. Maar toen ik hem weer zag merkte ik wel dat we mekaar gemist hadden...
of als ik het ff moeilijk heb met mezelf of met al het andere, dan wil ik eigenlijk dat hij naast met komt zitten en dat we dan met zn tweeen en beetje doelloos voor ons uit staren...
Ik heb echt geen tips voor je, maar verheug je maar gewoon maar heel erg op het weerzien en laat dan maar goed merken dat je hem gemist hebt... De reactie daarop maakt alles goed.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:33
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
nee

dit klinkt mij te afhankelijk
Oud 25-10-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 24-10-2003 @ 21:01:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
(Goeie bui hiero)
Maar uhm niks mis mee hoor, net zoiets als heimwee hebben, is ook niet fout ofzo.
Ik ga altijd winkelen als ik me kut voel werkt altijd.
En heeft heeft totaal geen nut om thuis te gaan zitten piekeren en miserabel zijn, je helpt jezelf dan alleen maar van de oever in de sloot
Mijn vriend is alleen een keer toen we nog niks hadden drie weken naar Salou geweest...toen miste ik hem echt enorm... Sinds we wat hebben zijn we max. 3 dagen zonder elkaar geweest.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:38
Last Resort
Last Resort is offline
Het zou nog veel erger zijn als je em totaal niet zou missen
Reageren

Regels voor berichten