Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik staar altijd maar een beetje voor me uit...
Nee .. ik EET in de pauze.. en ik kom bij van al die saaie lessen.. en ondanks de blerende bruggers ga ik lekker met de 'gang' op de gang zitten.. en we praten over vanalles.. houden groepknuffels met iedereen die geen zin in frans heeft en bekritiseren mensen met schoenen die waarschijnlijk een ergonomisch doel zullen dienen.. als je al in de mediatheek wil gaan zitten in je pauze ben je best laag gezonken.. vind ik |
![]() |
|
Vrouwen kijken.. Top 10 maken van de mooiste vrouwen.. Versierpogingen doen.. Contact proberen te leggen.. Over scooters praten.. over voetbal praten.. broodgevecht.. vechten met gasten van andere scholen die onze school komen invaderen.. corveen... huiswerk overschrijven.. toetsen leren.. eten.. leraren afzeiken.. elkaar afzeiken.. mensen die kut doen tegen brugwuppen slaan (heb k echt een tifushekel aan, werd als wup ook altijd gepakt omdat k een grote bek had en kom nou voor die ventjes op want ze hebben het al neit makkelijk).. Bellen.. Sms'en.. Met girlies vozen.. ruzie zoeken.. tafelvoetballen.. koffie drinken.. en soms verveel ik me gewoon..
|
![]() |
|
over het algemeen zit ik in de kantine met wat oud-klasgenote te sozen, af en toe biljf ik doorwerken of spelen achter de pjoeter met de hele klas
![]()
|
Verwijderd
|
Lullen over niets
tegen de verwarming aanhangen water drinken ouwehoeren met vrienden en dan af en toe pauzes gefrustreerd niets zeggen omdat je niet weet wat je zou moeten zeggen waardoor je eigenlijk geen zin meer hebt in de pauzes *haalt diep adem* maar dat komt niet zo vaak voor |
![]() |
|
1e en 2e klas zaten we altijd bij de jassen op de grond (kantine was te klein) met een stuk of 10 vriendinnen... altijd lekker kletsen en dom doen.
3 en 4e klas zat ik op een kleinere school... veel gezelliger... in de pauze zaten we meestal buiten op het bankje met een hele ploeg en in de winter vaak binnen en gewoon in de kantine ouwehoeren met iedereen... 1e van mbo... meestal met ploegje in de rokerskantine altijd heel gezellig... 2e jaar nu loop ik stage.. en ga ik vaak even de stad in of zit met wat collegas te kletsen (is maar een half uur) dus zomaar voorbij |
![]() |
|
Verwijderd
|
umh
*denkt* meestal zit ik op de vide bij 3e3 leerlingen en dan ga ik soms nog wel naar buiten om een ijsje te halen bij de belg met z'n ijswagentje. Ik zou ook naar de Albert Heijn kunnen maar daar mogen scholieren er tussen 12.00 - 13.00 niet in... Dus ik zit meestal of op de vide bij 3e3 leerlingen of in de aula of buiten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wie jij bent. Gabrielle-mn | 2 | 30-08-2015 22:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
wat doe jij de hele dag op school SATANisgod | 1 | 16-02-2004 15:56 | |