Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Zelf al vreemdgegaan en ook zelf al bedrogen geweest.
Toen ik zelf ben vreemdgegaan, heb ik het uitgemaakt en het hem half een half verteld ![]() Ik vond het van mezelf best wel smerig! En ik ben ook al bedrogen geweest. En toen voelde ik me nog smeriger! Ik heb het dan ook meteen uitgemaakt. Dan pas drong het tot me door hoe erg het moet geweest zijn voor m'n ex-lief dat ik bedrogen had... ![]() Ik zeg niet dat ik nooit een vriend nog ga bedriegen... maar ik zal er nu toch wel genoeg over nadenken voor ik het doe. En ik zal steeds, hoe graag ik m'n vriend dan nog mag zien, als hij me bedriegt buitensmijten! Greets Lieve,xxx
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben nooit vreemdgegaan, ben wel bedrogen.
Mn vriend maakte het heel plotseling uit en een paar weken later vertelde die me dat hij met een ander meisje had gezoend. Maarja, ik weet dat het eenmalig is en ik heb het hem wel vergeven. Het gaat nu wel weer goed tussen ons, hij weet dat hij het zich niet nog een keer kan veroorloven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog nooit vreemdgegaan, nog nooit bedrogen. Ik sta er nogal nuchter tegenover. Als ze vreemdgaat is het een afweging. Wil ik dit en haar opgeven voor een slippertje? Hoeveel moeite kost het me om het vertrouwen te herwinnen?
Verder vind ik vreemdgaan en het opbiechten gewoon dom. Als je bewust vreemdgaat, doe het dan zo dat het verborgen blijft. Wat niet weet, wat niet deert. Als je vreemdgaat onder invloed van drank en er later ontzettend spijt van hebt, ben je gewoon een slappe zak c.q. slappe doos. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een breakup kan niet nasty-er dan door vreemdgaan.
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, niet van plan ook, zou echt doodgaan aan het schuldgevoel. Mijn ex is vreemd gegaan met zijn ex. Ik kwam er via via achter, vertrouwde het gerucht niet, heb het hem toen zelf gevraagd en toen heeft hij me eerst verzwegen. Voornamelijk daardoor was het afgelopen en heeft echt maanden geduurd voordat k er over heen was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof overigens niet echt in vreemdgaan in goede relaties. Als je echt gek bent op die ander wil je niet vreemdgaan. Alle jongens en meisjes die dan ook vreemdgaan en er later zoveel spijt van hebben, zijn niet verliefd (genoeg) op de ander. Of ze kunnen compleet niet tegen drank, en in dat geval zijn ze dom en slap omdat ze toch zijn gaan drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben nog nooit vreemdgegaan! Hihi kan ook niet heb haast nooit een vriendje..
![]() Maaruh wat ik wel vaak heb gedaan.. Zoenen met ander mans vriendjes ( best vaak hihi ).. Omdat dat het gemakkelijkst is er komt geen gepraat en niemand weet het en het gaat heel stiekem.. En zo ben je toch een braaf meisje ![]() Maar ben er meegestopt.. heb nu zelf een leuke jongen ontmoet! En vind het ook best wel erg dat ik dit heb gedaan maar toen was ik nog ietsjes jonger hihi ben nu nog steeds jong! Veel liefs (ondeugend meisje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een keer echt vreemdgegaan. En ik heb ergens nog nooit zo'n spijt van gehad. Wel was het voor mij toen meteen duidelijk dat ik niet op het meisje waarmee ik had verliefd was.
Verder had ik later nog een soort semi-relatie. Een meisje was heel verliefd op mij, en ik vond haar ook wel leuk, maar ik had nooit het idee dat ik echt verliefd op haar was. Dus zeg maar in die tijd dat wij 'samen waren' ben ik diverse malen' vreemdgegaan. Tegenwoordig zou ik nooit meer van mijn leven vreemdgaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk, vreemdgaan is iets zeer oppervlakkigs en gebeurt niet wanneer het goed gaat in een relatie.
Ik ben weleens vreemdgegaan en ben bedrogen geweest ook, dat eerste omwille van het feit dat ik het moeilijk had met mezelf en me te makkelijk liet meeslepen, louter en alleen omdat ik aandacht nodig had. Ik ben nu gelukkig wat ouder en wijzer, heb een vaste relatie van 1 jaar. Als ik er nu aan terugdenk dan ben ik grof fout geweest maar het is verleden en intussen heb ik er veel uit geleerd. Namelijk dat ik het nooit meer zal doen. Het is het ergste wat kan gebeuren in een relatie. |
![]() |
|
Vreemdgaan zou ik nooit kunnen accepteren, er zou ook nooit een goede reden voor zijn. Kijk, als je problemen in een relatie hebt, moet je er als twee volwassen mensen over kunnen praten.
Ik zou ook die persoon niet meer kunnen vertrouwen als hij een keer vreemd zou zijn gegaan, dan zal hij het altijd weer opnieuw doen, denk ik... |
![]() |
|
Nooit vreemdgegaan en, voor zover ik weet, nooit bedrogen. Wel een keer gezoend met een jongen die al een vriendin had, maar dat is meer zijn probleem dan het mijne.
![]() Ik voelde verder ook niks voor hem, het was echt alleen voor die ene avond, puur om het zoenen. ![]() En dan was het nog niet eens lekker ofzo ![]()
|
Vreemdgaan vind ik echt niet kunnen. Kan me niet voorstellen dat ik het zou doen. Het is zo slap en laag... Als je zo nodig een ander wil, dan moet je eerst je relatie beëindigen, zo moeilijk lijkt me dat niet.
Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan, dan vraag ik me af waarom je dan nog een relatie hebt, dan zit er toch duidelijk iets niet goed. Ik heb het dus nooit gedaan. Zou het ook niet doen. Het is me gelukkig ook nog nooit gebeurd dat mijn vriend is vreemdgegaan. Of ik het uit zou maken weet ik niet, dat hangt helemaal van de relatie af en hetgene wat er precies is gebeurd. Zoenen met een ander kan ik opzich nog wel vergeven, met een ander naar bed gaan vind ik al een stuk moeilijker. Het vertrouwen is aangetast en dat maakt het moeilijk. Ik vergeet niet snel, dus ik denk dat ik me er alles behalve prettig bij zou voelen en ben bang dat het nare gevoel de hele relatie zal beïnvloeden. Ik zou het mijn vriend nog meer kwalijk nemen als hij het niet eerlijk zou vertellen en ik er op een of andere manier achter kwam. Dan hoeft het voor mij helemaal niet meer. Basis voor een relatie is (voor mij iig) toch wederzijds vertrouwen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ikzelf ben nooit vreemd gegaan vind het gewoon niet kunnen ![]() 2 exen van me zijn vreemd gegaan. De ene tijdens de vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Vreemdgegaan vind ik zo'n dom woord. Mrgoed, hij heeft 't uitgemaakt vlak voordat ie een week op vakantie ging, en heeft daar wel de nodige meisjes gehad neem ik aan. Vind ik een beetje een jammere manier van vreemdgaan, doe het dan gewoon goed. Het is een maandje na zijn vakantie wel weer aangegaan. Ik heb gisteren nog met iemand anders gezoend, en nee het was niet de schuld van drank oid, 'k was er gewoon zelf helemaal bij. Ik vond het zelfs nog lekker ook. Ik weet niet eens zeker of ik er wel spijt van heb. Vreemdgaan vind ik opzich ook wel een goed teken dat 't niet zo lekker gaat in je relatie.. mensen die zeggen dat het aan de drank ligt hebben echt een gat in hun nek want als je drank hebt gehad weet je echt wel wat je doet. Mrgoed, naughty Anne.
|
Verwijderd
|
Hoe sta jij tegen over vreemdgaan?
Als je met elkaar hebt afgesproken dat het mag, dan vind ik dat best voor die mensen, maar ik zou zelf niet zo gauw zo'n afspraak maken, want ik ben daarvoor iets te jaloers, heb er zelf helemaal geen behoefte aan, en verbind liefde en sex te veel met elkaar voor zo'n afspraak. Als je hebt afgesproken om dat niet te doen, is het een belofte verbreken, dus dat is altijd fout, al zou ik het onder bepaalde omstandigheden wel kunnen vergeven. Als je niets hebt afgesproken, kun je ervan uit gaan dat het niet de bedoeling is, dus ook dan gewoon niet doen. Zelf wel eens gedaan? Hoe voelde je je daarna en eerlijk verteld? Nee. je vriend(in) wel eens gedaan? Nee, ook niet. |
![]() |
|
|