Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 13:15
Poesket
Poesket is offline
Hoe sta jij tegen over vreemdgaan?

Zelf wel eens gedaan? Hoe voelde je je daarna en eerlijk verteld?

je vriend(in) wel eens gedaan? Hoe achter gekomen? toch nog een kans of was het meteen over?

Het topic om alles over vreemd gaan eruit te gooien

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 13:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 13:19
vixen
vixen is offline
ha, leuk. Mijn (ex)vriend is een keer vreemdgegaan. nouja, 1 keer. ik denk wel dat ie n keer of 5 met een andere meisje naar bed is geweest. Ik heb het gelijk uitgemaakt. Nu kan ik er zelfs om lachen, maar toen... .

Owja, en ik ben daarna zelf ook een keer vreemdgegaan, dat is op zich ook wel evil. Maar dat bleef alleen bij zoenen.
Oud 18-10-2003, 13:23
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik vind het nogal gemeen. Als je iemand tegenkomt die leuker is dan je vriend/vriendin, moet je het respect voor diegene hebben om het eerst uit te maken en daarna met die ander verder te gaan.

Ben zelf ook 1 keer vreemdgegaan (had met iemand gezoend op een gala), na een relatie van 8 maanden. Heb het de eerstvolgende dag meteen verteld. Mn vriend was er kapot van, en ik eigenlijk ook. Twee weken later heb ik het uitgemaakt. het werkte niet meer. Heb er wel onwijze spijt van gehad...

Een andere vriend van mij is wel es vreemdgegaan. Ik was onwijs verliefd op die kerel, hoor ik via via dat ie met een goeie vriendin van me naar bed was geweest (de vriendschap was toen dus ook wel over) Ik heb hem daarna onwijs hard geslagen.(had hij ff de pech om met een thaibokster te gaan ) Was een beetje boos, nmlk. Vond em ook gelijk niet leuk meer.

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 13:26.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:33
Verwijderd
Ikzelf ben nooit vreemdgegaan. Ik vermijd situaties waarin het kan gebeuren (maar iemand die interesse toont meteen duidelijk bezet te zijn ed), ben nooit bezopen ofzo dus kan vaak gewoon blijven nadenken. Tuurlijk ben ik weleens in de verleiding gekomen, maar toen zat het toch al niet goed tussen mij en mn vriend, toen heb ik het braaf eerst uitgemaakt voor met die ander te gaan kloten.

Met die ander kreeg ik toen wat en die is vreemdgegaan. Gezoend met meisje waar ie verliefd op was geweest toen ie naar dr puppy's ging kijken, heb em nog gebeld daar Maar goed, het deed me niet zo ontzettend veel. Die jongen was zo gigantisch in de war over alles, ik was op alles voorbereid eigenlijk. Ik weet ook wel dat ie er gigantisch veel spijt van heeft gehad, het is nu al 3 jaar uit ofzo maar nog steeds als hij me ziet laat hij merken dat het hem nog altijd niet koud laat.

Nja, ik heb het later dus wel uitgemaakt met hem maar niet om die reden.

Ik weet niet, mijn mening over vreemdgaan hangt zo erg van de situatie af, maar zal het zelf absoluut niet snel doen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:37
Verwijderd
Als je vreemd gaat, zit er volgens mij iets niet goed in je relatie. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en zal het ook nooit doen. (En dit is één van de weinige dingen waar ik met zekerheid nooit bij kan zeggen.) Mijn vriend heeft het (voor zo ver ik weet ) ook nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:41
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben nooit vreemdgegaan.
mijn ex wel ik dacht al wel zoiets en kwam er toevallig via een foto achter
Oud 18-10-2003, 14:13
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
nooit vreemdgegaan
1 keer in sterke verleiding geweest (maar toen was mn relatie toch al een zinkend schip) maar niet gedaan.

als ik een goede relatie heb, dan hoef ik hier niet de behoefte toe te hebben.
Oud 18-10-2003, 14:31
Mindfields
Mindfields is offline
Ja, 1 keer met een andere jongen gezoend. De relatie met mijn ex liep toch al niet lekker en 2 maanden later was het dan ook uit.
Toen het uit ging vertelde hij ook dat hij met een ander meisje had gezoend.
Maar ik vind dat er wel een verschil tussen zat: ik was zat en had er heel erg spijt van en hij was nuchter en vertelde ook dat hij er 'absoluut geen spijt van had'. D'r zit nog meer achter, maar ik heb niet zo'n zin om dat te gaan vertellen.

iig, vreemdgaan is kut en hoort niet
Oud 18-10-2003, 14:34
Verwijderd
Oh, ik kwam dr achter doordat hij het me vertelde trouwens.. Al kwam ie eigenlijk niet verder dan zeggen dat ie iets heel ergs had gedaan en dat ik heel boos zou worden. Uiteindelijk heb ik em meegesleurd en em bevolen me nu te vertellen wat ie dan had gedaan (al wist ik het eigenlijk al en had ik ook wel een vermoeden met wie dan)..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben nooit vreemdgegaan en voor zover ik weet ben ik ook nooit 'bedrogen'

wel heb ik 2 keer met een jongen gezoend die bezet was.
maar dat was niet mijn fout. van 1 wist ik niet dat hij bezet was.
en bij de ander zei ik al 3 dagen nee en toen zoende hij me savonds toen ik dronken was
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben 1 keer vreemdgegaan, omdat ik naief ben en die situaties niet kan ontwijken. er waren nog wel meer 'gevaarlijke' situaties maar dan waren het de mensen om me heen die zeiden van "fab, je hebt een vriend" bla bla bla. ik ben echt stom wat dat betreft, en ik heb ook enorme spijt gehad van het vreemdgaan. mn relatie was er niet door verbroken, maar ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld in mn leven

mijn ex is ook vreemdgegaan, met meerdere meiden. heb het daarna meteen uitgemaakt omdat hij duidelijk gewoon geen fuck om me gaf...ik kan er nu nog wel om lachen, gewoon omdat het zo'n ironische situatie was, en we zijn nog redelijke goede vrienden van mekaar. maar echt vertrouwen in hem zal ik nooit meer kunnen doen

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:04
Verwijderd
gedaan bij een ex. met zijn beste vriend.

maar het was niet echt serieus, ik was (nog) jong(er) dus het kon me weinig schelen. ik hoop dat dit vriendje wat langer blijft dus het komt niet eens in me op.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:06
Verwijderd
Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan, en ik zal het ook nooit doen. Als je zoiets doet, zit er gewoon iets niet goed in je relatie. M'n ex was wel vreemdgegaan. Hij maakte het eerst 'opeens' uit, en 3 weken later vertelde een vriend van hem dat hij vreemd was gegaan. Bést lullig
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:20
Nona
Nona is offline
Ik vind het echt niet kunnen. In een relatie hoor je elkaar te kunnen vertrouwen, daar hoort geen vreemdgaan bij. Als ik merk dat iemand met wie ik een relatie heb vreemd gaat is het echt over.

Zelf wel eens gedaan?
Nee.

je vriend(in) wel eens gedaan?
Nee, niet voor zover ik weet. Maar als dat zo zou zijn was het meteen over.
Oud 18-10-2003, 15:30
Nuck
Nuck is offline
Nee, nog nooit vreemdgegaan. Wel eens met een jongen gezoend die een vriendin had, maar dat is zijn probleem.
Oud 18-10-2003, 15:35
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-10-2003 @ 16:30:
Nee, nog nooit vreemdgegaan. Wel eens met een jongen gezoend die een vriendin had, maar dat is zijn probleem.
....en wist je dat vantevoren?? anders is het misschien wel vooral zijn probleem, maar nog steeds wel een redelijk asociale actie
Oud 18-10-2003, 15:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-10-2003 @ 16:20:
[B]

Nee, niet voor zover ik weet. Maar als dat zo zou zijn was het meteen over.
Iedereen beweert dat hij of zij het dan zou uitmaken, maar dat valt volgens mij nog best wel tegen..
Oud 18-10-2003, 15:37
lieve
lieve is offline
Zelf al vreemdgegaan en ook zelf al bedrogen geweest.
Toen ik zelf ben vreemdgegaan, heb ik het uitgemaakt en het hem half een half verteld !
Ik vond het van mezelf best wel smerig!

En ik ben ook al bedrogen geweest. En toen voelde ik me nog smeriger! Ik heb het dan ook meteen uitgemaakt.
Dan pas drong het tot me door hoe erg het moet geweest zijn voor m'n ex-lief dat ik bedrogen had...

Ik zeg niet dat ik nooit een vriend nog ga bedriegen... maar ik zal er nu toch wel genoeg over nadenken voor ik het doe.
En ik zal steeds, hoe graag ik m'n vriend dan nog mag zien, als hij me bedriegt buitensmijten!
Greets Lieve,xxx
Oud 18-10-2003, 15:46
Nona
Nona is offline
Citaat:
Parallel schreef op 18-10-2003 @ 16:36:
Iedereen beweert dat hij of zij het dan zou uitmaken, maar dat valt volgens mij nog best wel tegen..
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Maar op dat moment moet je eigenlijk realistisch zijn.
Oud 18-10-2003, 15:55
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Parallel schreef op 18-10-2003 @ 16:36:
Idd, dat zei ik eerder ook altijd. Totdat mijn eerste echte vriendje me bedroog, en ik was in die tijd zo verliefd dat ik hem heb vergeven. Achteraf stomste fout die ik kon maken, maak op zo'n moment wil je het niet uitmaken om zoeits en vergaf ik hem. Nu weet ik wel beter
Oud 18-10-2003, 15:59
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik ben nooit vreemdgegaan, ben wel bedrogen.
Mn vriend maakte het heel plotseling uit en een paar weken later vertelde die me dat hij met een ander meisje had gezoend.
Maarja, ik weet dat het eenmalig is en ik heb het hem wel vergeven.
Het gaat nu wel weer goed tussen ons, hij weet dat hij het zich niet nog een keer kan veroorloven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:03
Verwijderd
Nog nooit vreemdgegaan, nog nooit bedrogen. Ik sta er nogal nuchter tegenover. Als ze vreemdgaat is het een afweging. Wil ik dit en haar opgeven voor een slippertje? Hoeveel moeite kost het me om het vertrouwen te herwinnen?

Verder vind ik vreemdgaan en het opbiechten gewoon dom. Als je bewust vreemdgaat, doe het dan zo dat het verborgen blijft. Wat niet weet, wat niet deert. Als je vreemdgaat onder invloed van drank en er later ontzettend spijt van hebt, ben je gewoon een slappe zak c.q. slappe doos.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 17:03:
...slappe doos.
tijdens het vreemdgaan was het dan een natte doos
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-10-2003 @ 16:35:
....en wist je dat vantevoren?? anders is het misschien wel vooral zijn probleem, maar nog steeds wel een redelijk asociale actie
Het is toch zíjn probleem...hij heeft verplichtingen tegenover zijn vriendin, als hij die niet kan nakomen moet hij het maar uitmaken. En ja, soms wist ik het van tevoren. Als ik hem leuk vind, laat ik me daardoor niet weerhouden.
Oud 18-10-2003, 16:41
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 17:03:
Verder vind ik vreemdgaan en het opbiechten gewoon dom. Als je bewust vreemdgaat, doe het dan zo dat het verborgen blijft. Wat niet weet, wat niet deert.
ja, en als het dan toch een keertje uitkomt? ik heb veel liever dat mn vriend het meteen opbiecht dan dat ik er een tijd later viavia moet achterkomen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 16:42
Verwijderd
Een breakup kan niet nasty-er dan door vreemdgaan.

Ik ben nog nooit vreemd gegaan, niet van plan ook, zou echt doodgaan aan het schuldgevoel.

Mijn ex is vreemd gegaan met zijn ex. Ik kwam er via via achter, vertrouwde het gerucht niet, heb het hem toen zelf gevraagd en toen heeft hij me eerst verzwegen. Voornamelijk daardoor was het afgelopen en heeft echt maanden geduurd voordat k er over heen was.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
JeZuStEr schreef op 18-10-2003 @ 17:41:
ja, en als het dan toch een keertje uitkomt? ik heb veel liever dat mn vriend het meteen opbiecht dan dat ik er een tijd later viavia moet achterkomen...
Maar dat is ook onderdeel van de afweging. Je moet rekening houden met de mogelijkheid dat het ontdekt wordt. Als die kans te groot is, dan moet je het natuurlijk meteen opbiechten. Als de kans dat het ooit uitkomt vrijwel nihil is kun je het beter niet zeggen.

Ik geloof overigens niet echt in vreemdgaan in goede relaties. Als je echt gek bent op die ander wil je niet vreemdgaan. Alle jongens en meisjes die dan ook vreemdgaan en er later zoveel spijt van hebben, zijn niet verliefd (genoeg) op de ander.

Of ze kunnen compleet niet tegen drank, en in dat geval zijn ze dom en slap omdat ze toch zijn gaan drinken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
JeZuStEr schreef op 18-10-2003 @ 17:41:
inderdaad, het meteen weten is 10 keer beter dan achterdochtig te moeten zijn/niet zeker weten/weten dat er wat is, maar je hebt geen zekerheid. Ik geloof ook niet dat je het voor altijd kan verzwijgen. Is het niet dat het ooit een keer bovenwater komt, dan is het wel omdat het jezelf dwars zou zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 18-10-2003 @ 17:46:
inderdaad, het meteen weten is 10 keer beter dan achterdochtig te moeten zijn/niet zeker weten/weten dat er wat is, maar je hebt geen zekerheid.
Nee, maar ik doel even op het geval dat je echt geen aanleiding hebt om iets te vermoeden. Mensen die vreemdgaan terwijl ze ook echt iets voor de derde voelen, worden onzeker en gaan zich anders gedragen. Mensen die een ander pakken omdat ze even zin hadden in afwisseling en er met hun volle verstand bijwaren, hoeven dat niet te doen. Die houden het hoofd koel.

Citaat:
Ik geloof ook niet dat je het voor altijd kan verzwijgen. Is het niet dat het ooit een keer bovenwater komt, dan is het wel omdat het jezelf dwars zou zitten.
Ik geloof het wel. Stel dat je er geen spijt van hebt en ook zeker bent dat de ander er niet achterkomt. Dan verdwijnt het in de krochten van je geheugen, totdat je op een gegeven moment zélf vergeet dat het gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:06
Verwijderd
ja, maar dan ben je stom en zo iemand zou bij voorbaad al niet mijn vriendje zijn haha.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:41
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Ik ben nog nooit vreemdgegaan! Hihi kan ook niet heb haast nooit een vriendje..

Maaruh wat ik wel vaak heb gedaan.. Zoenen met ander mans vriendjes ( best vaak hihi ).. Omdat dat het gemakkelijkst is er komt geen gepraat en niemand weet het en het gaat heel stiekem.. En zo ben je toch een braaf meisje ..

Maar ben er meegestopt.. heb nu zelf een leuke jongen ontmoet!
En vind het ook best wel erg dat ik dit heb gedaan maar toen was ik nog ietsjes jonger hihi ben nu nog steeds jong!

Veel liefs (ondeugend meisje )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:55
Verwijderd
Ik ben een keer echt vreemdgegaan. En ik heb ergens nog nooit zo'n spijt van gehad. Wel was het voor mij toen meteen duidelijk dat ik niet op het meisje waarmee ik had verliefd was.

Verder had ik later nog een soort semi-relatie. Een meisje was heel verliefd op mij, en ik vond haar ook wel leuk, maar ik had nooit het idee dat ik echt verliefd op haar was. Dus zeg maar in die tijd dat wij 'samen waren' ben ik diverse malen' vreemdgegaan.

Tegenwoordig zou ik nooit meer van mijn leven vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
*MiSs HoNeY* schreef op 18-10-2003 @ 18:41:
Ik ben nog nooit vreemdgegaan! Hihi kan ook niet heb haast nooit een vriendje..

Maaruh wat ik wel vaak heb gedaan.. Zoenen met ander mans vriendjes ( best vaak hihi ).. Omdat dat het gemakkelijkst is er komt geen gepraat en niemand weet het en het gaat heel stiekem.. En zo ben je toch een braaf meisje ..

Maar ben er meegestopt.. heb nu zelf een leuke jongen ontmoet!
En vind het ook best wel erg dat ik dit heb gedaan maar toen was ik nog ietsjes jonger hihi ben nu nog steeds jong!

Veel liefs (ondeugend meisje )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:14
elledc
elledc is offline
Kijk, vreemdgaan is iets zeer oppervlakkigs en gebeurt niet wanneer het goed gaat in een relatie.
Ik ben weleens vreemdgegaan en ben bedrogen geweest ook, dat eerste omwille van het feit dat ik het moeilijk had met mezelf en me te makkelijk liet meeslepen, louter en alleen omdat ik aandacht nodig had.
Ik ben nu gelukkig wat ouder en wijzer, heb een vaste relatie van 1 jaar. Als ik er nu aan terugdenk dan ben ik grof fout geweest maar het is verleden en intussen heb ik er veel uit geleerd.
Namelijk dat ik het nooit meer zal doen.
Het is het ergste wat kan gebeuren in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:38
YPrue
YPrue is offline
Vreemdgaan zou ik nooit kunnen accepteren, er zou ook nooit een goede reden voor zijn. Kijk, als je problemen in een relatie hebt, moet je er als twee volwassen mensen over kunnen praten.

Ik zou ook die persoon niet meer kunnen vertrouwen als hij een keer vreemd zou zijn gegaan, dan zal hij het altijd weer opnieuw doen, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 21:03
Lynn
Lynn is offline
Nooit vreemdgegaan en, voor zover ik weet, nooit bedrogen. Wel een keer gezoend met een jongen die al een vriendin had, maar dat is meer zijn probleem dan het mijne. Hij was ook wel het toppunt van player, trouwens. In die 4 maanden dat hij iets met zijn vriendin had, heeft hij sowieso met 3 anderen gezoend.
Ik voelde verder ook niks voor hem, het was echt alleen voor die ene avond, puur om het zoenen.

En dan was het nog niet eens lekker ofzo
Oud 18-10-2003, 21:11
Fleur
Fleur is offline
Vreemdgaan vind ik echt niet kunnen. Kan me niet voorstellen dat ik het zou doen. Het is zo slap en laag... Als je zo nodig een ander wil, dan moet je eerst je relatie beëindigen, zo moeilijk lijkt me dat niet.
Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan, dan vraag ik me af waarom je dan nog een relatie hebt, dan zit er toch duidelijk iets niet goed.

Ik heb het dus nooit gedaan. Zou het ook niet doen.

Het is me gelukkig ook nog nooit gebeurd dat mijn vriend is vreemdgegaan. Of ik het uit zou maken weet ik niet, dat hangt helemaal van de relatie af en hetgene wat er precies is gebeurd. Zoenen met een ander kan ik opzich nog wel vergeven, met een ander naar bed gaan vind ik al een stuk moeilijker. Het vertrouwen is aangetast en dat maakt het moeilijk. Ik vergeet niet snel, dus ik denk dat ik me er alles behalve prettig bij zou voelen en ben bang dat het nare gevoel de hele relatie zal beïnvloeden.
Ik zou het mijn vriend nog meer kwalijk nemen als hij het niet eerlijk zou vertellen en ik er op een of andere manier achter kwam. Dan hoeft het voor mij helemaal niet meer.

Basis voor een relatie is (voor mij iig) toch wederzijds vertrouwen.
Oud 18-10-2003, 21:19
morango
morango is offline
Neen, zelf nog nooit vreemd gegaan,
ben wel een keer met iemand geweest die een vriendin had. oepsss... achja, dat meisje wist van niks, nog steeds niet.
gemeen eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 21:47
ekki
ekki is offline
Ik keur vreemdgaan ten allen tijden af.

Ik ben zelf dus ook nooit vreemd gegaan en zal het ook nooit doen.
Oud 19-10-2003, 12:14
Signy
Signy is offline
Citaat:
Apezzz schreef op 18-10-2003 @ 22:19:
ben wel een keer met iemand geweest die een vriendin had.
Me too. Was op vakantie... Ach ja, ik wist dat hij een vriendin had en ik wist haar naam, voor de rest is er niet over gesproken.
Oud 19-10-2003, 12:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 18-10-2003 @ 19:12:
[afbeelding]
Oud 19-10-2003, 12:28
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-10-2003 @ 14:15:

je vriend(in) wel eens gedaan? Hoe achter gekomen? toch nog een kans of was het meteen over?

Het topic om alles over vreemd gaan eruit te gooien
Vreemdgaan is K*T een relatie bestaat toch uit (wederzijds) vertrouwen daar hoort het tenminste uit te bestaan.

Ikzelf ben nooit vreemd gegaan vind het gewoon niet kunnen

2 exen van me zijn vreemd gegaan. De ene tijdens de vakantie was hij stoned en bezopen, maar hij heeft eerlijk alles verteld en heb hem toen vergeven omdat hij helemaalk huilde en bang was dat ik hem meteen de deur uit smeet echt zielig gewoon. Bij de tweede was het meteen uit omdat ik erachter moest komen via msn. Wel ben ik blij dat ik erachter ben gekomen hoe hij echt is want het WAS een vriend van me nu dus niet meer . Ik ben wel blij om die relatie omdat ik daardoor weer een paar vriendinnen heb gekregen. Ben later trouwens ook nog eens met hem wezen tongen toen hij een vriendin had en daar kwam ik niet eens via hem achter en ik schaamde me te pletter maar goed ZIJN probleem niet de mijne
Oud 19-10-2003, 12:36
Susanne
Susanne is offline
Vreemdgegaan vind ik zo'n dom woord. Mrgoed, hij heeft 't uitgemaakt vlak voordat ie een week op vakantie ging, en heeft daar wel de nodige meisjes gehad neem ik aan. Vind ik een beetje een jammere manier van vreemdgaan, doe het dan gewoon goed. Het is een maandje na zijn vakantie wel weer aangegaan. Ik heb gisteren nog met iemand anders gezoend, en nee het was niet de schuld van drank oid, 'k was er gewoon zelf helemaal bij. Ik vond het zelfs nog lekker ook. Ik weet niet eens zeker of ik er wel spijt van heb. Vreemdgaan vind ik opzich ook wel een goed teken dat 't niet zo lekker gaat in je relatie.. mensen die zeggen dat het aan de drank ligt hebben echt een gat in hun nek want als je drank hebt gehad weet je echt wel wat je doet. Mrgoed, naughty Anne.
Oud 19-10-2003, 12:39
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
ekki schreef op 18-10-2003 @ 22:47:
Ik keur vreemdgaan ten allen tijden af.

Ik ben zelf dus ook nooit vreemd gegaan en zal het ook nooit doen.
Zeg nooit, nooit.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:28
Freeway Fawn
Freeway Fawn is offline
Vreemdgaan is respectloos voor je partnerr-rr-rr
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:26
@pie
@pie is offline
vraagje tussendoor: waar leg je de grens van vreemdgaan? is dat echt intiem contact als zoenen en sex hebben, of vallen opgeilen en droogneuken (al dan niet met orgasme) daar ook onder?
Oud 19-10-2003, 22:17
Verwijderd
Als je met elkaar hebt afgesproken dat het mag, dan vind ik dat best voor die mensen, maar ik zou zelf niet zo gauw zo'n afspraak maken, want ik ben daarvoor iets te jaloers, heb er zelf helemaal geen behoefte aan, en verbind liefde en sex te veel met elkaar voor zo'n afspraak. Als je hebt afgesproken om dat niet te doen, is het een belofte verbreken, dus dat is altijd fout, al zou ik het onder bepaalde omstandigheden wel kunnen vergeven. Als je niets hebt afgesproken, kun je ervan uit gaan dat het niet de bedoeling is, dus ook dan gewoon niet doen.

Nee.

Nee, ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:52
Optima
Optima is offline
ja ik ben vreemdgegaan, of, nouja, ik hield er meer 2 relaties op na. Een van de twee wist het, en toen de ander erachter kwam, ben ik met de eerste verdergegaan

ehm, tja,...
Oud 20-10-2003, 15:56
Bravo
Bravo is offline
Nooit gedaan, wil ik graag zo houden.
Oud 20-10-2003, 16:01
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben welleens vreemdgegaan ja, maar ik heb het altijd netjes verteld.. en die "relatie" die ik dan toen had stelde toch geen zak voor.
Nu zou ik het niet in me kop halen.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 17:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten