Ik zit nu op een opleiding als tussenopleiding zeg maar om naar het hbo te kunnen straks..Zal ff mijn verhaal vertellen..
Ben begonnen op het vwo, heel fanatiek natuurlijk...In de 3e ging het mis en bleef ik zitten...Nou met volle moed er tegenaan natuurlijk voor de 2e keer, beetje onderschat en gewoon weer blijven zitten

best erg, maar goed...Ik kwam toen in VMBO 4 terecht en heb alles in 1 keer gehaald, zonder wat eraan te doen.. Goed, ik heb dus eigenlijk een opleiding gekozen, thbo commercieel medewerker marketing & communicatie (=mbo versneld), omdat ik daarna zo'n beetje alle kanten opkan. Ben nu begonnen, de klas bevalt me, de school, maar de opleiding, niet echt... Ik vind sommige vakken leuk, maar de meeste vakken spreken me totaal niet aan. Ik heb het eigenlijk zonder enige voorbereiding gekozen, omdat ik dacht dat ik het wel ff zou doen in 2 jaar, dat ik daarna lekker verder kon leren en dan zien we wel. Maar zoals het er nu naar uit ziet, hou ik dat niet vol, die 2 jaar. Ik zit nu heel erg hard na te denken, aan de ene kant, 2 jaar en dan kan ik verder, maar aan de andere kant....hou ik dat vol? Heel erg frustrerend dit..Wat vinden/denken jullie?