![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja ik heb veel voedselallergieën en kheb nu medicijnen waardoor veel weg gaat, maar niet alles. |
![]() |
|
![]() |
Hallo!
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde als jou. Nu het kouder wordt heb ik veel last van rode vlekken op mijn voorhoofd. Vooral als ik dan s'ochtends uit bed kom en ik ga mij wassen of ik ben onder de douche geweest dan zit ik onder die rode vlekken. Ik moet zeggen dat ik wel een heel gevoelige huid heb.....ik krijg namelijk ook rode vlekken van shampoo. Ik zou het heel fijn vinden als mensen hier bijvoorbeeld een zalfje etc. op weten!!! Groetjes Animalfreak |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn wel cremes (die je gewoon bij een cosmeticazaak kunt kopen, ze zijn vaak bedoeld tegen koubultjes enzo), die je huid dikker maken; een gewone gezichtscreme doet dat trouwens ook een beetje. Een dikkere huid raakt minder gauw geïrriteerd, maar of het ook echt gaat helpen weet ik niet.
|
![]() |
||
Citaat:
topicstarter: ik zou inderdaad kijken of je niet ergens allergisch op reageert. Ik weet van mezelf dat er iets in shampoo zit, waar ik niet erg goed tegen kan (maar om nou m'n haar niet meer te wassen, vind ik eigenlijk ook geen optie ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rode vlekken in mn gezicht MieX | 10 | 26-03-2004 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rode vlekjes Femme-Fatale | 4 | 25-02-2004 22:23 | |