Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 18:46
Eurydice
Eurydice is offline
Hey!!
Ik heb nu iets van 1,5maand iets met een jongen die ik hiervoor al bijna een jaar leuk vond. In dat jaar tijd hebben we meerdere x geprobeerd om iets te beginnen, wat steeds spaak liep binnen 2weken ofzo. In principe gaat het nu wel goed, zij het niet dat mijn verwachtingen anders zijn dan die van hem. Hij wil niet al te serieus terwijl ik zoiets heb van: als ik me dan toch bind, ga ik er ook voor 100% voor. Doordat hij n iets andere instelling heeft irriteer ik me nogal aan hem (laat het niet merken, maar tis wel vervelend). Maar ik vond um echt al super lang heel erg leuk en als ik het nu uitmaak kan ik dus niet meer terug. Ik kan wel laten doorschemeren hoe ik erover denk maar als hij dan bij zijn standpunt blijft ben ik hem mooi kwijt. Andere optie is het nog even aanzien.. Suggestions?
Oud 21-10-2003, 18:51
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
lijkt me dus vrij duidelijk

hij is niet serieus (logisch)

jij wel

dus als je serieuse ""Relatie"" wil moet je een ander hebben

dus UITMAKEN

FOOIJDONK heb gesproken
Oud 21-10-2003, 18:59
Aniken
Aniken is offline
Niet echt een goede basis voor een gelijkwaardige relatie, lijkt me. Jij verwacht er duidelijk meer van dan hij. Als je echt zeker weet dat hij absoluut geen serieuze relatie wil, raad ik je aan er niet mee door te gaan.. Op den duur zal het toch niet gaan werken op die manier en over een halfjaar doet het waarschijnlijk nog veel meer pijn om hem kwijt te raken dan nu..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 19:54
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Als je serieuze gesprekken heb met je vriend/partner kan je het toch een door laten schemeren?! Heb je hem nog nooit gevraagd wat hij voor je voelt? Wat hij van je vindt?! Aan die reacties kan je al genoeg zien.. Als hij er niet voor wil gaan maak het dan uit... Maar probeer het eerst eens voorzichtig te vragen aan hem... Vraag waarom hij er niet voor wilt gaan!?! Dit kan je allemaal heel voorzichtig doen en op een subtiele manier. .. Kijk naar zijn ogen, wimpers, luister naar zijn stem en meid je weet genoeg..!

Gr,
DaLoverBOy
Oud 21-10-2003, 20:15
Balance
Balance is offline
als je je al na 1,5 maand ergert aan hem (zijn instelling) dan denk ik niet dat het echt een goede basis is voor een relatie.
Denk je dat hij uberhaupt serieus zou kunnen worden in jullie relatie als je met hem praat? Zo ja, probeer het dan.
Zo niet, hou dan niet te lang vast aan gevoelens die misschien al een jaar bestaan. In een jaar kan je veel veranderen, net als hij, dus misschien hou je je te veel vast aan oude gevoelens.
Oud 21-10-2003, 20:16
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 21-10-2003 @ 20:54:
Als je serieuze gesprekken heb met je vriend/partner kan je het toch een door laten schemeren?! Heb je hem nog nooit gevraagd wat hij voor je voelt? Wat hij van je vindt?! Aan die reacties kan je al genoeg zien.. Als hij er niet voor wil gaan maak het dan uit... Maar probeer het eerst eens voorzichtig te vragen aan hem... Vraag waarom hij er niet voor wilt gaan!?! Dit kan je allemaal heel voorzichtig doen en op een subtiele manier. .. Kijk naar zijn ogen, wimpers, luister naar zijn stem en meid je weet genoeg..!

Gr,
DaLoverBOy
jawel, hij vindt me wel heel leuk maar door een hele nare ervaring in het verleden durft hij niet gelijk zo serieus.. ik heb daar wel begrip voor, maar moet ook aan mezelf denken. Hoe lang gaat dat nog duren bijv.? Maarja, zoiets kan ik natuurlijk moeilijk gaan vragen.
Oud 21-10-2003, 20:34
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik heb een vriend en die had een heel erg leuke vriendin gevonden, maar na 2,5 maand toen hij toch wat verder wilde ontdekte hij dat zij nou ja een heel verhaal je mag het zelf invullen.. Maar daar is hij dus nog 4 maanden aan bezig geweest om dat te veranderen.. Maar nu gaat het supergoed met hun 2 en ook op seksueel gebied... Als je van hem houdt moet je hem eroverheen helpen, hoelang dit ook mag duren... Op een dag is hij eroverheen kan een maand duren maar kan ook een jaar duren.. Als hij eroverheen is wordt jullie band waarschijnlijk nog sterker... Je moet afwegen wat je zelf het beste vind.. Je kan hem en dus jou een kans geven maar dan moet je hem helpen of je denkt bij je eigen ik maak het uit en er zijn nog zoveel leuke jongens... Moeilijk om te overwegen, maar die beslissing zal je toch moeten maken..

Gr,
DaLoverBoy
Oud 22-10-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Eurydice schreef op 21-10-2003 @ 19:46:
Hey!!
Ik heb nu iets van 1,5maand iets met een jongen die ik hiervoor al bijna een jaar leuk vond. In dat jaar tijd hebben we meerdere x geprobeerd om iets te beginnen, wat steeds spaak liep binnen 2weken ofzo. In principe gaat het nu wel goed, zij het niet dat mijn verwachtingen anders zijn dan die van hem. Hij wil niet al te serieus terwijl ik zoiets heb van: als ik me dan toch bind, ga ik er ook voor 100% voor. Doordat hij n iets andere instelling heeft irriteer ik me nogal aan hem (laat het niet merken, maar tis wel vervelend). Maar ik vond um echt al super lang heel erg leuk en als ik het nu uitmaak kan ik dus niet meer terug. Ik kan wel laten doorschemeren hoe ik erover denk maar als hij dan bij zijn standpunt blijft ben ik hem mooi kwijt. Andere optie is het nog even aanzien.. Suggestions?
maak het uit... en als hij onverschillig reageert dan weetje genoeg... wanneer hij je terug wil, laat hem dan beloven dat hij 100 % voor je gaat!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik denk dat je niet aan ons moet vragen of wij voor je beslissen. Dit soort beslissingen moet je echt zelf nemen, want ik vind het nogal raar dat je mensen die je vaak niet eens kent laat beslissen over het feit wat jij met je relatie gaat doen. Dus beslis zelf en weeg eerst wel goed alles af, wil je hem wel kwijt. Het kan tenslotte altijd nog groeien bij hem.
Oud 22-10-2003, 14:53
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 22-10-2003 @ 12:38:
Ik denk dat je niet aan ons moet vragen of wij voor je beslissen. Dit soort beslissingen moet je echt zelf nemen, want ik vind het nogal raar dat je mensen die je vaak niet eens kent laat beslissen over het feit wat jij met je relatie gaat doen. Dus beslis zelf en weeg eerst wel goed alles af, wil je hem wel kwijt. Het kan tenslotte altijd nog groeien bij hem.
ik zie het niet als beslissen.. ik vraag me gewoon af wat jullie zouden doen en deze - vrij zwart/wit geschetste - situatie. Ik ga daar heus niet 100% blind op af, maar misschien zijn er wel dingen die me aan het denken zetten.
Oud 23-10-2003, 02:06
Sangria
Sangria is offline
Hij durft dus niet gelijk zo serieus? Moeilijk. Kan me voorstellen dat je je afvraagt hoelang dat 'gelijk' nog gaat duren, ja. Je kunt dat wel aan hem gaan vragen, maar dat zal hij zelf ook wel niet weten, tis meer iets gevoelsmatig denk ik.

Als je doet wat bertbart zegt denk ik niet dat je in zijn geval veel bereikt. Hij heeft vertrouwen nodig (want blijkbaar is hij ergens bang voor), als je hem dan zo dumpt denk ik niet dat dit bevoordelijk is daarvoor.
Oud 23-10-2003, 09:51
Verwijderd
Als hij echt van je houd word het vanzelf wel serieus
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:07
juno
juno is offline
Sommige mensen springen meteenhet diepe in, anderen hebben een beetje koudwatervrees. Als ze er eenmaal inliggen, zwemmen ze even goed hoor. Laat hem maar even voelen met die grote teen, en van het trapje afgaan. Jij mag bommetje doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:25
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2003 @ 11:07:
Sommige mensen springen meteenhet diepe in, anderen hebben een beetje koudwatervrees. Als ze er eenmaal inliggen, zwemmen ze even goed hoor. Laat hem maar even voelen met die grote teen, en van het trapje afgaan. Jij mag bommetje doen.

mooi verwoord en tis nog waar ook
Reageren

Regels voor berichten