Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een vriend en die had een heel erg leuke vriendin gevonden, maar na 2,5 maand toen hij toch wat verder wilde ontdekte hij dat zij nou ja een heel verhaal je mag het zelf invullen.. Maar daar is hij dus nog 4 maanden aan bezig geweest om dat te veranderen.. Maar nu gaat het supergoed met hun 2 en ook op seksueel gebied... Als je van hem houdt moet je hem eroverheen helpen, hoelang dit ook mag duren... Op een dag is hij eroverheen kan een maand duren maar kan ook een jaar duren.. Als hij eroverheen is wordt jullie band waarschijnlijk nog sterker... Je moet afwegen wat je zelf het beste vind.. Je kan hem en dus jou een kans geven maar dan moet je hem helpen of je denkt bij je eigen ik maak het uit en er zijn nog zoveel leuke jongens... Moeilijk om te overwegen, maar die beslissing zal je toch moeten maken..
Gr, DaLoverBoy
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je niet aan ons moet vragen of wij voor je beslissen. Dit soort beslissingen moet je echt zelf nemen, want ik vind het nogal raar dat je mensen die je vaak niet eens kent laat beslissen over het feit wat jij met je relatie gaat doen. Dus beslis zelf en weeg eerst wel goed alles af, wil je hem wel kwijt. Het kan tenslotte altijd nog groeien bij hem.
||
Citaat:
|
Hij durft dus niet gelijk zo serieus?
![]() Als je doet wat bertbart zegt denk ik niet dat je in zijn geval veel bereikt. Hij heeft vertrouwen nodig (want blijkbaar is hij ergens bang voor), als je hem dan zo dumpt denk ik niet dat dit bevoordelijk is daarvoor.
||
Citaat:
![]() mooi verwoord en tis nog waar ook ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |