Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 11:51
Verwijderd
Ik ken mensen die one night stands hebben en het dan te intiem vinden om te zoenen. Maar ik zou echt geen seks kunnen hebben zonder de zoenen. Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:03
Verwijderd
idem.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:04
Qimm
Qimm is offline
Ik vind het belangrijk, naast dat zoenen lekker is heeft het een belangrijke plaats tijdens de sex. Het kan zijn pesterig, liefdevol, gepassioneerd, speels. Ik zou het niet zonder kunnen denk ik zo...
Oud 20-10-2003, 12:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zoen niet tijdens elke seks sessie, maar ik zou nooit met iemand seks hebben met wie ik niet zou willen zoenen.
Oud 20-10-2003, 12:28
metalgirl
metalgirl is offline
Ik kán het wel zonder, maar vaak is zoenen wel een "geilmakertje" en ik vind het heeeeerlijk om heftig te kussen tijdens de seks.
Oud 20-10-2003, 12:44
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
kan het wel zonder, maar zoenen tijdens de seks is wel heel erg leuk, dus liever wel.
Oud 20-10-2003, 12:45
josdebos
josdebos is offline
ehm..meestal begint het met zoenen, en dat eindigt met seks.. dus..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 13:04:
Ik vind het belangrijk, naast dat zoenen lekker is heeft het een belangrijke plaats tijdens de sex. Het kan zijn pesterig, liefdevol, gepassioneerd, speels. Ik zou het niet zonder kunnen denk ik zo...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:02
Verwijderd
Ben het helemaal met Qimm eens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:07
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa zoenen hoort voor mij echt bij de seks
Oud 20-10-2003, 15:38
AngelLena
AngelLena is offline
Ja, ik vind zoenen ook zeer prettig ja. Maar zou zeker wel zonder kunnen. Als ik totaal niets voor iemand zou voelen en er sex mee zou hebben (one night stand dus) zou ik zoenen totaal niet belangrijk vinden en zou het ook niet zo snel in me opkomen om veel te zoenen tijdens de sex, maar als ik van een jongen houd waar ik sex mee heb dan is zoenen toch zeker een must
Oud 20-10-2003, 15:48
[Ace]
[Ace] is offline
je kunt wel zoenen zonder sex te hebben, tuurlijk..
maar ik vind dat zoenen het sexen wel een stuk leuker maakt, en spannender, gewoon heel geil zoenen... hmmm
*zucht*
Oud 20-10-2003, 16:21
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik vind het dan veel fijner met zoenen
Veel intiemer enzo
Verder wat Qimm zegt
Oud 20-10-2003, 19:56
freakieflower
freakieflower is offline
Lijkt me best knap als je sex heb zonder te zoenen....volgens mij moet je iemand dan echt wegduwen...haha
Oud 20-10-2003, 19:57
Chimera
Chimera is offline
De twee keer dat ik nog sex met m'n ex gehad heb, hebben we mekaar ook niet gezoend, omdat dat op een bepaalde manier inderdaad intiemer kan zijn dan de sex zelf. Was erg vreemd.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:22
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2003 @ 16:38:
Ja, ik vind zoenen ook zeer prettig ja. Maar zou zeker wel zonder kunnen. Als ik totaal niets voor iemand zou voelen en er sex mee zou hebben (one night stand dus) zou ik zoenen totaal niet belangrijk vinden en zou het ook niet zo snel in me opkomen om veel te zoenen tijdens de sex, maar als ik van een jongen houd waar ik sex mee heb dan is zoenen toch zeker een must

ik zou toch eerder met ieamdn kunne zoenen zonder te sexen dan ermee sexen zonder (eerst) te zoenen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:35
Dark Angel
Dark Angel is offline
De keren dat ik geen zin in zoenen had, was met iemand waar ik niet verliefd op was. Ben ik dat wel dan vind ik het heerlijk en hoort het er ook echt bij.
Oud 20-10-2003, 21:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
no way dat ik sex kan hebben zonder zoenen dat hoort er gewoon bij en ja tis lekker intiem
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:28
Buttercup
Buttercup is offline
Ik heb een tijdje pfeiffer gehad, dus mocht niet zoenen met mijn vriendje en geloof me...er is dan echt niks aan seks Gelukkig is m'n pfeiffer nu weer over
Oud 20-10-2003, 21:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Buttercup schreef op 20-10-2003 @ 22:28:
Ik heb een tijdje pfeiffer gehad, dus mocht niet zoenen met mijn vriendje en geloof me...er is dan echt niks aan seks
Hehehehehehe.

Hebben jullie het met condoom gedaan?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:02
Verwijderd
Als we echt bezig zijn stoppen we soms om te zoenen, maar dat gebeurt niet echt vaak.

Ik hou eigenlijk niet echt van zoenen, niet dat hij het niet goed kan (integendeel) maar..nou ja gewoon
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:18
Verwijderd
Ik zoen altijd onder de seks..... Ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen waar ik eerst niet een tijdje meet zat te zoenen voordat we overgingen op de seks...

dus ook tijdens de seks
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 20:57:
De twee keer dat ik nog sex met m'n ex gehad heb, hebben we mekaar ook niet gezoend, omdat dat op een bepaalde manier inderdaad intiemer kan zijn dan de sex zelf. Was erg vreemd.
Het is niet alleen een vermoeden van jou, het is ook uit onderzoek gebleken. Uit een in Psychologie Magazine gepubliceerd artikel bleek dat zoenen door veel mensen intiemer wordt ervaren dan de daad zelf. Dat zag je ook terug bij stellen met wier relatie het slecht ging of die in scheiding lagen: vaak gingen ze nog wel met elkaar naar bed, maar zoenen deden ze niet meer.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:01
KiMZz
KiMZz is offline
Wij zoenen sowieso nooit veel (kweet nie waarom..), naja geen tongzoenen dan. Kusjes overal wel hoor maar tongzoenen niet... Dus k vind t nie perse bij de sex moeten...
Oud 21-10-2003, 13:34
snarl
snarl is offline
ik weet niet of ik ooit een one-night-stand zou kunnen hebben, of ik dat wel wil, maar zoenen is echt te intiem dan, denk ik. en omdat het zo intiem is, vind ik het juist wel belangrijk als ik het met mn vriendje doe..
Oud 21-10-2003, 14:21
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik vind het niet zo zeer heel belangrijk, ik vind het gewoon een stuk intenser, liever, lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 14:34
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind zoenen tijdens de sex echt erbij horen. Om elkaar een beetje te pesten, geil te maken of gewoon omdat het heerlijk is.. Ik kan niet zonder zoenen tijdens de sex..
Ben zefls een keer klaargekomen terwijl hij me zoende,.. was apart.
Oud 21-10-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
josdebos schreef op 20-10-2003 @ 13:45:
ehm..meestal begint het met zoenen, en dat eindigt met seks.. dus..
Bij mij ook...Vind sex zonder zoenen geen sex...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 15:54
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik vind het belangrijk om echt geil te worden (dus als soort voorspel als je beiden nog je kleren aanhebt), als iemand goed kan zoenen dan voel ik dat meteen in mn onderbuik...maar het ligt misschien ook aan hoe interessant ik de persoon in kwestie vind hehe
Ook voor 'tussen de bedrijven' door, dus als je niet aan het sexen bent, kan zoenen lekker zijn...gewoon te laten merken dat je iemand lief vindt, om intimiteit.

Helaas kan mijn vriend niet goed zoenen (wel kusjes geven maar zoenen met hem vind ik niet lekker)...en dat mis ik dus ook best wel....tijdens sex zoenen we zelden (ik vind het ook absoluut niet prettig als hij het probeert dus ontwijk het ook).
Als we 'niks' doen vindt ik het wel fijn om kusjes te geven, om te laten merken dat ik m lief vindt.

Ik weet het, ik zou hem de kans moeten geven om zichzelf erin te ontwikkelen, maar ik vind het gewoon niet fijn met hem (ik proef altijd wat ie heeft gegeten of gerookt, hij heeft vieze tanden-al 15 jaar of langer niet naar tandarts geweest-, hij zoent niet lekker) dus ik omtwijk het liever.....ja best zielig voor hem, maarja

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:42
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
hmm tijdens sex niet zoveel kusjes geven ofzo maar meer in haar nek en op haar hoofd. Dus weinig kussen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 18:41
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Zoenen is inderdaad heel erg belangrijk tijdens sex, toch een gevoel van intimiteit
Oud 21-10-2003, 19:04
Verwijderd
zoenen is een must tijdens de sex
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 23:56
MrOizo
MrOizo is offline
nou ik kom inderdaad lekkerder klaar tijdens de sex als ik bezig ben me kussen te zoenen
Oud 22-10-2003, 09:08
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 22-10-2003 @ 00:56:
nou ik kom inderdaad lekkerder klaar tijdens de sex als ik bezig ben me kussen te zoenen
Oud 22-10-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 21-10-2003 @ 20:04:
zoenen is een must tijdens de sex
Het is sowieso een begin ervan. Ik kan me eigenlijk niet een vorm van seks voorstellen zonder eerst te zoenen, misschien ben ik wel conservatief, maar ik vind het gewoon fijn, intiem en geil.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:25
Kip187
Kip187 is offline
ik vind het iets intiems hebben. Kan dan wel weer snappen dat mensen bij one night stands niet zoenen, net als hoeren
pure lust is het dan.

maar ja daar doe je niets aan.

verder

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Oud 22-10-2003, 12:18
Verwijderd
even belangrijk als de seks

xxx
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:30
STP
STP is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 20-10-2003 @ 13:03:
idem.
Inderdaad, dat maakt het erg intiem, ik zou ook niet seks kunnen hebben zonder zoenen...
Oud 22-10-2003, 13:34
Beryll
Beryll is offline
Soms is het beter als intimiteit op de achtergrond blijft. Hiermee ben ik het persoonlijk niet eens, maar dit is wel overeenkomstig de mening van velen.

Immers, als iemand een one-night-stand heeft met een ander, gaat het daarbij niet om werkelijk intimiteit, niet om liefde, om de ziel of het hart van de ander. Het gaat daarbij om een lichamelijke aantrekkingskracht. Intimiteit wordt hiermee meteen naar de achtergrond verdrongen. Zoenen is inderdaad iets heel intiems en zal dus voor sommigen te intiem zijn in bed met mensen met wie zij enkel seks en geen geestelijke band hebben.

Persoonlijk zou ik niet met iemand naar bed gaan zonder het verlangen naar echte intimiteit, namelijk het innerlijk, het hart van iemand. Daarbij sluit zoenen dan weer heel prettig aan, zo lijkt me.

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:36
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2003 @ 11:15:
Het is sowieso een begin ervan. Ik kan me eigenlijk niet een vorm van seks voorstellen zonder eerst te zoenen, misschien ben ik wel conservatief, maar ik vind het gewoon fijn, intiem en geil.
Same here.
Oud 22-10-2003, 13:39
STP
STP is offline
Citaat:
Beryll schreef op 22-10-2003 @ 14:34:
Soms is het beter als intimiteit op de achtergrond blijft.
Misschien bij one-night stands, maar dat is iets wat ik überhaupt niet zie zitten
Oud 22-10-2003, 13:45
Beryll
Beryll is offline
Citaat:
STP schreef op 22-10-2003 @ 14:39:
Misschien bij one-night stands, maar dat is iets wat ik überhaupt niet zie zitten
Ik ook niet, ik zal mijn post aanpassen om geen misverstanden in de wereld te helpen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:55
Studentje
Studentje is offline
't Hoort erbij.
Oud 24-10-2003, 13:29
Optima
Optima is offline
zoenen is seks voor mij. Sinds de eerste keer dat ik mijn vriend kuste, voelde het al alsof onze lichamen samensmelten. Dit klinkt misschien ontzettend dromerig, maar van kussen werd ik van binnen volledig vloeibaar.

sinds dat er seks bijgekomen is, kunnne we niet meer kussen zonder seks te hebben. Dus is kussen in openbare gelegenheden vragen om moeilijkheden..
Oud 24-10-2003, 17:41
Verwijderd
Ik vind zoenen er voor, tijdens en na de seks wel bijhoren eigenlijk. Tijdens de seks kan je het denk ik beter een andere benaming geven; lebberen ofzo . Nee, maar heftig zoenen, ja dat maakt de seks net even beter en fijner!

Alleen als we in de ochtend (nog voor het ontbijt) seksen ben ik niet zo'n fan van zoenen, bah! Maar vaak als we eenmaal bezig zijn, beginnen we toch te zoenen, dan maakt het niet meer uit ofzo. Soms ook niet hoor... tenminste niet echt zoenen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Heel belangrijk.
Ik kan me geen seks zonder zoenen voorstellen eigenlijk...
Oud 24-10-2003, 18:33
Boef
Boef is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 21-10-2003 @ 16:54:
Helaas kan mijn vriend niet goed zoenen (wel kusjes geven maar zoenen met hem vind ik niet lekker)...en dat mis ik dus ook best wel....tijdens sex zoenen we zelden
Kun je het 'm niet subtiel laten weten ofzo? Best wel jammer namelijk als je zoiets mist ofoz, of als je je eraan gaat ergeren denk ik...

ontopic: wel belangrijk enz.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:49
Warsocket
Warsocket is offline
het zoenen is er wel leuk bij maar je ligt niet echt kwalitatief goed te zoenen als je aan het sexen bent dan is het meer aflebberren
Oud 24-10-2003, 20:03
Verwijderd
Geen zoenen zonder verliefd zijn.
Geen sex zonder liefde.
Geen sex zonder zoenen.

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten