![]() |
|
![]() |
Ik heb een tijdje pfeiffer gehad, dus mocht niet zoenen met mijn vriendje en geloof me...er is dan echt niks aan seks
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind zoenen tijdens de sex echt erbij horen. Om elkaar een beetje te pesten, geil te maken of gewoon omdat het heerlijk is.. Ik kan niet zonder zoenen tijdens de sex..
Ben zefls een keer klaargekomen terwijl hij me zoende,.. was apart.
|
Ik vind het belangrijk om echt geil te worden (dus als soort voorspel als je beiden nog je kleren aanhebt), als iemand goed kan zoenen dan voel ik dat meteen in mn onderbuik...maar het ligt misschien ook aan hoe interessant ik de persoon in kwestie vind hehe
![]() Ook voor 'tussen de bedrijven' door, dus als je niet aan het sexen bent, kan zoenen lekker zijn...gewoon te laten merken dat je iemand lief vindt, om intimiteit. Helaas kan mijn vriend niet goed zoenen (wel kusjes geven maar zoenen met hem vind ik niet lekker)...en dat mis ik dus ook best wel....tijdens sex zoenen we zelden (ik vind het ook absoluut niet prettig als hij het probeert dus ontwijk het ook). Als we 'niks' doen vindt ik het wel fijn om kusjes te geven, om te laten merken dat ik m lief vindt. Ik weet het, ik zou hem de kans moeten geven om zichzelf erin te ontwikkelen, maar ik vind het gewoon niet fijn met hem (ik proef altijd wat ie heeft gegeten of gerookt, hij heeft vieze tanden-al 15 jaar of langer niet naar tandarts geweest-, hij zoent niet lekker) dus ik omtwijk het liever.....ja best zielig voor hem, maarja ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 15:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het iets intiems hebben. Kan dan wel weer snappen dat mensen bij one night stands niet zoenen, net als hoeren
pure lust is het dan. maar ja daar doe je niets aan. verder quote: -------------------------------------------------------------------------------- Qimm schreef op 20-10-2003 @ 13:04: Ik vind het belangrijk, naast dat zoenen lekker is heeft het een belangrijke plaats tijdens de sex. Het kan zijn pesterig, liefdevol, gepassioneerd, speels. Ik zou het niet zonder kunnen denk ik zo... --------------------------------------------------------------------------------
|
![]() |
Soms is het beter als intimiteit op de achtergrond blijft. Hiermee ben ik het persoonlijk niet eens, maar dit is wel overeenkomstig de mening van velen.
Immers, als iemand een one-night-stand heeft met een ander, gaat het daarbij niet om werkelijk intimiteit, niet om liefde, om de ziel of het hart van de ander. Het gaat daarbij om een lichamelijke aantrekkingskracht. Intimiteit wordt hiermee meteen naar de achtergrond verdrongen. Zoenen is inderdaad iets heel intiems en zal dus voor sommigen te intiem zijn in bed met mensen met wie zij enkel seks en geen geestelijke band hebben. Persoonlijk zou ik niet met iemand naar bed gaan zonder het verlangen naar echte intimiteit, namelijk het innerlijk, het hart van iemand. Daarbij sluit zoenen dan weer heel prettig aan, zo lijkt me. Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 13:47. |
![]() |
|
zoenen is seks voor mij. Sinds de eerste keer dat ik mijn vriend kuste, voelde het al alsof onze lichamen samensmelten. Dit klinkt misschien ontzettend dromerig, maar van kussen werd ik van binnen volledig vloeibaar.
sinds dat er seks bijgekomen is, kunnne we niet meer kussen zonder seks te hebben. Dus is kussen in openbare gelegenheden vragen om moeilijkheden.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind zoenen er voor, tijdens en na de seks wel bijhoren eigenlijk. Tijdens de seks kan je het denk ik beter een andere benaming geven; lebberen ofzo
![]() Alleen als we in de ochtend (nog voor het ontbijt) seksen ben ik niet zo'n fan van zoenen, bah! Maar vaak als we eenmaal bezig zijn, beginnen we toch te zoenen, dan maakt het niet meer uit ofzo. Soms ook niet hoor... tenminste niet echt zoenen. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: wel belangrijk enz. |
![]() |
|
het zoenen is er wel leuk bij maar je ligt niet echt kwalitatief goed te zoenen als je aan het sexen bent dan is het meer aflebberren
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |