![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar daar verknal je echt je lichaam mee, dus niet doen!
|
Verwijderd
|
Volgens mij is dat een perfect normaal gewicht maar zoveel weet ik er ook niet van. En die pillen lossen niks op als je een eetprobleem hebt.. ik zou het er eerder eens over hebben met de huisarts want dat wegproppen is volgens mij ook niet gezond of zelfs een ziekte, maar daar kunnen anderen hier vast meer over vertellen.
|
![]() |
|
Ik wil ook wel met iemand praten drover enzo, maar mn ouders mogen het niet weten, veel stress thuis nu en mn vader heeft heel veel aan zn hart dus dat kan er echt niet meer bij. Vorig jaar ben ik verkacht, ik weet hoe mn ouders toen waren (slapeloze nachten en veel spanning), dat wil ik gewoon niet nog een x
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent heus geen zeikerd als je om zoiets naar je ouders gaat. Maar deze topic begint meer een dialoog te worden dan een forumpost, als je verder wil praten staat m'n msn in m'n profiel en anders raad ik toch echt aan om het er met iemand in je omgeving over te hebben met een beetje verstand van zaken.
|
![]() |
|
[QUOTE]********** schreef op 22-10-2003 @ 20:18:
[B]Volgens mij is dat een perfect normaal gewicht maar zoveel weet ik er ook niet van. En die pillen lossen niks op als je een eetprobleem hebt.. Inderdaad, je gewicht is okee. En als die dingen zouden helpen dan ga je nog denken ' O, lekker het helpt' en dan ga je jezelf dadelijk zulke vreetaanvallen toestaan omdat je denkt het daarna op te kunnen lossen met laxeermiddel....maar dit is echt gevaarlijk want zo ontwikkel je echt een eetstoornis als boulimia enz., het is hardstikke ongezond voor je lichaam/ spijsvertering (raakt helemaal verstoord) en laxeermiddel lang gebruiken is ook gevaarlijk. Doe het dus niet want van het een komt het ander en dan zit je dadelijk met meer problemen dan je al had en dat wil je ook niet. Je bent al hardstikke goed bezig als je in 2 mnd al 9,5 kilo bent afgevallen! (zorg ook dat je niet te snel wilt afvallen, doe het in een rustig tempo, dan is er ook minder kans op terugval, jojo-effect e.d) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |