Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je exacte cijfers?
||
Citaat:
exacte cijfers van geld? nee van bezoekersaantallen? Valt e.e.a. aan op te zoeken ja.
|
![]() |
Ja, Jon vormt met zijn snelle servers de grootste dump-site van Europa.
ftp://Warez:Ah93JDpQ@ftp.scholieren.com/ Jon kan nu zien welke gekken daadwerkelijk bovenstaande URL hebben proberen te bezoeken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jon is de 'directeur' van scholieren.com, hij verdient hier zijn brood mee (geen vetpot).
Simon is een medewerker en krijgt ook gewoon een slaris. Jon moet ook een kantoortje betalen en de daarbij behoorende inventaris. Simon is aangenomen om oa te zorgen dat Jon zich niet hoeft bezig te houden met het forum. Maar geloof me, Jon ziet meer dan je denkt, open maar eens een topic over Jon ergens ![]() De FB's doen dit vrijwillig, en krijgen er geen gelvoor, wel krijgen ze als het financieel kan weleens een kerstcadeau of een 'bedrijfs'-uitje. En dan nog wat secundaire arbeidsdingetjes als webspace, emailadres enzo. Jon is dus aanwezig op het forum, maar reageert niet. Simon is wel bezig op het forum maar reageert weinig. Beide zijn ze volgens mij vooral bezig met het checken van werktsukken en verbeteren van de site. (correct me if I'm wrong) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() EN natuurlijk is ie er weleens, wilde alleen aangeven dat hij niet reageert alleen bijna alles leest en weet ![]() Een soort forumspook ![]() Jon 24M - Forumspook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) - II hhendrikxx | 102 | 27-03-2005 00:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ingetrokken tepel ItsSuuS | 40 | 17-02-2005 19:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pedofielsite van web gehaald Isa | 184 | 14-08-2003 11:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |