Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen bij de 'echte' zuip/studenten cafés is het hier 1,50€, maarjah daar is de sfeer ook meestal ietsje uuuhm... ja... geen goede sfeer in ieder geval ![]() Oh ja en thx Robo! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hehe, leve mijn hangplekken: bier voor 1 euro
![]() Maar het is mij opgevallen dat sommige dranken/combinaties je eerder een kater bezorgen dan andere. Als ik alleen wijn drink dan heb ik het gegarandeerd zitten, alleen safari dan heb ik nergens last van. En witte wijn gecombineerd met bessenjenever en kersenbrandewijn geeft ook nix terwijl wodka-red bull met wijn wel hard aankomt (tenzij het weer canei is want die doet t weer niet...). Gewoon onthouden en volgende keer niet meer drinken. |
![]() |
|
Sommige mensen kunnen slecht tegen sommige soorten alcohol, en t hangt er ook vanaf hoe t valt. Soms drink ik nog geen 3 liter bier en voel ik me beroerd, soms 4.5 en ben ik volgende dag alleen een beetje duffig.
(Sterke) Drank combineren kan ook een redelijk harde uitwerking op mij hebben ![]() Dus t hangt eigenlijk vooral van de persoon af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb gewoon absoluut nooit last van een kater, altans geen hoofdpijn. Als ik echt teveel heb gezopen dan voel ik me een beetje wazig en is mijn maag wat van streek...
Maarja, als straf heb ik weer andere alcoholgeralteerde aandoeningen waar je niet vrolijk van wordt.
||
Citaat:
Das ziekelijk veel op zich.....props als je er tegen kan zonder je helemaal lam te kotsen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik alleen bier drinkt, valt het prima, ben dan ook wel goed dronken, val dan wel us, loop moeilijk enzo, maar ik voel me goed...
Maar meestal drink ik denk ik 5 liter bier ofzo en 2 liter wijn/fiero en soms sterker...en dan valt het wel eens fout...niet kotsen, want dat doe ik pas de volgende ochtend, maar gewoon dat ik niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen en ruzie krijg met mensen omdat ze me vervelend vonden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en een avond is lang he, ik neem aan dat omajunk niet bedoelde 7 liter in een uur. correctie: dat hoop ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met een glas of 10 (a 20 cl) ben ik al flink van de kaart ...ook eigenlijk weinig behoefte om daar op te trainen ofzo. En ik kan me ook flink beroerd voelen als ik amper wat op heb. Of juist totaal niet als ik voor mijn doen veel op heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Cafe Heartland halveert zijn bierprijs naar 95€cent, en andere cafes hebben happy hour-achtige acties(2 drankjes voor de prijs van 1 enz) Goeie zaak ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol gebruik enquete poedelzzzz | 67 | 20-11-2006 13:03 | |
Drugs & Alcohol |
Kaalkopjes ShadowX | 61 | 06-12-2005 12:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Krappe ouders Kleine Tulp | 143 | 14-12-2002 10:19 |