Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 17:21
sa家
sa家 is offline
Is het eten uit de kantine ook zo ranzig bij jullie? Kleffe, lauwe appelflappen en de kroketten zijn weer te koud? Bij ons staat ook zo'n Mars-automaat, die dingen komen er haast bevroren uit.
En dan ook nog zoveel geld ervoor vragen
Oud 10-11-2003, 17:29
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Bij ons is het goed te doen. En als je niet tevreden bent over het eten op je iegen school, doe je er zelf wat aan. Bij ons zorgen de leerlingen ook daarvoor, werkt heel goed.
Oud 10-11-2003, 17:32
sugrbabe
sugrbabe is offline
Nop!!!
Bij ons helemaal niet!!
Keuringsdienst van Waren (ofzow) is wel lang geweest en die vond het blijkbaar niet goed genoeg . Sindsdien is het nog beter geworden (ze hebben de boel verbouwd).
Oud 10-11-2003, 17:35
antoinette1987
antoinette1987 is offline
Bij ons op school is alles goed, geen koude of bevroren spullen. Ook is het niet echt duur. XxX
Oud 10-11-2003, 17:44
Verwijderd
wij hebben een prima kantine. allerlei soorten (stok)broodjes, pizzabroodjes, uienbroodjes, croissantjes, sauzijcenbroodjes, en snoepgoed. t is allemaal geweldig, en niet heel erg duur.
Oud 10-11-2003, 18:19
Verwijderd
Heel goed te doen Alleen het lijkt wel of er steeds minder beleg op een broodje gezond komt, maar ja, het is overal bezuinigen Verder heb ik niks te klagen
Oud 10-11-2003, 19:17
T鏮ey
T鏮ey is offline
Citaat:
WooF schreef op 10-11-2003 @ 18:44:
wij hebben een prima kantine. allerlei soorten (stok)broodjes, pizzabroodjes, uienbroodjes, croissantjes, sauzijcenbroodjes, en snoepgoed. t is allemaal geweldig, en niet heel erg duur.
tsjonge jonge, wat een luxe.
Op mijn middelbare school kon je alleen melk kopen en spul uit automaten trekken....
Oud 10-11-2003, 20:22
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Is prima bij ons. Kroketten zijn altijd gewoon warm, net als saucijzenbroodjes etc.. Nooit problemen ofzo.
Nouja een ding is een beetje jammer: Bij de broodjes gezond ruik je het ei erop al vanaf 5 meter.

En de chocoladerepen zijn goedkoper dan in de supermarkt.
Oud 10-11-2003, 22:06
Balance
Balance is offline
Die dingen zijn er bij ons uberhaupt niet. Je mag het doen met een onbelegd broodje.
Oud 11-11-2003, 09:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons kan je in de kantine alleen snoep krijgen zoals candybars, zakjes met banaantjes enzo, roze koeken, suikerwafels. Verder kan je drinken krijgen maar geen broodjes ofzo.
Oud 11-11-2003, 10:43
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Bij ons kun je ontzettend veel krijgen, het is niet duur en ook gewoon heel lekker warm enzo...
Oud 11-11-2003, 12:17
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
sa家 schreef op 10-11-2003 @ 18:21:
Is het eten uit de kantine ook zo ranzig bij jullie? Kleffe, lauwe appelflappen en de kroketten zijn weer te koud?
Bij mijn vroegere middelbare school was het juist andersom: je moest vijf minuten wachten voordat de kroketten enigszins afgekoeld waren als je een verbrande tong wilde vermijden.
Ook het assortiment was best uitgebreid en de prijzen waren niet te hoog.
Oud 11-11-2003, 16:59
sa家
sa家 is offline
Citaat:
WooF schreef op 10-11-2003 @ 18:44:
wauw!! Dat is lekker chique!
Oud 11-11-2003, 17:00
sa家
sa家 is offline
Bij ons is er wel nog een Super bij ons om de hoek,, ben je net bij de kassa als de bel alweer gaat..
Oud 11-11-2003, 18:57
sexylexy
sexylexy is offline
bij mij heb je lekkere dingen zoals hotdogs, sauzijzenbroodjes en krokketen, bitterballen, broodje gezond en frikadellen alhoewel die in de snackbar veel beter zijn. de zachte broodjes zijn zooo ranzig, maar de harde zijn lekker.
Oud 11-11-2003, 21:05
RayMania
RayMania is offline
Bij ons heb je best veel.
Je loop langs al dat gedoe (hema-achtig), en dan kan je dingen pakken. Nooit druk.
Er is van alles (broodjes met alles erop en eraan (paprika, tomaat, komkommer, salami, kaas etc..), hotdogs, worstenbroodjes, kaassoufle's, frikandellen, kroketten, pizza, soep, patat, appelflappen).

En ook het lekkerste: die vivit melk, en ook nog kwark (peer/aardbei). Ook nog allemaal snoep/chips/cake.
En koffie en thee heel goedkoop .
Oud 12-11-2003, 14:37
Lun@
Lun@ is offline
bij ons kan je nog niet eens koffie kopen eigenlijk alleen maar snoep, koeken soep, yogurt en ijsjes enzo. mag best is wat meer bijkomen
Oud 13-11-2003, 11:07
Surjirro
Surjirro is offline
God, ik pleit al jaren voor broodjes kroket, belegde broodjes en stokbrood. Maar helaas, mars automaten en kleffe croissaintjes is het enige. Oja, sinskort een cup a soup automaat, die niet helemaal voldoende functioneert
Oud 13-11-2003, 11:55
Zazoo
Zazoo is offline
bij ons verkopen ze broodjes zonder beleg, krentenbollen, croissants, donuts, saucijzenbroodjes, tosti, melk, chocomel en vifit en er staat een snoep-, blikjes- en koffieautomaat. hoe gevarieerd...
Oud 14-11-2003, 00:06
hansjuh
hansjuh is offline
Matige/redelijke kwaliteit tegen een te hoge prijs. alleen de soep is wel goed te doen, die pak ik vaker omdat ik dat thuis nooit maak.
Oud 08-07-2006, 07:59
Marlou
Marlou is offline
Geen idee..
Ik koop nooit wat in de kantine, dus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten