Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2003, 18:01
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
ik weet dat deze topic al eens is geweest maar ik stel hem tog ff iets anders.... nu ff mijn verhaal en daarna mijn vraag!

Ik heb ook ervaringen met een ''geest'' gehad, Niet op zo'n manier als hier verteld wordt maar als een soort boodschap dat het goed was gekomen...... mijn opa kwam namelijk bij mijn zus en mij langs! Ik heb dit nooit verteld eigenlijk, mijn zus wel, maar we zagen hem dus bij ons bed verschijnen net nadat hij overleden was. (we hebben het nooit van elkaar geweten, oke ik wel van mijn zus maar niemand van mij) We hebben ook niet geweten dat onze opa die nacht overleden was, we wisten wel dat het nie goed met hem ging, maar hij wou ONS (mijn zus en ik) niet zien....omdat hij dan nie vredig had kunnen sterven (hij had dan voor ons hier gebleven!!) Maar jah ff trug naar het ondw. hij vertelde dus aan ons dat wij ons geen zorgen hoeften te maken en dat hij over ons waakte....... Vlak voor hij stierf (hij lag in coma) werd hij nog ''wakker'''(om het zo maar ff te zeggen) en heeft iedereen gedag gezegt en bij mijn moeder zei hij; Sorry , het had anders moeten zijn.... ik weet nu denk ik wel wat het betekende maar jah ik zal het nooit zeker weten!...

Hebben jullie mssn ook zo'n ervaring? (ik bedoel dan met een boodschap dat het goed ging met die persoon of dat je iets niet/of juist wel moest doen?)
Advertentie

Regels voor berichten