Advertentie | |
|
![]() |
|
Druk. Erg druk. Cijfers zijn nu al zesjes of lager
![]() Ik vind het best wel moeilijk, en er wordt heel erg veel van je verwacht. Onze leraar wiskunde verwacht bijvoorbeeld dat we alles nog weten uit de vorige jaren ![]() Tis ook kut dat alles tegelijk komt ![]() Aargh, dit jaar heb ik écht het id (nu al) dat ik blijf zitten ![]() (4VWO trouwens) ![]() |
![]() |
|
de lesstof is alles behalve moeilijk alleen de opdrachten zijn zo vaag :-s en het is de bedoeling dat we alles zelf uitzoeken en we bijna geen hoorcolleges meer krijgen en das best jammer. Ik mis die lekker passieve hoorcolleges best wel, maar het schijnt dat je van actief kennis werven meer onthoudt dus dat ga ik dan maar eens een keertje doen hè
|
Ik zit in 4VWO, ik vind het nu opzich niet zo veel moeilijker dan vorig jaar, maar wel zwaarder, omdat je gewoon meer moet doen in minder tijd.
@wouszer: idd! Eindexamencijfer voor Frans en Duits 1 = eindrapportcijfer klas 4. Dus toch minder relaxen tijdens die vakken... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb vorig jaar 12 tentamens (van 2 uur) in 5 dagen gehad.. dat is 2 maal voorgekomen. Ennem.. je weet nu al dat je begin november toetsen hebt? Dan heb je tijd zat om die 9 toetsjes voor te bereiden..
|
![]() |
Oh ontopic:
Ik ben tweedejaars hbo. Ik dacht dat ik het vorig jaar druk had met tentamens en projecten, maar dit jaar slaat alles. Nog 6 maanden bikkelen en dan stage ![]() Op zich valt het trouwens best mee, ik besteed wel bijna al mn vrije tijd aan school nu ![]()
|
Ik snap er echt kompleet niks van echt niet ... ben nu 1x al van een school afgekikt (wegens drugsbezit) maar ook al 2x blijven zitten ... zit pas in fakking 2mavo ... ik kap er denkik mee dit heeft geen zin namelijk ... zonder opleiding kan ik trouwens ook bakken verdienen ... dus waarom moelijk doen op zo'n kuschool
|
![]() |
||
Citaat:
nee serieus: denk je dat je écht zo'n goede baan kan krijgen zonder opleiding? of bedoel je drugsdealen ofzo (ja sorry, je zegt het zo nadrukkelijk in je post)? misschien moet je een niveau lager gaan (je hebt geloof ik 4 niveaus op het vmbo ![]() Als je dat nu doet kan je misschien nog instromen en hoef je niet nóg een jaar over te slaan...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag mijn natuurkunde po afgemaakt whoei voelt zich goed en eerder deze week bio po al. nu heb ik alleen nog een toetsweek eind oktober/begin november maar die is wel goed ingedeeld (elke dag maar 1 leertoets)
ik heb het dit jaar nog best wel druk --> gewoon huiswerk (*is prima te doen) maar ook vakken afronden ckv fa en du en po's en natuurlijk het profielwerkstuk maar opzich is het wel te doen |
![]() |
|
Ik had een 3,6 op Duits. Dus dat was ff niet zo leuk. Kom van havo, doe nu 5vwo. C&M dus Duits12 en op havo heb ik helemaal geen Duits gehad. Alleen in de 2e en 3e klas. Ik loop dus behoorlijk achter, dus dat cijfer is ook wel logisch..
Een 6 op mondeling Frans, das wel redelijk, het blijft Frans he. Een 6,9 op wiskunde, dat viel behoorlijk tegen, ik haal normaal gesproken hogere cijfers op wiskunde, maar het is wel goed genoeg. Verder nog niks terug, na de vakantie pas. Deze hele week op school gezeten huiswerk gemaakt omdat de hele klas op werkweek is naar Berlijn (heb ik dus vorig jaar al gedaan) dus ik heb mn PO economie zo goed als af en PO informatica ook. ![]()
|
Ik vind het tot nu toe best ok gaan, maar ik heb de cijfers van mn se's dan ook nog niet terug. Deze week had ik 5 se's maar volgende toetsweek heb ik er 12
![]() edit: Het huiswerk vind ik niet overdreven veel eigenlijk. Maar dat kan komen door de planners, dan vergeet ik het gewoon te maken ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 09:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: Hetzelfde als andere jaren (6v). |
![]() |
|
![]() |
hmzz valt wel meej.. heb net de toetsweek erop zitten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greetzz
|
ik vind het niet echt lekker gaan, ik zit nu in 3vwo.
Het lijkt wel alsof er een huiswerkbombardement aan de gang is, ik moet heel erg wennen, dat kan je ook wel aan m'n cijfers zien maar ik heb nu het gevoel dat ik een beetje aan het nieuwe ritme begin te wennen.
|
In 4 havo vlat het allemaal erg mee. Ik ben wel 8 uur per dag bezig, maar bij m&o zit ik al bij hoofdstuk 5, terwijl je pas hoofdstuk 2 af moet hebben, bij wiskunde loop ik een maand voor, en heb nog maar 1 cijfer: een goed voor levensbeschouwing. Maar disndag weer wiskundee-cijfer...
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt zwaarder geworden. (5 vwo). Nog meer zelfstandigheid, nog meer eigen discipline. Er wordt zoveel van je verwacht. Ik heb frans 2, en onze lerares verwacht dat we tijdens iedere les lijsten aanleggen van ieder woordje dat we niet kennen en dat we die lijsten iedere dag leren. We moeten -waar het normaal voornamelijk op de theorie gericht was- nu ook echt Frans praten, talloze brieven schrijven... We hebben haast aan alleen Frans al een dagtaak.
Het lijkt wel alsof iedere leraar nu nog meer denkt dat zijn vak het enige is wat je hoeft te doen. Maar ik weet zeker dat het me wel gaat lukken, na de vakantie meteen de eerste toetsweek dus ik ben alweer druk aan het samenvatten ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het echt veel moeilijker geworden, super veel lees- en luistertoetsen, die had ik eigenlijk nog nooit eerder gehad...
![]() ![]() Achja... we zien wel! (Vwo4 trouwens)
|
uhm...gaat op zich wel. doe nu 4havo. had vorige week 7 toetsen + les bijna elke dag tot 4 uur+ huiswerk.
pffff was echt veel. tuurlijk zullen altijd mensen zijn die meer hadden maar ik vond het heel erg veel. en ik moet ook overal voor leren, heb het niet zomaar gedaan. maar nu vakantie dus. ben er nu wel achter dat je echt bij moet houden met huiswerk enzo. dus ben nu bezig met m'n leesautobiografie (po voor NL) maar eigenlijk niet zo slim dat ik op het forum zit ![]()
|
(5vwo)
euhm niet moeilijk maar ontzettend veel meer stof/huiswerk en met mijn alles op het laatste moment loopt het soms niet helemaal goed maar ik red het wel vind ik .. teminste ik ben rdelijk positief!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #10 mueslireep | 500 | 15-11-2012 09:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat jullie toekomstige nageslacht heten? Severus | 80 | 04-04-2010 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |