Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2003, 19:55
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Wat kan ik hebben? Ik ben ook een kilootje afgevallen sinds gisteren (en ik heb toch normaal gegeten)... beetje koude handen en voeten, brok in mijn keel, algemeen kutgevoel. Ik heb ook een beetje moeite met kijken. Mijn ma zegt dat ik altijd zoveel drink en me moet laten testen op diabetes, maar de laatste dagen dat ik me zo klote voel drink ik nauwelijks (normaal zo'n 3 liter water + cola, bier, koffie, noem maar op).

Ohja. In het verleden heb ik gehyperventileerd ten gevolge van ernstige angst voor enge ziektes... maar toen had ik vooral last van pijn op de borst. Natuurlijk ben ik ook nu bang voor iets ergs.
Oud 23-10-2003, 20:22
ekki
ekki is offline
Hmm, vervelend. Misschien gewoon een virusje op komt. Ik zou zeggen: wacht het even af enzo. Als het nou te lang duurt, ga dan naar de dokter. Ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn. Als je denkt dat je suikerziekte zou kunnen hebben, zou ik ZEKER naar de dokter gaan.

Sterkte!
Oud 23-10-2003, 21:42
alwaysgood
alwaysgood is offline
als je min. 3 liter water op dag drinkt plus nog andere dranken, dan zou het evt. wel diabetes kunnen zijn. Maar veel drinken hoeft niet persee te duiden op diabetes. Gaat dan meer om gevoel dat je altijd dorst hebt.
Verder kan het een beetje stress zijn, daardoor kun je ook beetje afvallen en kun je je minder voelen.
Gewoon beetje rustig aan doen en ontspannen en genoeg slapen.
Oud 23-10-2003, 21:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik jou was zou ik proberen om morgen even langs de huisarts te gaan. Dan hoef je namelijk niet heel het weekend in de stress te zitten als je je dan nog zo voelt of het niet iets ergs is. Je huisarts kan je waarschijnlijk wel geruststellen want hoogstwaarschijnlijk is het niets ernstigs.
Oud 23-10-2003, 22:05
Verwijderd
Het lijkt wel een beetje op een virusje, maar omdat je ook met de gedachte zit dat je diabetes hebt (niet helemaal onterecht misschien, gezien je 'drinkgedrag' en je klachten), zou ik toch echt ff langs de huisarts gaan. Als er niks aan de hand is, ben je ook weer gerustgesteld.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 22:13
Verwijderd
Gewoon even naar de doc gaan, die weet er wel raad mee
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:46
Verwijderd
Griepje, lijkt mij...

Maar als je je er zorgen over maakt, dan kun je wel even naar je huisarts gaan, die kan je dan geruststellen of verder helpen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
er heerst wel griep dus misschien ist dat gwoon mn schoonouders zijn de hele week al goed beroerd normaal is dat met een paar dagen weg maar hun hebbe t echt al een dikke week dus wie weet heb jij ook een stevige griep nu...

en als t echt niet over gaat idd toch ff nd dokter op diabetes testen...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:56
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 23-10-2003 @ 23:05:
Het lijkt wel een beetje op een virusje, maar omdat je ook met de gedachte zit dat je diabetes hebt (niet helemaal onterecht misschien, gezien je 'drinkgedrag' en je klachten), zou ik toch echt ff langs de huisarts gaan. Als er niks aan de hand is, ben je ook weer gerustgesteld.
Vind ik ook

Beterschapjes alvast..!

Regels voor berichten