Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 15:16
sunflouwer
sunflouwer is offline
dat slaat toch nergens op, mijn moeder weet dat als ik met hem naar bed wil ik het toch wel doe enzow, en zijn moeder weet dat ook wel. Gaat die moeder van hem aan mijn moeder toestemming vragen of we wel samen op een kamer mogen, want dan bestaat de kans dat we seks hebben enzow...

Hebben ze ook ff zitten beslissen dat we als we bij een van ons thuis zijn we wat langer met de ouders en broertjes enzow moeten kletsen. Maar ik kom daar toch voor hem, niet voor zijn ouders en broertje...

is dit nou normaal ofniet???
Oud 22-04-2002, 15:45
snoopy
snoopy is offline
zijn jullie allang samen?
Oud 22-04-2002, 15:46
miro
miro is offline
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ze zich zorgen maken om jou. En uit het feit dat het mag, blijkt wel dat ze je vertrouwen.

En wat betreft dat je wel wat meer met ze mag praten vind ik ook niet meer dan normaal. Ze moeten het misschien niet zo tegen je zeggen maar blijkbaar hebben ze het er wel over gehad. Blijkbaar vinden ze het niet zo leuk dat jij alleen aandacht voor je vriendje hebt en totaal niet voor hen.

Maar das mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:15
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik ben 16 en mijn vriend is 17 en we gaan nu een half jaar met elkaar... We mogen overigens wel samen op een kamer gelukkig

Maar het feit dat we verplicht langer met die ouders moeten praten vind ik raar... We eten heel vaak bij elkaar en dan zitten we gewoon met hele familie aan tafel te kletsen met zijn allen. Ook heel vaak als ik daar kom is mijn vriend nog niet thuis en komt ie zo, en dan zit ik daar met zijn moeder te kletsen. Ook gaan we heel vaak naar danswedstrijden van mijn vriend, en dan zit ik ook gewoon met die ouders over vanalles te praten, en die ouders weten erg veel van me, ongeveer net zo veel als mijn ouders, alleen dingen van vroeger niet enzow... Dus ik snap het probleem niet, ik praat juist heel veel met ze enzow. Ik 'woon' daar zo'n beetje, en mijn vriend hier. We kunnen heel goed met elkaars families opschieten enzow. MIJn vriend gaat vaak met mijn broertje skaten en hij zit bij mijn broer op stijldansen. Ik ga vaak met zijn broertje hardlopen en ga met hem basketballen enzow

We gaan juist meer dan gemiddeld met elkaars familie's om als ik naar mijn vriendinnen kijk enzow

Dus ik snap het probleem niet, want elke dag zo'n verplicht gesprek is toch ook niet gezellig enzow?? af en toe heb ik die ouders gewoon even niks nieuws te melden
Oud 22-04-2002, 20:35
Kirk22
Kirk22 is offline
gaan ze echt zeggen " he hallo, waar ga je naar toe, je moet nog 5 minuten met me praten" ? Ik denket niet.
Ze zijn denk gewoon zenuwachtig ofzo, kleine meid gaat ff weg. Dat idee.
Oud 22-04-2002, 20:41
Piccola
Piccola is offline
Nou, als ik zo hoor hoeveel tijd jij met zijn familie optrekt enzo.. Dan snap ik het probleem echt niet!? Dan mag ik ook wel es wat meer bij mijn vriend's ouders/broertje/zusje zitten! En dat bij elkaar slapen.. Tsjah, als jullie seks willen dan komt dat er toch wel van. Kunnen ze wel moeilijk doen, maar 't is gewoon zo. En naast elkaar in slaap vallen en weer wakker worden is toch heerlijk?! Dat probleem snap ik dus ook niet echt... Maar goed, het mag dus wel? Das mooi! Dan wens ik jullie veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:44
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Nou, als ik zo hoor hoeveel tijd jij met zijn familie optrekt enzo.. Dan snap ik het probleem echt niet!? Dan mag ik ook wel es wat meer bij mijn vriend's ouders/broertje/zusje zitten! En dat bij elkaar slapen.. Tsjah, als jullie seks willen dan komt dat er toch wel van. Kunnen ze wel moeilijk doen, maar 't is gewoon zo. En naast elkaar in slaap vallen en weer wakker worden is toch heerlijk?! Dat probleem snap ik dus ook niet echt... Maar goed, het mag dus wel? Das mooi! Dan wens ik jullie veel plezier!
thank joe
Reageren

Regels voor berichten