![]() |
|
ik kreeg vanochtend dit mailtje:
Hoi Friso, Je hebt een week geleden de laatste waarschuwing gehad van Daan. Nu zie ik je weer offtopic lullen met een negatieve ondertoon tegenover het woord 'lauw'. (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=639732) Dit vind ik erg jammer, maar ik moet je toch een ban gaan geven. Het kan natuurlijk geen feest blijven. Omdat het de tweede keer is dat je een ban krijgt gaat deze een week duren. Groeten, Nou. Heel leuk en aardig. Maar lieve mensen op muziek. Deze zogenaamde 'waarschuwing' heb ik nooit gehad! Die is aangegrepen om mij maar een ban te geven. Ik heb nog eens nagekeken, geen mail, geen personal message. Niets. Punt 2 is dat de heer NIeuwelaar. Jawel, Jeroentje, mij vorige week heeft aangesproken over het beleid op scholieren. Hij wou weten wat ik ervan vond en wat veranderd moest worden omdat ik een regelmatige poster ben en misschien invloed had. Ik vertelde wat ik er van vond, maar ... toen zei hij: 'Ik zeg: laten we met zijn allen een middelvinger opsteken naar het beleid. Gewoon als scholieren, want ik vind dit ook maar bagger'. En ondertussen mij bannen om een negatief ondertoon. Klasse Jeroen. Ga zo door.
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat niet om het forum komen, maar het gebruiken van zaken die nooit zijn gebeurd, van een hypocriet beleid.
|
|