![]() |
||
Citaat:
edit: nee, persoonlijk vind ik het vrij laag, precies goed voor de gemiddelde discobezoeker dus. |
![]() |
|
Ik ken iemand die eens iets gedaan heeft op de plee van de Inrichting.. (toen't in een tent was op de overtoom)...
Vond ik heel knap. Die plees zijn SMERIG. Goed, ze werd ook een maand later opgebeld met een verhaal over jeuk aan je onderkantje..
|
![]() |
Jaaaa lekker op de wc tussen het kots of op de bar met de barman. Of heerlijk tussen de glasscherven, drankresten en dergelijke op de vloer.
Ik ben een groot voorstander van seks in een discotheek. Heerlijk. Iedereen zou altijd seks moeten hebben in een discothek. Vaak als we zin hebben springen we uit bed, trekken snel wat kleren aan en gaan heerlijk liggen seksen in de discotheek. Da place to be voor geweldige seks. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, geen seks gehad en ook met zoenen hou ik het echt het liefst bij een zo klein mogelijk aantal. De smaak van goedkope mixdrankjes gecombineerd met Marlboro Light is nou niet echt iets om over naar huis te schrijven, dus ik ben niet zo'n discokleffer.
Die aflevering van Neuken doe je zo! was trouwens wel echt ontzettend kansloos. Het eerste meisje dat op een met bier, toiletpapier, sigarettepeuken en urine bezaaide vloer op haar knieeën gaat, moet ik nog tegenkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt me toch leuker om't thuis te doen, niet allemaal van die mensen die je komen storen enzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs al zouden ze het helemaal niet kunnen zien, wie gaat er als ze niet eens 1 meter van haar ouders verwijdert is haar vriend zitten bevredigen? Ik zou me doodschamen als m'n moeder zich ineens omdraait. "Willen jullie een pepermuntje?" |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nooit gedaan, heb er ook geen behoefte aan. Als ik mn sexleven met heel veel mensen wil delen maak ik wel een filmpje ofzo
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kom dan ook nooit in discotheken, wel in restaurants. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ze gingen niet op de grond liggen neuken, maar het meisje ging tegen de bar aan staan, de jongen achter haar, rokje omhoog en gaan maar. Iig, slaat dus nergens op
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oh en het lijkt me redelijk smerig.
||
Citaat:
![]() ontopic: in de disco misschien leuk om een keer te proberen magoed een bed lijkt me toch wat romatischer
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmmmm....niet echt, behalve dan een beetje elkaar opgeilen op een onopvallende manier, of een beetje zoenen.
Ooit wel eens in een vlaag van verstandsverbijstering geprobeerd in een schone toilet, maar het hokje was iets te krap om echt comfortabel seks te hebben zonder met je hoofd boven de wc-pot te moeten hangen, dus dat hebben we maar opgegeven. Seks thuis blijf ik gewoon stukken leuker vinden, vooral omdat je dan rustig 3 uur de tijd ervoor kan nemen zonder gestoord te worden.
|
Euh ja, ben ik nu weer de grootste forumhoer van scholieren? En nee, niet midden op de vloer en nee niet zo openbaar mogelijk en nee ik denk niet dat veel mensen het hebben gezien/gemerkt en ja het was onwijs spannend!
|
![]() |
Ik heb een tijd in een discotheek gewerkt en heb toen vaak genoeg gezien dat mensen sexuele handelingen bij elkaar deden.
Elke avond was het wel een paar keer raak, dus het gebeurt vaak genoeg. Misschien niet zo opvallend als in Neuken doe je zo werd voorgesteld - het kan veel subtieler. Tsja en hoe dan? Nou, hier zomaar wat 'tips' (lees: voorbeelden uit de praktijk): meisje doet langzaam maar zeker lapdance bij jongen (valt nauwelijks op), twee meisjes die, na de hele avond elkaar getongzoend te hebben elkaar staand al heftig zoenend vingeren in een donker hoekje, naast elkaar zittend aan een tafeltje elkaar bevredigen, etc.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En in een andere tent waar ik wel eens gedraaid heb hingen camera's in de booth omdat er regelmatig platen/CDs werden gejat door guest-DJs... ![]()
||
Citaat:
![]() Seks in de DJ Booth kan ook wel leuk zijn denk ik, Dj Tiesto himzelf heeft er ervaring mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf nog nooit sex in een discotheek gehad, maar heb ik tsjechie wel iets aparts meegemaakt.
Waren een jongen en een meisje de hele avond aan het dansen, ze waren duidelijk erg bezopen. Na een uur zie je de hand van die kerel aan de achterkant in haar broek verdwijnen, dus was ie daar van alles aan het vingeren. Aan het eind van de avond zitten ze op 2 stoelen bij de uitgang ongeveer. En zij was nogal aan het kreunen van genot ![]() Ik heb me kapot gelachen ![]()
||
Citaat:
dat vond ik het domste van allemaal en ook en neuken sloeg nergens op dat zie je echt wel als bezoeker
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: nee |
![]() |
|
Lach maar allemaal.
Maarja. Een beetje gekloot ? Ja tuurrrlijk ![]() Aan de bar, tegen de muur, op de kruk, op het bankje, op de dansvloer. Het begon in de tijd dat ik geen nee durfde te zeggen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Zoiets?
![]() http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=414872 In de disco nog nooit, buiten wel vaak ![]() |
![]() |
|
![]() |
niet op een dansvloer, dat vind zlefs ik echt niet kunnen, doe je je mede-discogangers echt een trauma aan hoor! Ik bedoel er zijn ook weleens jongetjes en meisjes van onder de 16 daar enzo...
Heb het wel (heel stout) in Thailand in een plee van een restaurant dat vrijwel verlaten was gedaan met mijn thaise vriendje, we konden niet naar een huis (ouders en gastouders he), en tsja, we moesten wat he! ![]()
|
|