Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2003, 15:08
Maradinus
Maradinus is offline
Ik schrijf deze post naar aanleiding van een uitzending van "neuken doe je zo" daar zijden ze hoe je het makkelijkste iemand kon bevredigen (was gewoon vet dom )

maar heb jij jezelf of iemand anders wel eens verwent op seksuele basis in een discotheek op de wc of op een ander sneaky plekje in de discotheek??

ik zelf nog niet de discotheek staat bij mij in het dorp opeens weet het hele dorp het opzicht lijkt het mij best wel geil

nu jullie verhaal BVD maradinus
Oud 11-10-2003, 15:10
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik ga nooit naar een discotheek dus dat gata lastig..
wel eens gewoon buiten gedaan terwijl hij op een schommel zat offee.. op de achterbank van de auto terwijl mn ouders voorin zaten
Oud 11-10-2003, 18:31
Verwijderd
bedrijven, zeiden, verwend, op zich. Graag gedaan.

Ontopic: nee, niet echt... nouja, als even zoenen ook telt dan wel, maar verder niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:40
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-10-2003 @ 19:31:
bedrijven, zeiden, verwend, op zich. Graag gedaan.
Oud 11-10-2003, 18:41
Verwijderd
Nee, nooit seks gehad in een discotheek. Wel vaak genoeg speeksel lopen uitwisselen, maar daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-10-2003 @ 16:10:
Ik ga nooit naar een discotheek dus dat gata lastig..
wel eens gewoon buiten gedaan terwijl hij op een schommel zat offee.. op de achterbank van de auto terwijl mn ouders voorin zaten
Als je later auto gaat rijden leer je dat er zoiets is als een achteruitkijkspiegel en de zijspiegels.

Ik ben heel braaf. nuff said.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:07
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-10-2003 @ 19:44:
Als je later auto gaat rijden leer je dat er zoiets is als een achteruitkijkspiegel en de zijspiegels.

Ik ben heel braaf. nuff said.
als je ooit leert auto rijden, weet je dat je aan je zijspiegels geen reet hebt, om in de auto te kijken. En dat je achteruitkijkspiegels niet op kruishoogte gericht zijn, maar dat je ermee het verkeerd achter je moet zien.

edit: nee, persoonlijk vind ik het vrij laag, precies goed voor de gemiddelde discobezoeker dus.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:12
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik ken iemand die eens iets gedaan heeft op de plee van de Inrichting.. (toen't in een tent was op de overtoom)...

Vond ik heel knap. Die plees zijn SMERIG.

Goed, ze werd ook een maand later opgebeld met een verhaal over jeuk aan je onderkantje..
Oud 11-10-2003, 19:13
kastdeur
kastdeur is offline
Jaaaa lekker op de wc tussen het kots of op de bar met de barman. Of heerlijk tussen de glasscherven, drankresten en dergelijke op de vloer.

Ik ben een groot voorstander van seks in een discotheek.
Heerlijk. Iedereen zou altijd seks moeten hebben in een discothek.

Vaak als we zin hebben springen we uit bed, trekken snel wat kleren aan en gaan heerlijk liggen seksen in de discotheek.
Da place to be voor geweldige seks.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 11-10-2003 @ 19:41:
Nee, nooit seks gehad in een discotheek. Wel vaak genoeg speeksel lopen uitwisselen, maar daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:11
Verwijderd
Nee, geen seks gehad en ook met zoenen hou ik het echt het liefst bij een zo klein mogelijk aantal. De smaak van goedkope mixdrankjes gecombineerd met Marlboro Light is nou niet echt iets om over naar huis te schrijven, dus ik ben niet zo'n discokleffer.

Die aflevering van Neuken doe je zo! was trouwens wel echt ontzettend kansloos. Het eerste meisje dat op een met bier, toiletpapier, sigarettepeuken en urine bezaaide vloer op haar knieeën gaat, moet ik nog tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-10-2003 @ 23:11:
Die aflevering van Neuken doe je zo! was trouwens wel echt ontzettend kansloos. Het eerste meisje dat op een met bier, toiletpapier, sigarettepeuken en urine bezaaide vloer op haar knieeën gaat, moet ik nog tegenkomen.
Je toekomstige vriendin?

Het lijkt me toch leuker om't thuis te doen, niet allemaal van die mensen die je komen storen enzo..
Oud 11-10-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-10-2003 @ 20:07:
als je ooit leert auto rijden, weet je dat je aan je zijspiegels geen reet hebt, om in de auto te kijken. En dat je achteruitkijkspiegels niet op kruishoogte gericht zijn, maar dat je ermee het verkeerd achter je moet zien.
Als bestuurder zie je toch wel die blozende blikken en een stuk arm.. en aan de passagierskant kan je, als passagier, ook nog een stuk van de persoon achter je zien.

Zelfs al zouden ze het helemaal niet kunnen zien, wie gaat er als ze niet eens 1 meter van haar ouders verwijdert is haar vriend zitten bevredigen? Ik zou me doodschamen als m'n moeder zich ineens omdraait. "Willen jullie een pepermuntje?"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-10-2003 @ 23:37:
Zelfs al zouden ze het helemaal niet kunnen zien, wie gaat er als ze niet eens 1 meter van haar ouders verwijdert is haar vriend zitten bevredigen? Ik zou me doodschamen als m'n moeder zich ineens omdraait. "Willen jullie een pepermuntje?"
Dat zou ik wel attent vinden van je moeder. Ze begrijpt op dat moment gewoon dat je een smerige smaak weg te werken hebt.
Oud 12-10-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-10-2003 @ 23:18:
Je toekomstige vriendin?

Het lijkt me toch leuker om't thuis te doen, niet allemaal van die mensen die je komen storen enzo..
Op zich heeft het op plekken als toiletten in restaurants wel iets spannends, maar dan prefereer ik toch toiletten van stijlvolle etablissementen, en niet van vulgaire discotheken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 08:34
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nee, dankjevriendelijk
Oud 12-10-2003, 10:39
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2003 @ 01:10:
Op zich heeft het op plekken als toiletten in restaurants wel iets spannends, maar dan prefereer ik toch toiletten van stijlvolle etablissementen, en niet van vulgaire discotheken.

Nooit gedaan, heb er ook geen behoefte aan. Als ik mn sexleven met heel veel mensen wil delen maak ik wel een filmpje ofzo
Oud 12-10-2003, 10:57
Thomas
Thomas is offline
Nee, lijkt me niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:27
Ireentje
Ireentje is offline
Nee. Bah dat lijkt me echt smerig gewoon, ik ben wel gesteld op een beetje hygiene
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2003 @ 01:10:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Ik kom dan ook nooit in discotheken, wel in restaurants.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 12-10-2003 @ 13:43:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik kom dan ook nooit in discotheken, wel in restaurants.
Bijbaantje gevonden als toilet?
Oud 12-10-2003, 15:04
Surjirro
Surjirro is offline
Ze gingen niet op de grond liggen neuken, maar het meisje ging tegen de bar aan staan, de jongen achter haar, rokje omhoog en gaan maar. Iig, slaat dus nergens op Of dat een meisje achter een jongen gaat staan die tegen de bar aan staat, dat ze hem dan gaat zitten sjorren en dat wanneer hij komt het maar tegen de bar aan kan spuiten. Hmmm juh right
Oud 12-10-2003, 15:40
Verwijderd
Nee nog nooit gedaan!! En eigenlijk lijkt het me ook 10 keer niks, seksen in een discotheek. Dus nee dank je...

En kan iedereen geen behoefte hebben aan seks in een discotheek, of in ieder geval niet in de discotheek waar ik kom *bah*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 15:59
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-10-2003 @ 13:51:
LOL
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:00
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-10-2003 @ 23:41:
Dat zou ik wel attent vinden van je moeder. Ze begrijpt op dat moment gewoon dat je een smerige smaak weg te werken hebt.

Oh en het lijkt me redelijk smerig.
Oud 12-10-2003, 16:08
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 11-10-2003 @ 20:13:
Jaaaa lekker op de wc tussen het kots of op de bar met de barman. Of heerlijk tussen de glasscherven, drankresten en dergelijke op de vloer.

Ik ben een groot voorstander van seks in een discotheek.
Heerlijk. Iedereen zou altijd seks moeten hebben in een discothek.

Vaak als we zin hebben springen we uit bed, trekken snel wat kleren aan en gaan heerlijk liggen seksen in de discotheek.
Da place to be voor geweldige seks.
Ik heb nog nooit zoveel sarcasme in zon klein stukje tekst gezien

ontopic: in de disco misschien leuk om een keer te proberen
magoed een bed lijkt me toch wat romatischer
Oud 12-10-2003, 19:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-10-2003 @ 13:51:
"De opmerking van de maand"-prijs heb je denk ik in de pocket nu .
Oud 12-10-2003, 23:37
ConnX
ConnX is offline
Klinkt als een vreemde combinatie van uitgaan met exhibitionisme.
En me dunkt dat die twee gespreid gepland op een avond meer tot hun recht komen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 23:41
Verwijderd
heeeeeeeeerlijk, vooral met veel dronken en kotsende mensen om ons heen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 07:05
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
hmmmm....niet echt, behalve dan een beetje elkaar opgeilen op een onopvallende manier, of een beetje zoenen.
Ooit wel eens in een vlaag van verstandsverbijstering geprobeerd in een schone toilet, maar het hokje was iets te krap om echt comfortabel seks te hebben zonder met je hoofd boven de wc-pot te moeten hangen, dus dat hebben we maar opgegeven.
Seks thuis blijf ik gewoon stukken leuker vinden, vooral omdat je dan rustig 3 uur de tijd ervoor kan nemen zonder gestoord te worden.
Oud 13-10-2003, 09:45
Lievelotje
Lievelotje is offline
Euh ja, ben ik nu weer de grootste forumhoer van scholieren? En nee, niet midden op de vloer en nee niet zo openbaar mogelijk en nee ik denk niet dat veel mensen het hebben gezien/gemerkt en ja het was onwijs spannend!
Oud 13-10-2003, 09:53
Francesco
Francesco is offline
Ik heb een tijd in een discotheek gewerkt en heb toen vaak genoeg gezien dat mensen sexuele handelingen bij elkaar deden.

Elke avond was het wel een paar keer raak, dus het gebeurt vaak genoeg. Misschien niet zo opvallend als in Neuken doe je zo werd voorgesteld - het kan veel subtieler.

Tsja en hoe dan? Nou, hier zomaar wat 'tips' (lees: voorbeelden uit de praktijk): meisje doet langzaam maar zeker lapdance bij jongen (valt nauwelijks op), twee meisjes die, na de hele avond elkaar getongzoend te hebben elkaar staand al heftig zoenend vingeren in een donker hoekje, naast elkaar zittend aan een tafeltje elkaar bevredigen, etc.
Oud 13-10-2003, 10:15
Harry1984
Harry1984 is offline
Jaah op de wc's in de disko wel eens, in Spanje, nou dat was wel geil! VOrral toen ik met dat grietje dat hokje uitkwam en mun vrienden daar net stonden te pissen, die waren mie jaloers eee!
Oud 13-10-2003, 12:05
Another Way
Another Way is offline
lijkt me wel leuk, in de DJ booth dan, tijdens het draaien ofzo gepijpt worden
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:09
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Another Way schreef op 13-10-2003 @ 13:05:
lijkt me wel leuk, in de DJ booth dan, tijdens het draaien ofzo gepijpt worden
Dat aanbod is mij wel eens gedaan In de discotheek zelf nooit op in gegaan. Meestal stonden we met z'n driëen achter de knoppen en bovendien lag ons 'podium' direct onder een trap; dus zou je een prachtig uitzicht van bovenaf hebben

En in een andere tent waar ik wel eens gedraaid heb hingen camera's in de booth omdat er regelmatig platen/CDs werden gejat door guest-DJs...
Oud 13-10-2003, 13:51
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Francesco schreef op 13-10-2003 @ 14:09:
Dat aanbod is mij wel eens gedaan In de discotheek zelf nooit op in gegaan. Meestal stonden we met z'n driëen achter de knoppen en bovendien lag ons 'podium' direct onder een trap; dus zou je een prachtig uitzicht van bovenaf hebben

En in een andere tent waar ik wel eens gedraaid heb hingen camera's in de booth omdat er regelmatig platen/CDs werden gejat door guest-DJs...
Hehe dus het gebeurt echt

Seks in de DJ Booth kan ook wel leuk zijn denk ik, Dj Tiesto himzelf heeft er ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef op 13-10-2003 @ 10:45:
Euh ja, ben ik nu weer de grootste forumhoer van scholieren? En nee, niet midden op de vloer en nee niet zo openbaar mogelijk en nee ik denk niet dat veel mensen het hebben gezien/gemerkt en ja het was onwijs spannend!
Antwoord op eerste vraag: ja.

Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik heb zelf nog nooit sex in een discotheek gehad, maar heb ik tsjechie wel iets aparts meegemaakt.

Waren een jongen en een meisje de hele avond aan het dansen, ze waren duidelijk erg bezopen. Na een uur zie je de hand van die kerel aan de achterkant in haar broek verdwijnen, dus was ie daar van alles aan het vingeren.
Aan het eind van de avond zitten ze op 2 stoelen bij de uitgang ongeveer. En zij was nogal aan het kreunen van genot Hij met zijn broek op zijn enkels.
Ik heb me kapot gelachen
Oud 13-10-2003, 17:20
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Surprise schreef op 12-10-2003 @ 16:04:
Ze gingen niet op de grond liggen neuken, maar het meisje ging tegen de bar aan staan, de jongen achter haar, rokje omhoog en gaan maar. Iig, slaat dus nergens op Of dat een meisje achter een jongen gaat staan die tegen de bar aan staat, dat ze hem dan gaat zitten sjorren en dat wanneer hij komt het maar tegen de bar aan kan spuiten. Hmmm juh right

dat vond ik het domste van allemaal
en ook en neuken sloeg nergens op dat zie je echt wel als bezoeker
Oud 13-10-2003, 17:25
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 13-10-2003 @ 17:53:
Ik heb zelf nog nooit sex in een discotheek gehad, maar heb ik tsjechie wel iets aparts meegemaakt.

Waren een jongen en een meisje de hele avond aan het dansen, ze waren duidelijk erg bezopen. Na een uur zie je de hand van die kerel aan de achterkant in haar broek verdwijnen, dus was ie daar van alles aan het vingeren.
Aan het eind van de avond zitten ze op 2 stoelen bij de uitgang ongeveer. En zij was nogal aan het kreunen van genot Hij met zijn broek op zijn enkels.
Ik heb me kapot gelachen
wil ik wel geloven
Oud 13-10-2003, 20:46
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-10-2003 @ 23:37:
Als bestuurder zie je toch wel die blozende blikken en een stuk arm.. en aan de passagierskant kan je, als passagier, ook nog een stuk van de persoon achter je zien.

Whahaha!!

Ontopic: nee
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:42
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Lach maar allemaal.

Maarja. Een beetje gekloot ? Ja tuurrrlijk

Aan de bar, tegen de muur, op de kruk, op het bankje, op de dansvloer.

Het begon in de tijd dat ik geen nee durfde te zeggen Maarja er zitten ook leuke dingen aan
Oud 17-10-2003, 23:48
pardy
pardy is offline
Zoiets?

http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=414872

In de disco nog nooit, buiten wel vaak Lekkerrrr
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:18
Miracle
Miracle is offline
ja, wel eens gedaan ja
sex ging niet zo (hoe raar?)
maar de rest hebben we een aantal keren gedaan

Never again
Oud 25-10-2003, 00:34
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Lekker cheap, in de disco : \
Oud 25-10-2003, 01:16
Verwijderd
Lol @ som vs fa
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 10:41
Slettelina *
Slettelina * is offline
Niet echt sex ofzo. Alleen zoenen en beetje strelen enzo:\
Oud 25-10-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-10-2003 @ 16:10:
op de achterbank van de auto terwijl mn ouders voorin zaten
Perverse ouders
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:15
Fa Sai
Fa Sai is offline
niet op een dansvloer, dat vind zlefs ik echt niet kunnen, doe je je mede-discogangers echt een trauma aan hoor! Ik bedoel er zijn ook weleens jongetjes en meisjes van onder de 16 daar enzo...
Heb het wel (heel stout) in Thailand in een plee van een restaurant dat vrijwel verlaten was gedaan met mijn thaise vriendje, we konden niet naar een huis (ouders en gastouders he), en tsja, we moesten wat he!
Oud 25-10-2003, 17:27
TranceGirl
TranceGirl is offline
Nee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten