Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 14:33
NielZ
NielZ is offline
Ik zit ernstig te twijfelen tussen de Minolta DiMage F200 en de HP PhotoSmart 735.

Ik heb ze beiden al even geprobeerd, maar ik kan maar moeilijk tot een keuze komen. Ik ben geen 'professionele' fotograaf, het gaat mij er vooral om dat ik mensen op internet kan laten zien in wat voor een puinzooi ik leef (kamer) en welke nieuwe hardware ik nu weer gekocht heb. Ik ben dus niet iemand die eindeloos gaat zitten spelen met instellingen ed (althans, nóg niet.)
Heeft er iemand ervaring met een van deze/beide camera's, en hoe zijn die?

PS 1: ik weet dat het prijsverschil aanzienlijk is, maar via via kan ik de minolta voor zo'n €100 minder krijgen, waardoor het prijsverschil ong €70 is.
PS 2: ik zie dat ik de 3e ben met een digicam topic, misschien een idee om een "Groot digicam topic" te maken oid? Op S&M zie ik ook een MSN topic, persoonlijk vind ik de 'belangrijkheidswaarde' daarvan redelijk in de buurt komen, of zelfs minder dan, een digicam.
Oud 27-10-2003, 16:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
NielZ schreef op 27-10-2003 @ 14:33:
PS 2: ik zie dat ik de 3e ben met een digicam topic, misschien een idee om een "Groot digicam topic" te maken oid? Op S&M zie ik ook een MSN topic, persoonlijk vind ik de 'belangrijkheidswaarde' daarvan redelijk in de buurt komen, of zelfs minder dan, een digicam.
je kunt beter hierover een topic openen op beleidszaken...

je hebt wel een dure smaak voor iemand die m alleen wilt gebruiken voor de 'fun'. die minolta is een stuk beter dan die ander. maar in principe is die goedkopere goed genoeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten