![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben gewoon niet echt het type om naar een cursus toe te gaan tegen dit soort dingen. Ik los liever alles zelf op. En ik weet dat dat niet altijd even slim is, maar in dit geval kan het denk ik niet veel kwaad. Ik hoop inderdaad dat het vanzelf over gaat of afneemt. ![]()
|
Ik heb op zich ook wel last van zenuwen... (donderdag mondeling tentamen, ik maak me nu al druk) Maar tijdens mijn eindexamens heb ik iets van de drogist gebruikte dat nervovit heette, er zat valeriaan in. Eerst dacht ik dat het waarschijnlijk toch wel een placebo was, maar het viel me mee. Ik merkte dat ik me niet zo druk maakte om dingen die ik niet wist (iets waar ik anders echt gestresst door werd) en ook kon ik me heel erg goed concentreren. Ik weet overigens niet helemaal zeker of het werkte, want ik kreeg bij wiskunde (mijn ergste vak) wel een black out. Maar in de meeste gevallen werkte het dus wel, en ik kan het je wel aanraden..
Mss is het een goed idee om het een paar dagen eerder ook in te nemen, zodat je weet hoe je erop gaat reageren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed: Zelf heb ik een tijdje valeriaan-softgels geslikt, dat zijn een soort kleine badparels ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een tijdje de hoge dosis Valdispert geslikt toen ik erg onrustig was. Mij hielp het, maar ik weet niet zeker of ik er suf van werd, want ik was sowieso al "ver weg"
Mij lijkt dat je het het beste gewoon kunt uitproberen, alleen JIJ weet hoe het voor jou voelt en werkt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misselijk bij denken of zien van vriend(in) kurtje1 | 15 | 19-02-2003 15:02 |