Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 11:39
lonsdale-stefan
lonsdale-stefan is offline
ik heb een probleem!
Ik heb meer als 1.5 jaar een vriendin gehad.
Nu 9 weken geleden heeft ze het uitgemaakt, ik kan haar nogsteeds niet vergeten. Soms lig ik zelfs sávonds er nog gewoon om te janken!
help mij wat moet ik doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 11:43
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kheb t zelfde, alleen hebben wij na 1,5 maand weer gezoend en het gedaan enzo..maar hebben we (dat was 4 dagen geleden ofzo..) (nog??) nix enzo en kkom echt niet over dr heen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:47
lonsdale-stefan
nou dat heb ik dus ook gehad, toen het ongeveer een 3 weken uit was hebben we ook gezoend bij haar thuis buiten, en daar weer 2 weken na hebben we weer gezoend alleen dan iets intiemer(hoe je het ook schrijft). en we hebbe ok nog steeds nix.
maar ik zie der nog wel elke week maar deze week leek het erop dat ze me wilde ontwijken maar ze zij van niet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:17
Silverchoice
Silverchoice is offline
Waarom heeft ze het eigenlijk uitgemaakt? Ze zal hier (iig voor zichzelf) wel een goede reden voor hebben. Dat ze dan enkele weken later nog weer met je zoent (2x zelfs) vind ik slecht van haar omdat ze waarschijnlijk heel goed weet dat je (logisch) er nog niet over heen bent. Misschien er nog eens over praten en zeggen dat je haar heel erg mist enzo.
Als blijkt dat het niks meer kan worden is het denk ik het best om haar een tijdje minder te spreken/zien. Volgens mij de enige manier om er over heen te komen.
Oud 12-10-2003, 12:27
lonsdale-stefan
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-10-2003 @ 13:17:
Waarom heeft ze het eigenlijk uitgemaakt? Ze zal hier (iig voor zichzelf) wel een goede reden voor hebben. Dat ze dan enkele weken later nog weer met je zoent (2x zelfs) vind ik slecht van haar omdat ze waarschijnlijk heel goed weet dat je (logisch) er nog niet over heen bent. Misschien er nog eens over praten en zeggen dat je haar heel erg mist enzo.
Als blijkt dat het niks meer kan worden is het denk ik het best om haar een tijdje minder te spreken/zien. Volgens mij de enige manier om er over heen te komen.
nou.. ze zei dat het gevoel gewoon weg was maar ze bleef de weken daarna nog wel zeggen dat ze wou dat het anders was, kijk ze zei dat ze me wel mist maar dat gewoon niet meer verliefd op me is
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:53
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
lonsdale-stefan schreef op 12-10-2003 @ 13:27:
nou.. ze zei dat het gevoel gewoon weg was maar ze bleef de weken daarna nog wel zeggen dat ze wou dat het anders was, kijk ze zei dat ze me wel mist maar dat gewoon niet meer verliefd op me is
Misschien dat ze je na een tijdje wel zo mist dat ze het toch weer wil proberen, maar misschien ook niet. Ik denk dat je het best even rustig aan kan doen, zodat je (allebei) de tijd hebt om de dingen op een rijtje te zetten en dan maar zien wat er gebeurt... succes iig
Oud 12-10-2003, 17:32
lonsdale-stefan
thnx allemaal ik zal jullie adviezen onthouden
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 20:13
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hier valt dan nog enigzins meet e leven....mijn ex zegt dat ze nog haaaartstikke gek op me is, en dat dr gevoel steeeds meer wordt, en me steeds meer mist..alleen zegt dr hoofdje dat t niet verstandig is...dit is gewoon echt ontzettend KUT
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:13
never mind
never mind is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-10-2003 @ 21:13:
hier valt dan nog enigzins meet e leven....mijn ex zegt dat ze nog haaaartstikke gek op me is, en dat dr gevoel steeeds meer wordt, en me steeds meer mist..alleen zegt dr hoofdje dat t niet verstandig is...dit is gewoon echt ontzettend KUT
vrouwen

(@ topicstarter: elk gevoel vervaagd, je geeft gewoon ontsettend veel om haar maar, als het echt uit-uit is zou je niet meer met haar moeten zoenen, doe dat jezelf niet aan k? Pas als ze je verzekerd dat het weer aan is mag je weer als geliefden met elkaar omgaan, je maakt jezelf anders alleen maar gek!!)
Oud 13-10-2003, 21:56
lonsdale-stefan
Citaat:
never mind schreef op 12-10-2003 @ 22:13:
vrouwen

(@ topicstarter: elk gevoel vervaagd, je geeft gewoon ontsettend veel om haar maar, als het echt uit-uit is zou je niet meer met haar moeten zoenen, doe dat jezelf niet aan k? Pas als ze je verzekerd dat het weer aan is mag je weer als geliefden met elkaar omgaan, je maakt jezelf anders alleen maar gek!!)
nou da zoenen vond ik niet zo erg, eigenlijk wel fijn ik d8 dat ze me niet meer wilde zien maar ze heeft duidelijk gezegt dat het heel dom van haar was om dat te doen maar ze deed het wel. Ze zei zelfs laatst nog tegen mij : "ik wou dat het anders was dat we nog bij elkaar waren" dus ......
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 22:12
Xanandu
Xanandu is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 12-10-2003 @ 21:13:
tja, ze houdt je aan het lijntje. wil je zo snel mogelijk van je verdriet af zijn dan zul je grof afstand moeten nemen.
Oud 14-10-2003, 11:00
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik ben na 2.5 maand nog steeds niet over mn (ex)vriendje heen.. En ik word er echt moe van. Na gisteren heb k m dus om duidelijkheid gevraagd en toen zei ie dat ie me geen hoop wilde geven en geen relatie wilde vanwege vrijheid enzo. *En nu zit ik hier als naieve trut maar te denken dat ie het gewoon niet terug wilde zoals het was (heel klef, en elkaar veel zien)*
Zit mezelf gewoon nog steeds wijs te maken dat het wel weer goed komt, en dats echt niet koel. Maar ik ga het er donderdag met m over hebben en dan zie ik het wel...

Volgens mij kan je er echt niks aan doen dat je nog niet over dr heen bent. Rigoreus afstand nemen heeft naar mijn idee ook niet zoveel zin. Ik heb dat geprobeerd, maar toen ik mijn ex na een paar weken weer sprak/zag viel ik weer als een blok voor m. Het enige dat helpt is ruzie krijgen ofzow
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:00
suikerprinses
suikerprinses is offline
En heel veel Stuck van Stacie Orrico luisteren
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:38
Williams
Williams is offline
dat is natuurlijk echt slopend voor je zoiets...
Ik zou proberen afstand te nemen van je ex, hoe moeilijk dat ook is!
Gewoon dr een tijdje proberen niet te zien (en dat is heeeel moeilijk..ik weet t )of iig als jullie elkaar zien niet intiem met elkaar omgaan, maar gewoon een btje afstand houden!
Je gevoel voor haar moet 'gewoon' slijten en dat neemt tijd,tranen,pijn met zich mee!

succes drmee
Oud 14-10-2003, 17:20
never mind
never mind is offline
Citaat:
lonsdale-stefan schreef op 13-10-2003 @ 22:56:
nou da zoenen vond ik niet zo erg, eigenlijk wel fijn ik d8 dat ze me niet meer wilde zien maar ze heeft duidelijk gezegt dat het heel dom van haar was om dat te doen maar ze deed het wel. Ze zei zelfs laatst nog tegen mij : "ik wou dat het anders was dat we nog bij elkaar waren" dus ......
ja maar door dat zoenen krijg je alelen maar hoop op een goede afloop... En als die er niet komt dan voel je je nog k*tter...
Oud 17-10-2003, 14:55
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
afstand nemen is idd het beste..
toen het bij mij uit was..
kwam ik ook maar niet over hem heen..
maar ook vooral omdat ik hem nog elke week zag..
en ook weleens sprak op MSN..
of dan ging ik hem bellen met 1 of andere smoes..
zoiets maakt het alleen maar moeilijker...

Aan de ene kant is het bij mij ook wel weer goed geweest..
want we zijn nou weer bij elkaar..
Maar het ligt er ook aan hoe duidelijk die ander is geweest..
als ze echt duidelijk was en zei dat ze je ECHT NIET MEER WOU..
dan moet je toch echt proberen der uit je hoofd te zetten..
en ja dit is onwijss lastig..

(ps. Stuck van Stacie Orrico..whaaaa dat liedje zo toepasselijk was dat toen.. )
Oud 17-10-2003, 15:28
Verwijderd
ik ken het verschijnsel, alleen was ik degene die het uitmaakte omdat het 'gevoel' er niet meer zo was...en toen ging ik hem gruwelijk missen en ging het na 2 weken weer aan en dat is nou weer zo sinds januari...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:39
AtHell
AtHell is offline
Ach maak je niet dik, je heet iig lonsdale-stefan.
Oud 17-10-2003, 16:49
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat ze de relatie mist. 1,5 jaar is niet niks. Je bent het gewend om altijd samen met iemand te zijn. Als het gevoel dan weg is, is het beter om het uit te maken. Je moet jezelf en je partner niet voor de gek gaan zitten houden. Ik denk dat ze met je gekust heeft, omdat ze iemand mist. Het was zo vertrouwd...
Als ze echt niets meer wil, moet jij degene zijn die sterk is. Die zegt dat het niet goed is en dat ook volhoudt. Pas dan kun je over je relatie heen komen. Blijf je om haar heen dartelen en gebeurt er af en toe eens wat, dan zal het nog lang duren voordat je liefdesverdriet over is...
En ik weet het, dit is veel makkelijker gezegd dan gedaan helaas.
Oud 17-10-2003, 16:54
Verwijderd
Een goede raad, bind je niet aan iemand bij wie je hart niet veilig is als je niet wilt dat het vroeg of laat kapotvalt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 00:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
lonsdale-stefan schreef op 12-10-2003 @ 12:39:
Soms lig ik zelfs sávonds er nog gewoon om te janken!
help mij wat moet ik doen.
k ben er iedere keer weer verbaasd over als ik een jongen hoor dat ie gehuild heeft en niet kunnen slapen enzo na zoiets.
Weet niet. Meestal huilen jongens stiekem. Omdat ze zich met huilen niet mans genoeg voelen ofzo.

Mannen, gedraag je zoals je je wilt gedragen, dan weten wij vrouwen tenminste ook waaraan we toe zijn.

On-topic: zie je haar nog vaak? Schijnt te helpen door haar te ontwijken.
Oud 18-10-2003, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-10-2003 @ 01:44:
Mannen, gedraag je zoals je je wilt gedragen, dan weten wij vrouwen tenminste ook waaraan we toe zijn.
wat ongelooflijk lief :")
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:34
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 17-10-2003 @ 17:39:
Ach maak je niet dik, je heet iig lonsdale-stefan.
Ben jij ook dan zo een lonsdale fan?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:35
pessimistje
pessimistje is offline
Ga een keertje naar rode lichtjes, daar kan je goed uithuilen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 12:03
lonsdale-stefan
Citaat:
pessimistje schreef op 19-10-2003 @ 20:34:
ben wel lonsdale fan... ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 12:05
lonsdale-stefan
ik ga der gewoon proberen te "ontwijken" en hoop da het werkt want het is nu inmiddels al 12 weken uit en het is nog steeds hetzelfde, slapeloze nachten, janken, slecht humeur en ga zo maar door. Ik mis haar nog steeds heel erg
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:55
Fa Sai
Fa Sai is offline
En dit is dus waarom je beter uberhaupt niet aan een relatie kunt beginnen, omdat dit vaak toch wel vroeg of laat gebeurt, en dat kutgevoel weegt zoveel zwaarder dan het fijne gevoel van een net begonnen relatie.
Ontopic: cliche maar waar: haar het eerste jaar iig niet teveel zien, afleiding zoeken in vrienden/hobby's/school/werken, kortom een nieuw doel in je leven zoeken waar je je op kan storten, en dan het liefst eentje die je niet kan afwijzen of dumpen!
Oud 26-10-2003, 13:58
Fa Sai
Fa Sai is offline
je lijjkt me by the way wel een schattige jongen, je zal vast wel een betere nieuwe vinden, keep the faith, en niet te snel he...
Oud 26-10-2003, 16:44
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 19-10-2003 @ 20:34:
Het was, zoals te verwachten, sarcasme.
Oud 26-10-2003, 19:02
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-10-2003 @ 17:44:
Het was, zoals te verwachten, sarcasme.
ik vind je sarcasme soms een beetje soft.
Maar jij hebt ook soms goede sarcasme.
Maar aan Omen kan je niet tippen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:36
pessimistje
pessimistje is offline
Koop een lonsdale lingerie voor haar, daar zou je jezelf ieder geval gelukkig mee maken.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:09
Grooveline
Grooveline is offline
Maybe dumpte ze je voor je Nazi gedrag
Oud 29-10-2003, 16:37
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 28-10-2003 @ 22:09:
Maybe dumpte ze je voor je Nazi gedrag
Het begon allemaal met een lonsdale trui, toen de witte veter dat maar bij de kale met de oorbel maakte ze maar een einde aan de relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:55
Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:37:
Het begon allemaal met een lonsdale trui, toen de witte veter dat maar bij de kale met de oorbel maakte ze maar een einde aan de relatie.
Tja, die Wazis he
Oud 29-10-2003, 20:01
Verwijderd
Zn naam doet er niet toe
ontopic aub mensen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:22
lonsdale-stefan
Citaat:
pessimistje schreef op 29-10-2003 @ 17:37:
ff voor de duidelijkheid IK BEN GEEN RACIST da heeft nix met lonsdale te maken lonsdale draag ik omdat ik van hardcore hou en omdat k het mooi vind DUS FF VOOR SOMMIGE LOSERS : IK BEN GEEN RACIST!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten