Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (@ topicstarter: elk gevoel vervaagd, je geeft gewoon ontsettend veel om haar maar, als het echt uit-uit is zou je niet meer met haar moeten zoenen, doe dat jezelf niet aan k? Pas als ze je verzekerd dat het weer aan is mag je weer als geliefden met elkaar omgaan, je maakt jezelf anders alleen maar gek!!)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben na 2.5 maand nog steeds niet over mn (ex)vriendje heen.. En ik word er echt moe van. Na gisteren heb k m dus om duidelijkheid gevraagd en toen zei ie dat ie me geen hoop wilde geven en geen relatie wilde vanwege vrijheid enzo. *En nu zit ik hier als naieve trut maar te denken dat ie het gewoon niet terug wilde zoals het was (heel klef, en elkaar veel zien)*
Zit mezelf gewoon nog steeds wijs te maken dat het wel weer goed komt, en dats echt niet koel. Maar ik ga het er donderdag met m over hebben en dan zie ik het wel... Volgens mij kan je er echt niks aan doen dat je nog niet over dr heen bent. Rigoreus afstand nemen heeft naar mijn idee ook niet zoveel zin. Ik heb dat geprobeerd, maar toen ik mijn ex na een paar weken weer sprak/zag viel ik weer als een blok voor m. Het enige dat helpt is ruzie krijgen ofzow ![]() |
![]() |
|
dat is natuurlijk echt slopend voor je zoiets...
Ik zou proberen afstand te nemen van je ex, hoe moeilijk dat ook is! Gewoon dr een tijdje proberen niet te zien (en dat is heeeel moeilijk..ik weet t )of iig als jullie elkaar zien niet intiem met elkaar omgaan, maar gewoon een btje afstand houden! Je gevoel voor haar moet 'gewoon' slijten en dat neemt tijd,tranen,pijn met zich mee! succes drmee ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
afstand nemen is idd het beste..
toen het bij mij uit was.. kwam ik ook maar niet over hem heen.. maar ook vooral omdat ik hem nog elke week zag.. en ook weleens sprak op MSN.. of dan ging ik hem bellen met 1 of andere smoes.. zoiets maakt het alleen maar moeilijker... Aan de ene kant is het bij mij ook wel weer goed geweest.. want we zijn nou weer bij elkaar.. Maar het ligt er ook aan hoe duidelijk die ander is geweest.. als ze echt duidelijk was en zei dat ze je ECHT NIET MEER WOU.. dan moet je toch echt proberen der uit je hoofd te zetten.. en ja dit is onwijss lastig.. (ps. Stuck van Stacie Orrico..whaaaa dat liedje zo toepasselijk was dat toen.. ![]()
|
Ik denk dat ze de relatie mist. 1,5 jaar is niet niks. Je bent het gewend om altijd samen met iemand te zijn. Als het gevoel dan weg is, is het beter om het uit te maken. Je moet jezelf en je partner niet voor de gek gaan zitten houden. Ik denk dat ze met je gekust heeft, omdat ze iemand mist. Het was zo vertrouwd...
Als ze echt niets meer wil, moet jij degene zijn die sterk is. Die zegt dat het niet goed is en dat ook volhoudt. Pas dan kun je over je relatie heen komen. Blijf je om haar heen dartelen en gebeurt er af en toe eens wat, dan zal het nog lang duren voordat je liefdesverdriet over is... En ik weet het, dit is veel makkelijker gezegd dan gedaan helaas.
||
Citaat:
Weet niet. Meestal huilen jongens stiekem. Omdat ze zich met huilen niet mans genoeg voelen ofzo. Mannen, gedraag je zoals je je wilt gedragen, dan weten wij vrouwen tenminste ook waaraan we toe zijn. On-topic: zie je haar nog vaak? Schijnt te helpen door haar te ontwijken.
|
![]() |
En dit is dus waarom je beter uberhaupt niet aan een relatie kunt beginnen, omdat dit vaak toch wel vroeg of laat gebeurt, en dat kutgevoel weegt zoveel zwaarder dan het fijne gevoel van een net begonnen relatie.
Ontopic: cliche maar waar: haar het eerste jaar iig niet teveel zien, afleiding zoeken in vrienden/hobby's/school/werken, kortom een nieuw doel in je leven zoeken waar je je op kan storten, en dan het liefst eentje die je niet kan afwijzen of dumpen! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |