![]() |
|
![]() |
Heb ze allemaal vorig jaar moeten laten wegsnijden
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn onderste verstandkies was ontstoken en daar had ik wel veel last van...daar kreeg ik toen antibiotica voor en daar ben ik egt heel ziek van geweest(egt overgeven enzo, maar dat komt omdat ik een andere antibiotica kreeg omdat ik voor een bepaalde stof in antibiotica allergisch ben)...paar dagen later heb ik hem weg laten snijden en ik was egt superzenu8ig maar tis me 100% mee gevallen!!!Die antibiotica heb ik toen met yoghurt ingenomen en ik heb egt nergens last van gehad!!!!Dus maak je nie zenuw8ig ofzo voor dat trekken!!!!
|
![]() |
|
![]() |
bij mij komen ze nu ook door, maar ik heb er eigluk geen last van, het doet totaal geen pijn. Alleen het vreemde is is dat 1 kies een hele grote voorsprong heeft op de andere, die ene is al flink doorgekomen terwijl bij de anderen nog maar net een puntje doorkomt
|
![]() |
kheb ze een anderhalf uur geleden laten trekken, 2 stuks. ik kreeg 5 spuiten. het leek wel alsof mn hele onderkaak los gerukt werd toen die vent begon. na 15 minuten waren die dingen er gelukkig uit. toen moest er nog wat gehecht worden. na drie kwartier stond ik gelukkig weer buiten en kon ik naar huis...
kheb een ding in me mond gekregen daar moest ik op bijten. voor dat bloeden te laten stoppen denk ik. maar het probleem is dat ik dat per ongeluk heb doorgeslikt net. en het blijft maar bloeden en bloeden... ![]() wat moet ik doen om dat bloeden te laten stoppen? of gaat dat vanzelf stoppen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het erg bloed: de persoon/instantie bellen die die dingen verwijderd heeft. (Als het te lang een klein beetje blijft bloeden btw ook. Je kunt het sowieso doen om te vragen wat je moet doen als je twijfelt, lijkt me.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben nu 17 en mn verstandskiezen zijn nog geen van allen door maar ik heb zeker al een halfjaar af en toe hele erge krampen in mn kaak maar er is nog steeds geen spoor te bekennen van mn verstandskiezen, wel een beetje bobbels maar nog niet heel erg. Ik hoop iig maar dat als ze doorkomen ze er niet uit hoeven.
|
kep dr ook last van godver al maanden om de paar weken echt dagen verschrikkelijke pijn omdat die krengen doorkomen maar er is nog steeds best een flink stuk wat niet doorwil komen lijkt wel... wanneer moeten die getrokken worden?? of wanneer snijden ze dat vlees weg?? want dit doet echt fucking pijn zeg...
![]() |
![]() |
|
![]() |
Drie jaar geleden begon te eerste door te komen, waar ik erg veel last van had aangezien mijn gebit te klein is voor de ruimte die de verstandskies nodig had. Die werd er al eerste uitgehaald door de kaakchirurg. Jaartje erna begonnen de andere 3 door te komen en die zijn er ook uitgehaald in het ziekenhuis.
Deed even flink pijn, maar zal er nu geen last meer van hebben ![]() |
![]() |
|
Ik was 16 toen ze bij mij opkwamen. Af en toe een beetje een zeurderige pijn, maar niets meer en vaker minder. Ze groeien alleen verschrikkelijk langzaam
![]() |
![]() |
|
Hmm ik ben het vandaag vergeten te vragen aan de tandarts (ik moet toch terug, twee keer), maar ik volgens mij komt er bij mij ook een door. Je voelt iig een hard punt zitten en ik heb me toch een gruwelijke pijn in mijn kaak. Steken in mijn kaakspier, oog en kop, verder kramp in diezelfde kaakspier. En mijn moeder vrolijkte me vanavond nog op door te zeggen dat ik als kind wel eens 1,5 jaar bezig ben geweest met het door laten komen van 1 kies. FIJN!!
Ik voel helemaal met je mee ![]() ![]()
|
Vroeg? zo vroeg ben je dus niet hoor, ik loop nu al een jaar met de pijn, verleden jaar rond kerstmis kwamen ze er dus door, ik was toen 16. Heel de kerstvakantie heb ik niet kunnen eten omdat ik door die verstandskiezen een ontsteking op m'n kaakbeen (héél erg pijnlijk) had
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb er al 2, heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad, alleen lastig om te poetsen. Een meisje die ik ken had hoge koorts toen ze die dingene kreeg. Stomme natuur dat ze nog niet weg-geevolueerd zijn, want dat gaat gebeuren!
Maar durf nu niet meer naar de tandarts omdat ik bang ben dat die zegt dat ze getrokken moeten worden, en dat wil ik absoluut niet!!! Ben al bijna 2 jaar niet geweest...hellup...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij zijn de onderste 2 rechts en links goed doorgekomen. Maar sinds een weekje heb ik iets geks:
rechtsboven achter steekt er een rotsje uit mn gebit, het gekke is dat ie niet naar boven komt maar scheef van mn gebit af. heel gek Het is nog klein en over een maandje heb ik pas tandarst bezoek. Nog gekker als ik een snoepje of chocolaatje eet > PIJN!!!!! dat wordt geen lekker bezoekje straks denk ik. Wel sneu want ik poets gewoon. Alleen soms maar 1 keer per dag. Geen zin |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen trekken spark88 | 24 | 10-12-2011 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen onder tandvlees anjali | 45 | 16-04-2009 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen Verwijderd | 21 | 05-12-2008 20:03 | |