Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 22:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat vind je erger?

Het lijkt voor sommige misschien erg voor de hand liggend te zeggen dat het erger is dat de ander het uitmaakt, omdat je dan nog iets voor die ander voelt, maar ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat sommige mensne het erger vinden dat ze het zelf uitmaken dan dat de ander dat zou doen.

Spui uw gal en wie weet bloedt het topic na 5 reacties al dood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2003, 22:17
Princesita
Princesita is offline
Ik wilde het vandaag bijna uitmaken (na nog maar 3 weken ) en dat was al erg...Dat de ander het uitmaakt is ook erg, ligt er denk ik aan hoelang je samen was, en hoe onverwachts (of niet...) het komt...
x Ellen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:17
Warsocket
Warsocket is offline
maakt mij niet uit wie het uitmaakt
het enigste wat voor mij boeit qua dat gebied is dat als ik iemand vindt die het niet uitmaakt en waarbij ik het ook niet uit hoef te maken

en ze leefden lang en gelukkig
Oud 27-10-2003, 22:27
Verwijderd
Ja het ligt er natuurlijk aan..

Als ik al loop met plannen het uit te maken heb ik liever dat de ander het doet, niet omdat ik die beslissing niet wil nemen maar omdat het dan betekent dat de ander het ook wil.

Verder zou ik het niet weten want ik ben altijd degene die het uitmaakt :/
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 22:32
DutchGirl
DutchGirl is offline
het zelf uitmaken heb ik altijd nog moeten doen, dus dat vind ik erger ook omdat je daarna de "trut" bent die hem zo alleen gelaten heeft en een "kutwijf" bent omdat hij nu ongelukkig is of wat dan ook.
Oud 27-10-2003, 23:27
Fujitsu
Fujitsu is offline
Uitmaken is erger als jij het niet meer wilt. Vind het echt kut om het uit te maken als ik weet dat ze om me geeft. Huilende meisjes kan ik echt niet tegen. Dan voel ik me echt kut.

Maar als je zelf veel om de ander geeft en zij/hij maakt het dan uit. Er is niks kutter dan dat zover ik weet.
Oud 28-10-2003, 09:45
Verwijderd
Het lijkt mij erger om het zelf uit te maken, op het moment van uitmaken zelf en de aanloop ernaartoe. Achteraf is het natuurlijk wel fijner als je het zelf hebt uitgemaakt, want dan voel je je niet zo in de steek gelaten.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 10:28
Maguire
Maguire is offline
Als ik nog iemand heel erg leuk vind is het heel erg rot als het opeens uitgemaakt word door haar.

Maar ik heb vaak zat gehad dat ik een relatie gestart was die ik niet echt meer zag zitten dat ik echt hoopte dat die ander naar me toe zou komen om het uit te maken. Want eer gevoel ofzo boeit me absoluut niet op dat gebied.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:21
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik heb echt veel liever dat een ander het uitmaakt...Ik kan het gewoon niet zeggen. Heb het ooit es 1 keer gezegd en die jongen barstte in tranen uit, heb daar zo'n trauma aan ovegehouden dat ik veel liever heb dat ik word gedumpt. Als ik wil dat het uitgaat, ga ik gewoon heel gemeen doen tegen hem zodat hij het uitmaakt (das eigenlijk best wel ernstig)
Oud 28-10-2003, 11:43
Verwijderd
Tja, ik heb het altijd nog zelf uitgemaakt... en dat was niet bepaald leuk. Maar zoals sarahbressers zei, voel je je tenminste niet zo gedumpt achteraf... wel zwaar kut omdat je hem pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:57
The0
The0 is offline
Denk dat ik toch liever gedumpt wordt (als het dan toch niet meer lukt enzo). Hoef ik tenminste niet zelf te dumpen, I hate that
Oud 28-10-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 28-10-2003 @ 12:57:
Denk dat ik toch liever gedumpt wordt (als het dan toch niet meer lukt enzo). Hoef ik tenminste niet zelf te dumpen, I hate that
kben het helemaal met je eens.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:30
rsieswerda
rsieswerda is offline
laat ik t er maar ophouden dat ik aan allebei k*t-ervaringen heb overgehouden.....

ik vond et niet zo leuk dat dat meisje het toentertijd uitmaakte zeg maar...
maar toen ik t daarna met iemand anders een x uitmaakte was t nie zo leuk hoor.. het was nog maar 3 weken aan en ze heb 1,5 uur aan een stuk doorlopen huilen en dan ga ik een weekkie later nog maar is met r praten (de softie die ik ben ) en dan jankt ze weer aan een stuk door, is nie leuk hoor

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:11
Balance
Balance is offline
ik heb 't zelf 2x uitgemaakt en dat was nou niet bepaald leuk
maar als de ander het uitmaakt loop je vaak zelf nog niet met dat soort gevoelens rond, dus is het ook rot.
Oud 28-10-2003, 16:17
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik heb het nog nooit uitgemaakt met iemand dus ik weet het niet.
Iemand heeft het welis met mij uitgemaakt maar ik weet niet voor wie dat erger was eigenlijk..
Was een rare situatie.
Ik denk toch dat ik het liever zelf uit zou maken. Als je nog helemaal verliefd bent op iemand en het blijkt niet (meer) wederzijds te zijn is dat zo'n enorme klap.
Als je het zelf uit maakt weet je van tevoren al wat je te wachten staat en sta je erachter.
Maarja, aan de andere kant krijgt diegene waar je het mee uitmaakt dan die klap.. Tis moeilijk
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:57
Verwijderd
Ik heb 't bijna altijd zelf uitgemaakt en da's echt zwaar klote.. maar ik vond het toch nog erger toen iemand het uitmaakte toen ik nog zwaar verliefd op d'r was.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:17
Roos
Roos is offline
Zelf uitmaken is beter!
Dan heb jij het al een beetje verwerkt, en komt het niet als een verrassing.

Maar helaas wil die ander dat niet altijd accepteren, dus dan krijg je dingen als stalking, roddel, of de jongen gaat je beste vrienden tegen je opzetten, hatemails sturen enzo.

Maar ja het hoort erbij geloof ik
Oud 28-10-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-10-2003 @ 18:17:
Zelf uitmaken is beter!
Dan heb jij het al een beetje verwerkt, en komt het niet als een verrassing.
Precies. Bovendien heb je dan niet een gevoel van machteloosheid. Als iemand anders je dumpt voel je je gewoon genaaid, gebruikt en dergelijke. Als je die ander gewoon een stap voor bent, vermijd je dat gedoe.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:34
Studentje
Studentje is offline
En zo ben je dus weer vijf minuten te laat.

Maar 't klopt denk ik wel. Als je het zelf uitmaakt, zie je het aankomen, sta je er in ieder geval achter en heb je niet het gevoel gedumpt te zijn.
Oud 29-10-2003, 23:00
Eurydice
Eurydice is offline
ik heb gisteren mn relatie verbroken.. ik was al een tijdje niet zo happy meer en zat er al over na te denken om er een einde aan te maken (aan die relatie dan ) maar ik ben nogal besluiteloos. *Gelukkig* ging meneer vreemd wat het besluit n stuk makkelijker maakte. Maar gek genoeg zit ik hier huilend met een gebroken hart achter de pc Terwijl ik het al lang uit wou maken.. Begrijp niks van mezelf...
Oud 29-10-2003, 23:08
BrightClouds
BrightClouds is offline
Ik maak het het liefst zelf uit. Als hij het doet doet het helemaal pijn...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 02:54
Verwijderd
UItmaken.. eh.... nog nooit gedaan echt. Mn ex dumpte mij... niet echt een fijne ervaring en ik en mn andere ex zijjn 'uitelkaar gegaan" en verder... geen idee... heb alleen ervaring me tgedumpt worden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 08:12
Verwijderd
ik vind het verschikkelijk als de ander het uitmaakt... ik kan dat niet hebben... ik voel me dan afgewezen, onzeker en ik word aangetast in mijn trots... zelf uitmaken is moeilijk, maar minder erg, omdat ik het meestal als een opluchting beschouw...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten