Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar daar ben ik het niet mee eens. de puberteit duurt vrij lang. en als jij je vanaf je 13e bij wijze van spreke klote voelt, en men denkt van, stel je niet aan, het is de puberteit... hoeveel jaar gooi je dan weg!?! nee, ook die problemen mogen opgelost worden!! want als iemand (een vrouw) van 50 een probleem heeft, zeg je toch ook niet 'ach johhh, het is de overgang!!' ja rot op!! ook aan die problemen word wat gedaan. moeten wij, 'pubers', dan maar niet serieus genomen worden?!!! zit het zo.. is het niet belangrijk genoeg, om je tijd aan te besteden. ![]()
||
Citaat:
HEt gaat hier overigens niet om wel al dan niet serieus genomen worden. MAar om het feit dat de kans vrij groot is dat het vanzelf over gaat binnen aannemlijke tijd. Aldus een kleine brainstorm, wederom geen mening meegenomen. |
![]() |
||
Citaat:
maar problemen zijn er om aangepakt te worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tja, liefde gaat niet over rozen. Maar bedenk je dan maar: je bent nog jong en je hebt zat tijd. Uiteindelijk kom je wel iemand tegen die lief genoeg is en die ook bij je wil blijven. Thuis uitleggen waarom het op school niet lekker gaat is echt niet makkelijk, maar probeer er gewoon over te beginnen. Naar mijn ervaring reageren ouders altijd beter als je het ze probeert uit te leggen. Dan doen zij namelijk ook hun best om het te snappen. Nee, puberteit is niet iets dat voor iedereen 'heel even een beetje moeilijk' is. Voor sommige mensen is het gewoon echt enorm moeilijk of zelfs onoverkoombaar. Je kunt iedereen proberen te helpen, maar de enige echte oplossing is gewoon wachten tot je er uit bent en je leven ondertussen zo simpel mogelijk proberen te houden.
|
![]() |
bedankt voor alle reacties..t heeft n tijdje geduurd voordat k het heb gelesen, maar tog
![]() kus
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik doen? Verwijderd | 7 | 24-10-2015 18:13 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen maar weet niet wat ik moet doen luna-23 | 6 | 11-03-2013 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet (kan) ik doen? marcel90 | 2 | 24-04-2012 09:54 | |
Liefde & Relatie |
moeilijk communicerend of wetende wat ik moet zeggen of doen altus caritas | 11 | 13-04-2006 10:15 | |
De Kantine |
Wat kan ik doen? Prophecy | 35 | 04-08-2003 23:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 |