Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 22:56
edgaar5000
edgaar5000 is offline
Het is nog steeds stil aan mijn bureau, op het tikken van de klok na dan. Als ik op een bepaalde manier beweeg piept mijn stoel trouwens ook. Maar verder is het stil.
Ik zit hier al een week. Gelukkig hoefde ik niet naar de wc. Ik heb alles gelezen wat jullie zeiden.
Ik dacht er over na maar na een paar dagen was ik het weer vergeten. Soms is het best koud hier. Vooral 's nachts, ik wou dat ik de verwarming weer had aangezet voordat ik ging zitten.
Eergisteren belde ik mijn ouders, ik zei; 'ma, ik zit vast en het is hier koud'.
Ze zei dat ik haar niet midden in de nacht moest wakker bellen. Ze zou me nog terug bellen.
Vanaf gisteren is de batterij op dus dat gaat ook niet door.
Ik vraag me af waarom er niemand aanklopt. Ik wacht al de hele dag.
Het blijft stil.
Ik heb last van mijn rug van het zitten. Ik ben verdrietig van het stil zijn. In gedachten huil ik zachtjes. De wind blaast tegen mijn raam. Het is stil en ik zit aan mijn bureau.

Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 23:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 00:42
funktional
funktional is offline
Citaat:
edgaar5000 schreef op 27-10-2003 @ 23:56:
Het is nog steeds stil aan mijn bureau, op het tikken van de klok na dan. Als ik op een bepaalde manier beweeg piept mijn stoel trouwens ook. Maar verder is het stil.
Ik zit hier al een week. Gelukkig hoefde ik niet naar de wc. Ik heb alles gelezen wat jullie zeiden.
Ik dacht er over na maar na een paar dagen was ik het weer vergeten. Soms is het best koud hier. Vooral 's nachts, ik wou dat ik de verwarming weer had aangezet voordat ik ging zitten.
Eergisteren belde ik mijn ouders, ik zei; 'ma, ik zit vast en het is hier koud'.
Ze zei dat ik haar niet midden in de nacht moest wakker bellen. Ze zou me nog terug bellen.
Vanaf gisteren is de batterij op dus dat gaat ook niet door.
Ik vraag me af waarom er niemand aanklopt. Ik wacht al de hele dag.
Het blijft stil.
Ik heb last van mijn rug van het zitten. Ik ben verdrietig van het stil zijn. In gedachten huil ik zachtjes. De wind blaast tegen mijn raam. Het is stil en ik zit aan mijn bureau.

Gotta admitt...good comeback...since you've risen back from the death (nasleep van een leuk feestje dat ik omwille van fuckin' organisatorische(?) redenen heb moeten missen dammit) uuhm..maar dat terzijde...
heel grappig...en blabla...

ik zie je nog ...
buenas noches Berqt

p.s. groeten aan Peter ...die gezellige gozer die het zwaar te gek heeft en maar niet kan ophouden over z'n moeder of liever gezegd die van anderen ...en het donkere steegje blijft donker omdat wij nochtans geen licht kenden of ervoeren...het was te heftig in dat gesynchroniseerde neonlicht dat ons deed swingen in de zoele disco-nachten van weleer

doei!

p.s.
JIPPIE!
Reageren

Regels voor berichten