Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ten tweede: op het moment dat iemand op M&M post dat er iets gesloten/verwijderd kan worden kunnen anderen tenminste de reden lezen, en eventueel protesteren. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kunnne threads, mits er een goede reden is, altijd verwjiderd worden. Om er even melding van te maken lijkt me niet moeilijk te realiseren.
|
Ik heb ook wel eens topics van mij laten verwijderen waarvan ikzelf op een bepaald moment zoiets had van 'en nu weg ermee'
Ik vind dat je dat met je eigen topics moet kunnen doen. (bijvoorbeeld als je het onderwerp FF kwijt wilde en nu gewoon verder niet meer wilt zien omdat het te pijnlijk is om maar een voorbeeld te noemen)
|
Beetje probleemmatisch dit.
Er zijn 2 kanten, die van de topicstarter die zijn topic graag weg wil hebben omdat de context niet meer waar is, omdat hij liever niet meer aan dat soort dingen herinnerd wil worden of iets anders, en aan de andere kant de leden die erop gereplied hebben en zomaar hun (belangrijke) reply zien verdwijnen. Voor beiden is wat te zeggen. Als iemand mij vraagt een topic te verwijderen kijk ik altijd eerst naar de hoeveelheid replies en de diepgang daarvan. Als er in zo'n topic een goede discussie is ontstaan zal ik dat topic niet zomaar verwijderen. Misschien de openingstekst aanpassen, om iig de replies maar te behouden. Maar kan je een lid ten alle tijden echt weigeren zijn/haar topic te verwijderen? Denk ik niet... Een tekst aanpassen is een ander verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat zogauw je een topic start dit topic en de inhoud public domain is, dan heb je er als TS helemaal niks meer over te zeggen. |
![]() |
|
Maar het topic was net 2 dagen oud oid... kijk sluit het dan en geef de reden erbij, dan kunnen mensen het tenminste nog lezen, haar verhaal was nou niet zo ontzettend vervelend oid dat je er niet meer aan herinnerd wil worden, want dit topic was al een keer eerder gepost, maar ik vind het een beetje lomp dat als mensen hun best doen een goede reactie te geven, advies te geven, dit werd tenslotte gevraagd, waarom verwijder je het dan na 6 replies? Is het onderwerp dan opeens beantwoord en klaar? Er kan dan toch nog steeds over gepraat worden?
Als je sommige mensen het advies niet leuk vindt oid, dan moet je gewoon geen topic openen, maar niet eerst openen, mensen moeite laten doen advies te geven, om het vervolgens zonder pardon te verwijderen...
Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het trouwens ook erg flauw dat de FB in kwestie niet reageert, is natuurlijk haar goed recht, ik heb daarom ook niet haar nick erbij gezet, maar ik ben toch wel benieuwd hoe zij hier overdenkt...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ik ben het niet trouwens)
|||
Citaat:
sorry. flauwe opmerking ![]() Citaat:
Tsja. ik kan er niet echt over meepraten omdat alles wat ik onder iedere nick post niet zodanig is dat ik het weg wil halen. Hooguit wat testjes op Creatieve Vakken om een feature van VBB te bekijken oid. Het is maar goed dat die verwijderd worden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof niet dat je mij bedoeld, anders had ik al wel gereageerd. Als je mij wel bedoeld, zeg het gerust. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou bedoelde, had ik je er wel persoonlijk naar gevraagd...
|
Verwijderd
|
Het lijkt me dat dit over mij gaat, want ze stuurde me deze link in een PM. Ik zal ff plakken wat ik aan haar heb teruggestuurd:
Ik snap je probleem niet.. Als jij zo nodig mijn naam erbij wilt zetten, wat nogal lullig is, ik postte het niet voor niets onder een andere nick, dan moet je dat zelf weten. Maar als ik het topic dan vervolgens weghaal, omdat ik precies weet hoe dat gaat als iedereen weet over wie het gaat, met andere woorden: het hele nut van het topic is in feite weg, dan moet ik dat ook zelf weten. Er waren ongeveer 2 adviezen gegeven. Jouw advies was sowieso niet echt een "advies". Ik begrijp wel dat je het goed bedoelt, maar je reageerde niet echt inhoudelijk op wat er allemaal stond. Je reageerde vanuit jouw eigen beeld van de situatie, misschien door eerdere msn-gesprekken met hem, of wat dan ook. Dat kan ik verder ook wel begrijpen, maar dan heb ik er toch niets meer aan? Zeker als je dan erbij zet dat het over mij en Marc gaat, ik weet dan zo al wie de volgende forummers zijn die zullen reageren. Het is ook geen machtsmisbruik, ieder lid kan op dezelfde dag nog een zelf aangemaakt topic verwijderen. Dat deed ik dus ook, gewoon met die nick, niet als Alicia. Ik heb het zo ongeveer meteen na jouw reactie verwijderd. Dwz, nog niet eens een paar uur nadat het was aangemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op het moment dat iedereen weet over wie het gaat heb ik er niets meer aan. Ik weet precies wie erop zullen reageren en hoe. Waarschijnlijk wordt er dan niet eens meer de moeite genomen om het verhaal echt goed te lezen. Als jij zo graag wou dat het topic open bleef en dat er nog allerlei mensen nuttige adviezen konden geven, dan snap ik niet waarom je mijn naam erbij moest zetten. En zelfs dat maakt me nog niet eens zoveel uit, ik haalde 'm weg, logisch, want het had geen nut meer. Maar dat je dan dit topic opent vind ik wel raar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo nee: doe dat en zie dat ik totaal niet het tegenovergestelde beweer dan jij hier. Zo ja: herlees en zie dat ik totaal niet het tegenovergestelde bedoel dan wat jij beweert.
||
Citaat:
Heel veel informatie klopte namelijk niet met wat ik wist... als je het niet had gewild was het toch gewoon een kwestie van ontkennen en men was door on-topic gegaan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 |