Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 17:33
sas_andrea
sas_andrea is offline
mn vriend heeft vandaag zn motor gehaald, een mooie suzuki srad 750. nu vind ik dat ook hartstikke geweldig, maar niet dat hij gaat rijden. ik weet nl hoe hij autorijdt, en dat is gewoon altijd veels te hard. (160 met zn oude, niet meer apk-gekeurde auto - omdat ie niet meer een apk krijgen kan, op de snelweg kan makkelijk volgens hem)
ik ben nou gewoon super bang dat hij zichzelf het ziekenhuis inrijdt oid. en ik wil m gewoon nog niet kwijt.

nou weet hij heel goed hoe ik daar over denk en had gezegd dat ie absoluut geen gekke dingen zou uithalen en ook niet zou rijden in het donker wanneer dat niet nodig was blabla. nu het eerste wat ie doet toen ie er mee thuiskwam, was wel ff met zn broer gaan sporten. mn vriend op zn suzuki en zn broer op zn derby... oke, zoveel voor geen gekke dingen doen. (gelukkig beheerst ie zn motor nu al zo goed. NOT!)

hoe zouden jullie je dan voelen?
Oud 28-10-2003, 17:55
PV
PV is offline
tsja.. leg hem uit hoe jij erover denkt (dat heb je eigenlijk al gedaan).. als je weet dat hij zich toch niet anders zal gaan gedragen in 't verkeer moet je er maar op proberen te vertrouwen dat hij geen ongeluk zal krijgen.. dat ie zn motor nu nog niet zo goed beheerst helpt daar natuurlijk niet aan mee, maar dat verbetert pas als ie er (vaker) op gaat rijden. Beetje vertrouwen in 'm hebben, maar ik snap wel dat je je zorgen maakt.
Misschien kan je hem afschrikken als je m voorlegt wat voor boetes ie allemaal kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef op 28-10-2003 @ 18:33:

ik ben nou gewoon super bang dat hij zichzelf het ziekenhuis inrijdt oid. en ik wil m gewoon nog niet kwijt.

hehe
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:20
Warsocket
Warsocket is offline
je vriend is niet voor niks geslaagd voor zijnmotorexamen
heel bekend probleem de vrouw vindt dan haar man / vriend te hard rijd man / vriend vindt van niet
vrouw zeurt over ongeluk en er is er nog nooit 1 gebeurd

Niet dat ik jouw mening niet snap of respecteer
maar ik zou me niet zon zorgen maken
Oud 28-10-2003, 19:24
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
een vrouw die zeurt over de rijstijl van der vriend

HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!
Oud 29-10-2003, 17:27
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 28-10-2003 @ 19:12:
hehe
dat NOG was natuurlijk niet zo bedoeld zoals jij dat opvatte he.
Oud 29-10-2003, 17:42
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Maak je niet zo druk meid! ik bedoel je kan er beter van genieten.. Ik snap je punt wel.. Maar je kan hem alleen maar waarschuwen en meer kan en moet je niet doen! Anderhalve week geleden is er een meisje van sgool die ik ook kende verongelukt door een scooter/auto ongeluk.. Ze was nog maar 16! Denk je dat d`r moeder ook niet steeds gewaarschwd heeft?! Misschien heeft ze wel geluisterd, maar het wil niet altijd zeggen dat je een ongeluk kan vermijden.. Heel erg, maar ergens hangt toch je lot.. Je vriend zou niet voor niks een certificaat gehaald hebben?! Je moet ook praktijk rijden en instructeurs weten dan echt wel wie op de weg mag of niet zou mogen! Ik kan me wel inleven bij jouw, mijn moeder maakt zich hele dagen druk om, maar ik denk zeker, kijk bij ons ist niet zo erg, want mijn moeder en ik hebben geen relatie , maar als je een relatie hebt en dan over zulke dingen druk maakt dan kan dat niet goed blijven gaan! Ga er gewoon voor meid... Ongelukken gebeuren en dat kan je jammergenoeg niet vermijden.. Maar jullie worden vast over de 80tig en zeer gelukkig!

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 18:05
Scatterheart
Scatterheart is offline
Mag die jongen in vredesnaam doen wat hij zelf wil?
Oud 29-10-2003, 18:46
Verwijderd
Ik begrijp je bezorgdheid. Waarom kom je hier mee op het moment dat hij die motor al heeft?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:54
FrantiC
FrantiC is offline
leuke motor is dat

ma daar ging het vast nie om

mijn vriend heeft ook n motor, en ik ben ook nog wel ns bang dat er iets gebeurd...niet omdat hij zo gevaarlijk rijdt, maar omdat je met de motor natuurlijk wel veel kwetsbaarder bent...
maar aan de andere kant: ik stap net zo hard 8erop en vindt het ook net zo leuk...beetje dubbel eigenlijk...

nuttige post
Oud 29-10-2003, 19:42
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 29-10-2003 @ 19:05:
Mag die jongen in vredesnaam doen wat hij zelf wil?
Ken jij de woorden liefde en bezorgdheid?

(een beetje minder vanuit de hoogte doen mss, zo'n commentaar als die van jou is echt niet leuk om te lezen als topicstarter)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:13
Verwijderd
Tja, ik snap je bezorgd bent... er gebeuren nu eenmaal veel verkeersongelukken waar motorrijders in betrokken zijn... maar je kunt natuurlijk niet bazen over zijn leven! dat gaat natuurlijk een keertje mis... het is heel belangrijk dat je elkaar een beetje vrijheid kunt geven in een relatie, vooral als je nog zo jong bent...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 22:31
Verwijderd
Ik zou er niet echt mee zitten. Als mijn vriendin zo nodig zo dom wil zijn om zichzelf te pletter te rijden, dan is het haar eigen stomme beslissing en hoeft ze zich überhaupt niet meer mijn vriendin te noemen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 07:38
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 29-10-2003 @ 20:42:
Ken jij de woorden liefde en bezorgdheid?

(een beetje minder vanuit de hoogte doen mss, zo'n commentaar als die van jou is echt niet leuk om te lezen als topicstarter)
Zet het dan niet op het forum, dit soort reacties krijg je. Tere zieltjes moeten dan maar sterker worden.

Zoals nare man ook wel zegt: als hem iets overkomt is het zijn eigen schuld. Je kunt hem wel blijven waarschuwen maar dat heeft weinig zin en je wordt op den duur gewoon niet meer serieus genomen.

Ik vind 't gewoon gaaf dat die jongen zijn rijbewijs + motor heeft, daar hoeft dan verder zich ook niemand mee te bemoeien.
Oud 30-10-2003, 09:48
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-10-2003 @ 08:38:
Zet het dan niet op het forum, dit soort reacties krijg je. Tere zieltjes moeten dan maar sterker worden.

Zoals nare man ook wel zegt: als hem iets overkomt is het zijn eigen schuld. Je kunt hem wel blijven waarschuwen maar dat heeft weinig zin en je wordt op den duur gewoon niet meer serieus genomen.

Ik vind 't gewoon gaaf dat die jongen zijn rijbewijs + motor heeft, daar hoeft dan verder zich ook niemand mee te bemoeien.
Op dit forum kan je alles over liefde zetten,ja, zodus dit ook.
Als zij er nu mee zit, kan dat toch zijn. Elke mens is anders he. En ze krijgt buiten die reacties zoals die van jou ook normale reacties, waar ze wel mee gerust kan gesteld worden... dus.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:26
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 30-10-2003 @ 10:48:
Op dit forum kan je alles over liefde zetten,ja, zodus dit ook.
Als zij er nu mee zit, kan dat toch zijn. Elke mens is anders he. En ze krijgt buiten die reacties zoals die van jou ook normale reacties, waar ze wel mee gerust kan gesteld worden... dus.
Dus?
Oud 30-10-2003, 11:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-10-2003 @ 23:31:
Ik zou er niet echt mee zitten. Als mijn vriendin zo nodig zo dom wil zijn om zichzelf te pletter te rijden, dan is het haar eigen stomme beslissing en hoeft ze zich überhaupt niet meer mijn vriendin te noemen.
als ze dood en begraven is, kan ze sowieso niet zo veel meer he?
Oud 30-10-2003, 18:19
alpha
alpha is offline
Dit heb ik en mn zussen dus met mn vader. En als je het zegt dat je het eng vind wordt hij boos..
Maargoed, geen vriend dus.
Reageren

Regels voor berichten