Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
01. Ik ben neit echt verlieft op het moment, het is nu 1,5 maand uit en ik mis hem nog wel maar echt verlieft denk ik neit nee...misschien als ik hem weer zie....heb hem sindsdien niet meer gezien vandaar. 02. Wederzijds sowieso niet.....hij heeft het uitgemaakt en ik geloof dat hij alweer een neiuwe vriendin heeft. 03. Nee dus.... 04. Mensen merken het aan mij....vooral mensen die dichtbij em staan maar dat hoor ik pas achteraf of ik ontken het dus ze weten het nooit zeker....... 05. Ik vertel mijn vader pas iets als ike cht ene vriend heb, ik ehb niet zo'n behoefte om met hem daarover te praten....ik praat sowieso niet zo graag over mijn gevoelens. 06. 2 07. Ik hou het dus voor mezelf... 08. Ik ben dan heel druk en vrolijk 09. Nee, absoluut niet.....het van leuk op verlieft over gaan duurt bij mij ook heel lang 10. Eigenlijk nooit zo opgelet....het ging altijd vanzelf....waarschijnlijk is dat omdat ik een van de weinige gelukkigen ben die nog nooit verlieft is geweest op een jongen die niet verlieft op mij was....maar ja als je niet snel verlieft bent is dat ook niet zo heel moeilijk...... Nou ik hoop dat ik je heb kunnen helpen xxx ![]() |
![]() |
|
hoop dat dit mag hier
![]() Vast wel ![]() Ben je op dit moment verliefd? Ja Is de liefde ook wederzijds? Ja ![]() Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? Ook een ja ![]() Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Nja, ik ben niet anders qua acten denk ik... Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? Nja, ik kom niet direct het huis binnenvallen met ''ik heb verkering'' maar het is nooit hetzelfde geweest qua vertellen, de ene keer kwam hij gewoon steeds vaker bij ons en was het wel duidelijk en een andere keer wisten dat ik met hem uit ging zeg maar en toen vertelde ik wel gewoon dat we iets hadden. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 voor de vriend die ik nu heb, nog wel meer exen maar dat was allemaal niet superserieus... Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Vaak zien hun het wel aankomen en tegen de tijd dat het echt zo is, weten hun dat wel binnen 1 of 2 dagen ![]() Hoe voel je je als je verliefd bent? Uhm, gewoon hetzelfde en af en toe gaan m'n vlinders dansen en voor de kachel zitten ![]() Word je snel verliefd? Toen ik wat jonger was wel, nu moet een jongen wel laten zien wat hij heeft... Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid Uhm, allebei wel, ik vroeg aan mijn ex of hij lanskwam om een film te komen kijken, soms heb ik wel zoiets van ''jij kan ook wel eens initiatief nemen...''
||
Citaat:
![]() 2. niet van toepassing 3. nee ![]() 4. hahaha, kben tot grote last van mn vrienden, en droom constant weg en ben heel erg vrolijk ![]() 5. nee, dat heb ik echt nog nooit gedaan, alleen weleens achteraf. Mijn ouders reageren daar zo belachelijk op, zo van: kijk uit strax issut n heel fout figuur net zoals....balblalba *zucht* is nooit veranderd die houding ![]() 6. hehe nie zoveel eigenlijk.... ![]() 7. eerder hield ik t altijd voor mezelf, nu vertel ik t dus altijd en das veel leuker ook logischer wanneer je dan wat met diegene kreeg, eerder hadden ze dan zoiets van: euh oh ok ![]() 8. heel onzeker en bijdehand tegelijk.... maja dan lijk ik juist mysterieus en lief ofzo ![]() ![]() 9. eigenlijk best wel ![]() 10. gewoon btje van beide....toch wel afwachtend vaak ![]() liefs my
|
![]() |
01. Ben je op dit moment verliefd?
Nu niet. Als ik hem gezien heb is dat weer anders. 02. Is de liefde ook wederzijds? Niet meer. 03. Heb je een relatie? nee. 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Meestal word ik dan veel vrolijker en gekker. 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee, ik vertel het niet. Als het niets wordt komen er allemaal vervelende vragen. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik houd het voor mezelf. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Nu voel ik me vreselijk omdat het gewoon een klotesituatie is. Maar aan het begin van een nieuwe relatie voel ik me altijd heel gelukkig. 09. Word je snel verliefd? ja. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik neem meestal het voortouw. Hou niet zo van wachten to hij de eerste stap neemt.
|
Nope 03. Heb je een relatie? Nope 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik draag er zorg voor dat niemand het merkt. 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nope - Zo nee, waarom niet? Omdat ik geen zin heb in gezeur aan mijn hoofd. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 0 7. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Zie vraag over ouders. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Depresief. 09. Word je snel verliefd? Nope. De laatste keer is toch al gauw weer tien jaar terug. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik wacht rustig af op dingen die niet komen gaan.
|
Ben je op dit moment verliefd?
Ja Is de liefde ook wederzijds? Ja ![]() Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? ja, nog niet zo lang Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik straal dag en nacht en kan het nergens anders meer over hebben Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? Ze merken het vaak wel, tenzij ik niet verwacht dat het iets gaat worden. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? de vriend die ik nu heb, en 1 ex was echt serieus, daarvoor nog wel een vriendje gehad dat er tussenin zat... Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Vaak zien ze het wel aankomen en tegen de tijd dat het echt zo is, vertel ik het wel snel. Nu kenden ze hem niet, dus wisten ze het niet meteen Hoe voel je je als je verliefd bent? Heeeeeeeerlijk, vrolijk, vlinders, ongeconcentreerd Word je snel verliefd? nee Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid Afwachtend... maar als ik diegene al ken ga ik hem uithoren, iig peilen hoe de kansen ervoor staan.
|
![]() |
01. ja
02.ja 03. ja, 10 maanden 04. iedereen kan het merken 05. ja, gewoon normaal, is toch niks vreemds. 06. ben aan mijn eerste en laatste bezig 07. ik vertel het 08. als ik erg verliefd ben, dat was dus 1 keer ![]() 09. een beetje verliefd wel snel, erg niet. 10. initiatief nemen |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 20:48. |
![]() |
|
Ja 02. Is de liefde ook wederzijds? Hij vind me iig erg leuk, of hij ook verliefd is weet ik eigenlijk niet zeker...hoop t ![]() 03. Heb je een relatie? Nee (nog) geen relatie - Zo ja, hoe lang al? 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik heb het idee dat ik me als een koele kikker gedraag, maar volgens mij valt dat best wel tegen en is het best te merken ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee.. - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Ik krijg het mn strot gewoon niet uit, toch een soort schaamte denk ik, ook al is dat heus niet nodig.. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 lange relatie,of dat nou zo serieus was...dat betwijfel ik achteraf eigenlijk. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? JIk praat er het liefst de hele dag over ![]() ![]() 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Zenuwachtig, blij, hyperactief, vrolijk, gelukkig etc. 09. Word je snel verliefd? Nee niet echt verliefd, maar vind wel snel iemand leuk.. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Beetje van allebei, ik 'verpak' m'n initiatieven altijd subtiel, voel ik me veiliger ![]() ![]()
|
01. Ja
02. Helaas ![]() 03. Nee dus 04. Ik weet het niet, ik denk dat als ik opnieuw verliefd zou worden (op iemand anders), dan zou het wel te merken zijn denk ik. Nu is het soms wel markbaar, soms niet (geloof ik). 05. Inmiddels weet mijn moeder het wel. Ik heb er opzich geen zin in om daar met mijn ouders over te praten, maar op een gegeven moment (lang geleden) heb ik het wel een keer verteld toen ze vroeg wat me dwars zat. 06. Stuk of 0 07. Ik geloof dat ik het toen ik net verliefd was wel had verteld (pff, lang geleden), maar nu zou ik het denk ik wel een beetje voor me houden tot ik weet dat het iets wordt (en anders vertel ik het waarschijnlijk helemaal niet). Maar ik ga er denk ik ook niet over liegen als iemand ernaar zou vragen. 08. Als ik niet het gevoel heb dat zegt 'ze wil me toch niet', dan voelt het wel redelijk fijn en ben ik ook wel vrolijk. 09. Denk het niet, dan zou ik waarschijnlijk inmiddels wel op iemand anders verliefd zijn geworden. 10. Ik ben in principe meer terughoudend, maar als ik echt verliefd ben en ik denk dat ik een kans maak, dan doe ik misschien wel een zielige poging tot initiatief.
|
Verwijderd
|
01. Ben je op dit moment verliefd? Ja
02. Is de liefde ook wederzijds? Ja 03. Heb je een relatie? Ja - Zo ja, hoe lang al? 21 maanden en 7 dagen 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? ligt er aan 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? ligt er aan - Zo ja, hoe vertel je het? ligt er aan - Zo nee, waarom niet? ligt er aan 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 3, waarvan 1 ECHT serieuze (die die ik nu heb natuurlijk ![]() 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? meer voor mezelf 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? verliefd ![]() 09. Word je snel verliefd? nee 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? ligt er aan...meestal wat afwachtend, denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ja Is de liefde ook wederzijds? Ja Heb je een relatie? Ja, 2 dagen. ![]() Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik ben best hyper, maar ik probeer het niet echt te laten merken. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Ja hoor, maar nu nog niet. ![]() Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Geen. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Alleen aan de mensen die al weten wat er hiervoor aan de hand was. Hoe voel je je als je verliefd bent? Vooral heel erg gelukkig (gelukkiger dan ooit), blij, vrolijk en hyper. Word je snel verliefd? Nee Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik was wel afwachtend, maar heb best wel initiatief genomen nu, anders had het nog langer geduurd. ![]() ![]()
|
1. Ja
2. Ja 3. Ja, al 13 maanden 4. Vooral in het begin kun je dat goed merken, maar ik heb ook tijden tussendoor waar ik helemaal blij/hyper ben 5. Ja, k heb verteld dat ik een nieuwe vriend had en hem gewoon eens mee naar huis genomen, toen was t wel duidelijk ![]() 6. dit is de 1e serieuze 7. Ik heb het meteen verteld. 8. heel blij, gelukkig, veilig bij hem, etc. 9. Jupz 10. Ik ben een hele tijd afwachtend geweest maar toen heb ik gewoon t initiatief genomen, en tada ![]() |
![]() |
|
01. Ben je op dit moment verliefd? Nee
02. Is de liefde ook wederzijds? nvt 03. Heb je een relatie? Nee - Zo ja, hoe lang al? nvt 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Vriendinnen merken het wel aan me omdat ik veel vaker over die jongen praat, maar aan de jongen in kwestie laat ik niks merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Waarom zou ik het wel doen!? Ik heb niet het idee dat ik er iets mee opschiet om het ze te vertellen en ik krijg er waarschijnlijk toch alleen maar flauwe reacties door. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? geen 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik vertel het meestal wel; nouja, meestal hebben ze het toch wel zelf door 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Enorm onzeker, weet niet hoe ik moet reageren op hem. Verder word ik er ook wel vrolijk van, maar het is niet zó erg dat ik nergens anders meer aan kan denken 09. Word je snel verliefd? Niet echt eigenlijk; vind die persoon eerst lange tijd gewoon leuk totdat de *pling* er plotseling is 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Absoluut afwachtend, ben veel te onzeker om initiatief te nemen
|
![]() |
Ja 02. Is de liefde ook wederzijds? Nee 03. Heb je een relatie? Nee 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Iedereen merkt het 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee, ze zouden er grapjes over maken en teveel willen weten 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Een 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Vertel het wel door aan sommige mensen 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Raar, vaag, onzeker 09. Word je snel verliefd? Ja, te snel 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Initiatiefrijk |
![]() |
|
01. Ben je op dit moment verliefd? half
02. Is de liefde ook wederzijds? niet meer 03. Heb je een relatie? nee 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? is wel te merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? ja - Zo ja, hoe vertel je het? gewoon, ik heb het alleen maar over haar en niks anders ![]() 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? vertel het aan een paar vrienden, en heb het dan over niks anders 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? vrolijk, maar nu vooral verward en klote 09. Word je snel verliefd? ja, vrij snel ![]() 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? initiatief nemend tot een zekere hoogte
|
01. Ben je op dit moment verliefd? ja nog heel erg
02. Is de liefde ook wederzijds? jepz gelukkig wel... was al heel lang wederzijds maar we konden van elkaar niet voorstellen wat ie met de ander moest (nogal verschillend > metal + vrij normaal 03. Heb je een relatie? ja - Zo ja, hoe lang al? op een paar dagen na 4 maanden 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? ik gedraag me wel anders maar veel valt 't ook niet op... ik ga dan best veel tegen de persoon in kwestie aanlullen... naja niet uit mezelf maar als hij iets zegt of doet heel snel op reageren, terwijl ik dat anders niet doe, ben vaak in zn buurt, weet heeel veel over 'm, kijk steeds blabla 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? nee, ik vertel bijna niks aan mn ouders, aan bijna niemand vertel ik veel maar als ik echt verliefd ben weten wel een paar mensen het. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? dit is eigenlijk mn eerste 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? meer voor mezelf 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? best kut vaak, omdat het eerst altijd zo was dat het niet wederzijds was.. en bij mn vriend wist ik 't ook niet zeker maar was op school en kende elkaar eigenlijk helemaal niet enzo 09. Word je snel verliefd? nee, maar als ik eenmaal verliefd ben, dan ook wel megalang 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? afwachtend, te schijterig eigenlijk..... ![]()
|
![]() |
Ja Is de liefde ook wederzijds? Ja ![]() Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? Uhm.. Een jaar en bijna een maand ![]() Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? mensen merken het wel denk ik Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? Vertel het niet meteen ze merken het vanzelf wel Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 voor de vriend die ik nu heb, maar was niet echt serieus Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? alleen aan me beste vriend en me vriendin de rest later. Hoe voel je je als je verliefd bent? vlinders in me buik ![]() Word je snel verliefd? niet echt verliefd ![]() ![]() Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid uhm ligt aan de situatie ![]()
|
02. Is de liefde ook wederzijds? nvt 03. Heb je een relatie? Nee - Zo ja, hoe lang al? nvt 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik laat het niemand merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Ofcourse not - Zo ja, hoe vertel je het? niet - Zo nee, waarom niet? Omdat mn ouders er niets mee te maken hebben 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 0 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik vertel het aan niemand 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? kut 09. Word je snel verliefd? nooit 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik neem geen initiatief, omdat hetw aardeloos is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
01. Ben je op dit moment verliefd? nop
02. Is de liefde ook wederzijds? mn ex wel, ik niet.. ![]() 03. Heb je een relatie? niet meer 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? ben meestal wel wat vrolijker ja ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? niet direct[/b] - Zo ja, hoe vertel je het? merken ze wel 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 2 á 3, n bèètje serieus.. ![]() 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? ja dat vertel ik 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? heel erg gelukkig, blij, en vrolijk 09. Word je snel verliefd? 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Initiatiefnemend, voordat m'n kans voorbij is, kansen moet je nemen vind ik! Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 23:02. |
![]() |
|
![]() |
01. Ben je op dit moment verliefd? ja
02. Is de liefde ook wederzijds? ja 03. Heb je een relatie? ja - Zo ja, hoe lang al? 2 dagen 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? iedereen kan het merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? ja - Zo ja, hoe vertel je het? MAAAAM, ik ken een leuke jongen ![]() - Zo nee, waarom niet? 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? jee... laten we het daar maar niet over hebben 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? ze komen dr toch wel achter 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? als het wederzijds is : super ![]() 09. Word je snel verliefd? nee 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? initiatief |
![]() |
|
Nee, gelukkig niet. ![]() 02. Is de liefde ook wederzijds? Bij alle kalverliefdes (en één echte liefde) die ik gekoesterd heb, was het nooit wederzijds. ![]() 03. Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? Nee. ![]() 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Als mijn 'object of affection' in de buurt is, kan ik weleens hyperactief en te vrolijk worden. ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Ik heb het in het verleden wel min of meer verteld, maar dat komt omdat ik een impulsief persoon ben en niet nadenk bij wat ik zeg. ![]() 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Nul komma nul. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik zou ergens wel het verlangen hebben om het te vertellen aan mijn vrienden, maar ik zou in het prille begin de relatie helemaal voor mezelf houden. Pas als ik wat zekerder van die persoon ben enzo, zou ik voorzichtig gaan beginnen met het verspreiden van die informatie. ![]() 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Als hij in de buurt is, lijkt het net alsof ik aan de drugs zit, want dan voel ik me zo licht in mijn hoofd en kan ik niet meer helder nadenken. ![]() ![]() 09. Word je snel verliefd? Nee, gelukkig niet, anders was ik zo onderhand geestelijk kapot geweest. ![]() 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik stel me wachtend op. Ik ben een beetje ouderwets en vind dat de jongen het meisje moet benaderen. Bovendien ben ik zelf te verlegen om op iemand af te stappen, dus.... Groetjes, Ripper
|
02. Is de liefde ook wederzijds? Nee 03. Heb je een relatie? Nee - Zo ja, hoe lang al? 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Redelijk te merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Krijg ik alleen maar gepest mee, weet ik uit ervaring 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Serieus? 0 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik hou het heeeeel graag voor mezelf 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Happy 09. Word je snel verliefd? Dat noem ik niet verliefd zijn.. vind wel vaak iemand leuk ja. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Afwachtend. Absoluut |
![]() |
|
02. Is de liefde ook wederzijds? Ja 03. Heb je een relatie? Ja - Zo ja, hoe lang al? 8 maanden ongeveer 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Sommige mensen kunnen het aan me merken, anderen niet... Ik gedraag me anders als ik bij bepaalde mensen ben... 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Die zien dat toch zelf wel... ![]() 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Dit is de eerste. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ligt eraan hoe de situatie is, sommige vriendinnen weten alles van mij, dus die vertel ik het ook meteen, anderen hoeven het niet zo snel te weten... 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Over-vrolijk, springerig, hoe omschreef Morgan dat ook al weer... toing-ig, geloof ik... ![]() 09. Word je snel verliefd? Nee, ik moet sowieso iemand eerst redelijk kennen om er verliefd op te worden... Ik kan niet zomaar iemand van het uitgaan zien en poef, ik ben verliefd. Zo werkt dat bij mij niet. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Zeer afwachtend ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja. ![]() 02. Is de liefde ook wederzijds? Ook al. 03. Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? Morgen precies 28 maanden. 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ah. Ik schijn te stralen. ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Mijn moeder merkt het vanzelf wel. Wij zijn geen praters thuis. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Serieus. Eentje. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik vertel het aan sommige vrienden. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Ge-wel-dig. 09. Word je snel verliefd? Ik vind snel iemand leuk. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Hm, dat ligt aan de situatie en de persoon. |
![]() |
|
01. Ben je op dit moment verliefd? jup
![]() 02. Is de liefde ook wederzijds? ja.. 03. Heb je een relatie? ja - Zo ja, hoe lang al? 2½ maand.. ![]() 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? ben gewoon net als anders alleen af en toe opgewekter 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? ja, neem vriendje gewoon mee ![]() - Zo nee, waarom niet? ! 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? nou 2e.. serieuze.. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? niet gelijk de 1e dag ofzo.. maar na loop van tijd wel 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? vrolijk ![]() 09. Word je snel verliefd? valt mee 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? beide is voorgekomen
|
1: ja
2: jah ![]() 3: ja, iets meer als een maandj 4: ligt eraan... als ik het moet verbergen lukt het meestal wel maar vaak hebben mensen het wel door. 5: nee.... ik vertel ut ze alleen als ik een vriend heb 6: 1tje 7: ik vertel het aan een klein groepje 8: supper 9: mah soms ben ik snel verliefd maar meestal niet want dan zijn het van die eendagsvlinders... maar bij men vriend is dat duidelijk anders 10: verschillend |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Nee ![]() 3 Nee 4 me is "koele kikker" 5 nee..ben namelijk TE snel verliefd.. ![]() 6 2 7 Dak verliefd ben?? nee..ze merken het wel als het aan is ![]() 8 Kriebelsssssss!!! ![]() ![]() 9 Superssnel...*zucht* 10 Neemt initiatief.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ben je op dit moment verliefd? Jep.
![]() Is de liefde ook wederzijds? Ik mag hopen van wel ja. ![]() Heb je een relatie? Jep. - Zo ja, hoe lang al? 8 maanden en 4 dagen. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik laat het niet zo merken, denk ik. Levert nog weleens problemen op. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? Ik vind het moeilijk om te vertellen, maar ik vertel het wel, als ik het belangrijk genoeg vind. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Ik denk 2, maar ik twijfel nog of die ene serieus is geweest. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik houd het nogal voor mezelf. Hoe voel je je als je verliefd bent? Vrolijk, springerig, maar soms ohzo onzeker. Word je snel verliefd? Nu niet meer zo, maar een paar jaar geleden kon dat al komen als een jongen me aankeek. :/ Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid Hangt van de situatie af, denk ik. Allebei wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
01. Ben je op dit moment verliefd? JA
02. Is de liefde ook wederzijds? JA 03. Heb je een relatie? JA AL 10 MAANDEN 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? IEDEREEN MERK HET 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? JA IN DIT GEVAL WEL...VALT WEL OP ALS HIJ INEENS VAAK LANGS KOMT 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? DIT IS MIJN EERST ECHTE 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? AAN GOEDE VRIENDEN 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? HEEL ERG GELUKKIG 09. Word je snel verliefd? NEE 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? MEESTAL AFWACHTEND, EN IN DEZE RELATIE OOK |
![]() |
|
02. Is de liefde ook wederzijds? Nee helaas niet 03. Heb je een relatie? Nee 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Uhm, niet iedereen kan het merken denk ik, maar vrienden zeker wel. 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Ja - Zo ja, hoe vertel je het? Meestal merken ze het wel, omdat ik het vaak over een persoon heb en vrolijker doe enzo. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 2 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik vertel het eigenlijk gelijk aan mn vrienden 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Heel gelukkig en blij. 09. Word je snel verliefd? Nee niet echt. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Over het algemeen stel ik me afwachten op maar de laaste keer was dat erg nutteloos dus nam ik initiatief. (zeggen dat ik verliefd was enzo).
|
jahzeker, al zit ik nu ff in un dip om onze relatie ![]() 02. Is de liefde ook wederzijds? Hij zegt van wel, maar sinds 2 dagen twijfel ik echter... ![]() 03. Heb je een relatie? yeps! - Zo ja, hoe lang al? 12 weekies 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? neej, dat kun je bij mij wel zien! 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? scheelt eraan wie het is en gewoon zeggen - Zo nee, waarom niet? 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? ik heb wel meerdere relaties gehad, maar dit is wel de serieuste tot nu toe 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? neej, mijn vrienden weten het gelijk! 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? alsof ik in de wolken hang 09. Word je snel verliefd? vroeger wel, nu minder 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? neej, ik ben zo scheiterig, ik w8 af, vind ik echt debiel van mezelf
|
Verwijderd
|
nop 02. Is de liefde ook wederzijds? niet van toepassing ![]() 03. Heb je een relatie? nop 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Ik doe meestal wel vrij normaal, eigenlijk. Je zult het niet specifiek aan me merken wanneer ik verliefd ben. 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee, hebben ze niets mee te maken vind ik. Ze merken het vanzelf wel. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Serieuze relaties? Geen een, één flirtrelatie of iets. Maar dat was eigenlijk niets. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Aan goede vrienden wel, maar heb nu toch niemand, dus ook niets om te vertellen ![]() 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Vrolijk, druk 09. Word je snel verliefd? Nee, niet echt 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Afwachtend, heel erg.. Laat het maar van zijn kant komen. ![]() |
![]() |
|
als jij het zo wilt noemen ![]() 02. Is de liefde ook wederzijds? daar ga ik wel vanuit... 03. Heb je een relatie? ja - Zo ja, hoe lang al? ruim 3 maanden 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? verschilt per dag, heb wel eens dagen dat ik echt met een (voor andere onverklaarbare) big smile op m'n gezicht rond loop, maar meestal is het niet echt te merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? nee - Zo ja, hoe vertel je het? - - Zo nee, waarom niet? merken ze vanzelf wel, en ik heb geen zin om een uitleg oid te moeten geven, of om te veel gezeik/vragen aan te horen... ![]() 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? dit is de eerste. . . 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? meestal aan een paar vrienden, de rest komt er toch wel achter 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? happy, maar soms ook heel onzeker 09. Word je snel verliefd? neej, helemaal niet 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? kweenie eigenlijk, niet genoeg ervaring enz mee denk ik..., maar ik ben niet heel erg initiatief nemend geloof ik, daar ben ik te onzeker voor |
![]() |
|
hmmm...twijfel geval...laat ik zeggen een afnemende verliefdheid Is de liefde ook wederzijds? nee. (vandaar ook dat verliefdheid van mijn kant aan t afnemen is...al is dat wel moeiljk!) Heb je een relatie? NEE Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Het is wel aan me te merken...vooral als ik bij die persoon ben. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? Ik zeg het neit als ik verliefd ben wel als er echt iets is. Maar dat is nog niet zo vaak voor gekomen...denk dat ik het eerst tijdje voor mezelf zou houden. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Uhm laat ik zeggen 0 Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik vertel alles gelijk aan mijn vrienden...ben heel slecht in dingen voor me houden. Hoe voel je je als je verliefd bent? Uhm soms fijn soms vervelend. Word je snel verliefd? Nee....ben best wel kieskeurig. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid Ligt eraan wat de andere partij ervan vind. Als ik denk dat er wel een kans in zit neem ik wel initiatief. Maar anders niet. Maar de persoon waar ik verliefd op ben merkt het meestal toch wel...maar dat heeft dan misschien niet veel met initiatief te maken!
||
Citaat:
|
![]() |
|
1 Ja
2 Niet uitgesproken 3 Nee 4 Mensen die me echt kennen zien het wel duidelijk maar bij anderen doe ik net of er niks is 5 Ja, als het echt wat lijkt te worden wel, maar niet elke keer 6 0 7 Vertel het aan ze 8 Happy! ![]() 9 Soms 10 Afwachtend
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
..nee. 02. Is de liefde ook wederzijds? ...nee. 03. Heb je een relatie? nee 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Iedereen merkt het ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Niet per se, maar ze hebben me altijd door ;P Vraag me toch af hoe dat komt ![]() - Zo ja, hoe vertel je het? Door overopvallend te doen 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Serieus? 1 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ik praat constant over hem, dus dat merken ze wel. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Ik kan aan niks anders denken dan aan hem, ik heb vlinders in mijn buik, zijn naam zingt door mijn hoofd, ik heb heel veel energie, alle positieve dingen die hij tegen me zegt maken me vol hoop en alle negatieve dingen gooien me in de diepste put, etc 09. Word je snel verliefd? Nee. Ik krijg misschien vrij snel een crush, maar ik laat dat niet zo snel ontwikkelen tot echte verliefdheid... 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Hmm afwachtend, denk ik toch. Ik ben al heel snel bang dat ik teveel achter hem aanloop, dat ik mezelf belachelijk maak. |
![]() |
|
ja 02. Is de liefde ook wederzijds? ja 03. Heb je een relatie? - Zo ja, hoe lang al? Ja, 7 weken 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? aan het begin wel, wat later iets minder 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? - Zo ja, hoe vertel je het? - Zo nee, waarom niet? Verliefd niet, verkering wel Gewoon pap, mam, ik heb verkering met die en die, want waarschijnlijk heb ik et al over em gehad.. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 2 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Niet aan alle vriendinnen, as ik verkering heb wel.. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Alsof ik de hele wereld aankan.. 09. Word je snel verliefd? Neejj..gewoon normaal.. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik ben degene die zich afw8end opstelt..
|
![]() |
Jup. 02. Is de liefde ook wederzijds? Ook nog. ![]() 03. Heb je een relatie? Ja. - Zo ja, hoe lang al? Ongeveer anderhalve maand. 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Nah, je kan het wel aan me merken. Ben veel dromeriger en weet niet goed wat ik doe enzo. Maar heb niet van dat typische pubergedrag dat ik niks meer eet oid. 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Alleen als 't een relatie is. - Zo ja, hoe vertel je het? Meestal vragen zij wel of hij een keer wil komen eten oid. Beetje tussen neus en lippen door meestal. - Zo nee, waarom niet? 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? Drie. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ze merken het wel aan me. Als ze me er dan iets over vragen antwoord ik wel. Maar ik ga niet een uitgebreid spreekuur ervan maken. 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Gelukkig. 09. Word je snel verliefd? Nee. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Afwachtend.
|
01. Ben je op dit moment verliefd? ja
02. Is de liefde ook wederzijds? ja geloov het wel ja ![]() 03. Heb je een relatie? neej niet echt - Zo ja, hoe lang al? 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? nja z ekunnen het wel merken 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? soms - Zo ja, hoe vertel je het? ik ben vlieft - Zo nee, waarom niet? omdat ik er dan geen zin in heb 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? ![]() 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? ja iedereen mag het weten ![]() 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? blij en kut 09. Word je snel verliefd? ja ![]() 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? ligt eraan
|
![]() |
Hmm..ik denk het wel. 02. Is de liefde ook wederzijds? Ehm, nou, nogal moeilijk verhaal..maar als ik ja of nee moet kiezen: nee. 03. Heb je een relatie? Nee. 04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Nou, dat kan je wel merken ja ![]() 05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Hmm..Nee, wel als ik een relatie/verkering heb. 06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 serieuze. 07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Tuurlijk vertel ik het aan mijn vrienden ![]() 08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Ehm..vaag ![]() 09. Word je snel verliefd? Echt verliefd, nee. 10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Initiatief!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vragenlijst: ontdekken van elkaar jordydenbesten | 34 | 29-08-2017 01:01 | |
Liefde & Relatie |
psychologisch onderzoek naar verliefdheid en mensen die nooit verliefd zijn geweest latindancer91 | 2 | 02-11-2013 10:25 | |
Lifestyle |
onderzoek naar verliefdheid en morele ontwikkeling latindancer91 | 2 | 31-10-2013 19:03 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid en mensen die nooit verliefd zijn geweest latindancer91 | 0 | 31-10-2013 16:35 | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Seksualiteit |
Wil je meedoen aan een onderzoek over seksualiteit? Uutrecht | 52 | 22-12-2007 18:39 |