Ik weet niet zeker waar ik dit neer moet zetten, als het niet goed is verplaats het maar.
Sinds mijn achtste zit ik op volleybal, ik vind het hartstikke leuk en ik kan het nog aardig ook. Nu ben ik bijna 17, zit in VWO-4 en wil wel graag werken. Mijn ouders vinden eigenlijk ook wel dat ik moet gaan werken.
Nu ben ik aangenomen voor de donderdagavond en de zaterdag bij een winkel bij ons in de stad. Hartstikke leuk allemaal, maar nu moet ik met volleybal stoppen.
Eerder was het bij ons in huis zo: werk nog maar niet, je kunt je hele leven nog werken. Nu vinden mijn ouders dat ik eigenlijk wel moet gaan werken, omdat ik later ook wel een autotje wil kopen.
En het is altijd goed voor je ontwikkeling.
Alles leuk en aardig, maar nu moet ik dus van volleybal af, iets wat ik erg graag doe en veel lol in heb. Bovendien het is nog een sport ook!
Help! Wat zouden jullie doen? Zouden jullie stoppen met volleyballen en gaan werken.. of je werk nog even laten zitten en eerst je school afmaken, (ik moet nog 2,5 jaar VWO) en studeren, voordat ik ga stoppen met sporten en ga werken?
Ik ga waarschijnlijk niet op kamers, dus ik hoef niet daarvoor te sparen. Wel heb ik een chronisch geld tekort, omdat ik het nogal snel uitgeef. (winkelen, uitgaan enz.)
Ik hoop dat jullie een reactie hebben!?
|