Advertentie | |
|
![]() |
|
Middelburg ----> Rock Desert en weleens Bar American, je kunt wel aan de namen zien wat het zijn en ik geloof ook niet dat het hier op dit forum wordt geaccepteerd
![]() [Dit bericht is aangepast door EdHunter (19-09-2001).]
|
Verwijderd
|
Zutphen --> Old Dutch...beetje ouwelullencafé, maar voor de rest is er niet veel te beleven...het is daar echt _triest_
Ik ga vaker naar Deventer of Arnhem...in Arnhem is De Buurman wel gezellig (komen veel gasten van het Luzac en de HBO's daar) en natuurlijk Eau Dance Theater (voorheen The Opera) In Deventer heb je de Paap, da's ook wel gezellig...ook een soort studentenkroegje |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er echt een hekel aan als er zo'n schraap DJ draait die alleen top 100 muziek draait das echt zo GAAAAAAAAAAAAAR
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dit van die trieste reacties...toen ik 16 was, voelde ik me echt niet veel ouder dan iemand van 15. Ik erger me toch ook niet aan 17 jarigen. Als ik mij aan iemand erger komt dat niet door zijn leeftijd, maar door zijn gedrag. Iemand van 20 kan vervelender zijn dan iemand van 16. En als je het echt zo erg vindt, waarom ga je dan niet ergens anders uit?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Club the >>O<< ( http://www.eau.nl )
[Dit bericht is aangepast door Arnhem Fanatic (24-10-2001).] |
![]() |
|
Eindhoven!!
Stratumseind! De tracé -> Hardtrance ed. (gratis bier) De Santé -> otjes kijken De royce -> Kakkerscafé De barrel -> Nog erger als de vorige De parrot -> sletjes kijken ![]() De thomas -> goeje clubmuziek Zesenvijftigelf -> Beetje op t balkon mensen kijken (Dit is het gebruikelijke rondje wat ik elke zaterdagavond maak) De Bunker AOR -> studentencafé met mensen van fontys en de TUE. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|